Znajdź chwilę dla siebie i pielęgnuj wewnętrzną #Crungirl podczas zimy
Długie jesienno-zimowe wieczory to idealny czas, żeby zrobić coś tylko dla siebie. Ten wyjątkowy okres możemy wykorzystać na wiele sposobów – sięgnąć po odkładaną wielokrotnie na później książkę, obejrzeć ulubiony film czy przygotować domowe SPA. Idealnym dopełnieniem tych miłych chwil będą wielozbożowe przekąski Crunlight, które stworzone zostały z myślą o kobietach takich jak Ty.
Często w ferworze obowiązków zapominamy zatroszczyć się o najważniejszą osobę w życiu każdej z nas – samą siebie. Jesienno-zimowy okres to doskonały moment na to, aby choć na chwilę zwolnić i odkryć swoją wewnętrzną #Crungirl. Ciepły koc, ulubiona herbata, aromat zapachowej świecy i pyszna przekąska – to przepis na udane i relaksujące zakończenie dnia. Świetnym towarzyszem tych chwil będą pyszne wielozbożowe Crunlighty.
Produkty Crunlight nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku, a ich opakowania nadają się do recyklingu. Crunlighty są również źródłem błonnika pokarmowego, który odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu układu pokarmowego każdej z nas. Crunlight to cztery pyszne warianty smakowe: inspirowany włoską kuchnią pomidor z bazylią, pikantne jalapeño, aromatyczna słodka papryka oraz fromage, łączący aksamitny serek z aromatycznymi ziołami.
Przepis na idealny wieczór: relaks na kanapie z ulubioną przekąską i dobrym filmem przy magicznym blasku świecy – czy może być coś lepszego? Crunlight – takie jak Ty!
- Wielozbożowe przekąski Crunlight dostępne w smakach: jalapeño, pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2,50 zł/op. 70 g
www.facebook.com/Crunlight
www.instagram.com/crunlight

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.