Konto Proste Zasady Getin Banku na podium rankingu Money.pl

Konto Proste Zasady to propozycja dedykowana dla Klientów oczekujących przejrzystych zasad oraz wysokiej jakości obsługi. Opłata za prowadzenie konta wynosi 0 zł przy jednej płatności kartą, telefonem lub BLIKiem w miesiącu. Ponadto Klienci decydujący się na wybór Konta Proste Zasady mogą zyskać oprocentowanie do 2% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym. Konto Proste Zasady zapewnia również dostęp do nowoczesnej i bezpiecznej bankowości mobilnej oraz internetowej.
- W Getin Banku stawiamy na ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług. Mamy świadomość, że Klienci oczekują obecne przede wszystkim wygodnej bankowości mobilnej i oferty skonstruowanej w prosty i przejrzysty sposób. Te czynniki gwarantują szybkie i skuteczne bankowanie, a co za tym idzie satysfakcję Klienta. Bardzo nas cieszy, że nasza propozycja została ponownie doceniona przez niezależnych ekspertów – mówi Marek Ubysz, Dyrektor Biura Depozytów Detalicznych i Produktów Oszczędnościowych.
Satysfakcja Klientów oraz bezpieczne korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej to niezmiennie priorytet Getin Banku. Potwierdzają to zdobywane regularnie nagrody i wyróżnienia. W 2020 roku Getin Bank zwyciężył w prestiżowym rankingu Złoty Bankier w kategorii „Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Złoty Bankier to jedno z największych wyróżnień na polskim rynku bankowym – ranking klasyfikuje jakość wszelkich aspektów działania banków w Polsce. Ponadto, bank już trzeci raz z rzędu został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny Bank”.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.