Komunikaty PR

Korzystne zmiany w programie Veeam dla resellerów

2020-07-23  |  16:33
Biuro prasowe

Veeam Software, lider rynku rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, które umożliwiają zarządzanie danymi w chmurze (Cloud Data Management™), poinformował o ulepszeniach i zmianach w dedykowanym dla resellerów z grupy Valudu-Added (VAR) programie ProPartner. Dzięki zwiększonemu zaangażowaniu aktywnych partnerów w całym regionie, nowe elementy Programu będą nagradzały i lepiej wspierały partnerów w obsłudze zmieniających się potrzeb klientów, pomagały im stać się specjalistami na swoich rynkach i pokazywały przewagę konkurencyjną.

W miarę jak przedsiębiorstwa z regionu EMEA zmierzają w kierunku transformacji cyfrowej, nasi partnerzy rozszerzają swoje portfolio i stają się strategicznymi doradcami cyfrowymi dla swoich klientów. Ponadto, w miarę jak przedsiębiorstwa dążą do maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI), modele informatyczne oparte na subskrypcji wyprzedzają inwestycje w technologię CapEx, a partnerzy dostosowują swoje modele biznesowe, aby sprzedawać subskrypcje lub odsprzedawać usługi, które są zasilane przez dostawców usług w chmurze (CSP).

Aby wesprzeć swoich partnerów, firma Veeam rozszerzyła program ProPartner, zapewniając odpowiednie wsparcie i nagrody dla Platynowych, Złotych, Srebrnych i innych zarejestrowanych partnerów, tworząc tym samym prawdziwie przyjazny program. Dzięki systemowi punktowemu, Veeam będzie nagradzać partnerów za pomyślne rozwijanie nowych kompetencji w ramach programu. Możliwe do uzyskania korzyści będą się zmieniać, ale początkowo zdobyte punkty można wymienić na rabaty motywacyjne, bezpłatne miejsce w partnerskim szkoleniu Veeam Certified Engineering (VMCE™) lub bezpłatny udział w VeeamON 2021.

„Strategia firmy Veeam polegająca na sprzedaży w 100% poprzez partnerów, daje wszystkim z nich możliwość rozwoju w zmieniającym się środowisku biznesowym i lepszego reagowania na potrzeby klientów" - powiedział Daniel Fried, GM i SVP, EMEA i Worldwide Channels w Veeam. „W związku z tym, że firmy w dalszym ciągu prowadzą działalność w zakresie transformacji cyfrowej i wdrażają systemy zarządzania danymi w chmurze, chcemy pomóc naszym partnerom zwiększyć wartość dodaną i zbudować bardziej strategiczne relacje z naszymi wspólnymi klientami. Ścisła współpraca z naszymi partnerami w celu lepszego zrozumienia rozwiązań Veeam pomoże firmom VAR wyróżniać się na tle konkurencji, oferować nowe usługi, które zwiększają rentowność i wzrost, a także dostosowywać się do coraz bardziej złożonych środowisk IT i wspierać je".

Z raportu Veeam 2020 Data Protection Trends wynika, że prawie jedna trzecia (30%) światowych organizacji jest obecnie na wczesnym etapie wdrażania lub planowania swojej transformacji cyfrowej. Jednak prawie połowa (47%) respondentów z regionu EMEA stwierdziła, że brak umiejętności lub wiedzy informatyków uniemożliwia lub uniemożliwił ich organizacji poczynienie postępów w tym zakresie.  W związku z tym istnieje dynamiczna szansa, aby VAR-y podniosły swoje umiejętności i stały się prawdziwym uzupełnieniem zespołów IT swoich klientów. Rozszerzony program ProPartner firmy Veeam pomoże partnerom podnieść poziom wiedzy na temat wiodącej w branży oferty Veeam, poszerzyć ich wiedzę na temat integracji Veeam z Technology Alliance Partners oraz rozwinąć dodatkowe umiejętności techniczne w celu świadczenia profesjonalnych usług o wartości dodanej.

Kluczowe ulepszenia w programie Veeam ProPartner Program dla VAR obejmują wprowadzenie kilku nowych kompetencji:

 

  • Enablement: Partnerzy z wyższą certyfikacją są lepiej przygotowani do realizacji bardziej złożonych wdrożeń u klientów, oferują więcej usług o wartości dodanej, lepiej dostosowują się do zmieniających się potrzeb biznesowych i identyfikują nowe możliwości generowania przychodów – tak,  aby rozwijać swoją działalność. Ta kompetencja nagradza partnerów za zwiększenie sprzedaży, poszerzanie wiedzy technicznej oraz uzyskanie dodatkowych certyfikatów Veeam Certified Engineer (VMCE), Veeam Sales Professional (VMSP), Veeam Technical Sales Professional (VMTSP) oraz Veeam Certified Architect (VMCA). Przykładowo, Partnerzy Zarejestrowani i Srebrni z co najmniej jedną osobą przeszkoloną i certyfikowaną w VMCE, mają wielkość nowej transakcji średnio o 27% wyższą niż ci, którzy jej nie posiadają. W przypadku ProPartnerów Złotych i Platynowych, osoby przeszkolone powyżej poziomu zgodności z programem mają średnią wielkość nowych transakcji o 41% wyższą niż osoby przeszkolone w zakresie zgodności w podstawowym wymiarze.

 

  • Recurring sales: Klienci wymagają przenośności, elastyczności i dostępności rozwiązań do zarządzania danymi w chmurze, a firma Veeam nagradza partnerów, którzy wspierają przedsiębiorstwa w przechodzeniu na usługi informatyczne oparte na opłatach abonamentowych.

 

  • Velocity: Veeam angażuje się w pomoc swoim partnerom w szybszym rozwoju ich działalności poprzez usprawnienie procesów zakupowych, dotarcie do niewykorzystanych segmentów klientów oraz zapewnienie większych możliwości w zakresie upsellingu i cross-sellingu. Dzięki temu partnerzy mogą rozwijać głębsze i bardziej godne zaufania relacje ze swoimi klientami.
     
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.