Znajdź chwilę dla siebie i pielęgnuj wewnętrzną #Crungirl podczas zimy
Długie jesienno-zimowe wieczory to idealny czas, żeby zrobić coś tylko dla siebie. Ten wyjątkowy okres możemy wykorzystać na wiele sposobów – sięgnąć po odkładaną wielokrotnie na później książkę, obejrzeć ulubiony film czy przygotować domowe SPA. Idealnym dopełnieniem tych miłych chwil będą wielozbożowe przekąski Crunlight, które stworzone zostały z myślą o kobietach takich jak Ty.
Często w ferworze obowiązków zapominamy zatroszczyć się o najważniejszą osobę w życiu każdej z nas – samą siebie. Jesienno-zimowy okres to doskonały moment na to, aby choć na chwilę zwolnić i odkryć swoją wewnętrzną #Crungirl. Ciepły koc, ulubiona herbata, aromat zapachowej świecy i pyszna przekąska – to przepis na udane i relaksujące zakończenie dnia. Świetnym towarzyszem tych chwil będą pyszne wielozbożowe Crunlighty.
Produkty Crunlight nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku, a ich opakowania nadają się do recyklingu. Crunlighty są również źródłem błonnika pokarmowego, który odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu układu pokarmowego każdej z nas. Crunlight to cztery pyszne warianty smakowe: inspirowany włoską kuchnią pomidor z bazylią, pikantne jalapeño, aromatyczna słodka papryka oraz fromage, łączący aksamitny serek z aromatycznymi ziołami.
Przepis na idealny wieczór: relaks na kanapie z ulubioną przekąską i dobrym filmem przy magicznym blasku świecy – czy może być coś lepszego? Crunlight – takie jak Ty!
- Wielozbożowe przekąski Crunlight dostępne w smakach: jalapeño, pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2,50 zł/op. 70 g
www.facebook.com/Crunlight
www.instagram.com/crunlight
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.