Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.
Małgorzata Kożuchowska, znana i utytułowana aktorka filmowa, teatralna i telewizyjna, jest nową twarzą w gronie influencerów związanych z Huawei.
- Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską, niezwykle lubianą przez Polaków aktorką, to dla nas zaszczyt i przyjemność. Małgorzata jest osobą, która niewątpliwie inspiruje innych, dlatego jej obecność w spocie, który opowiada właśnie o inspiracji, idealnie koresponduje z jej marką osobistą. To samo dotyczy pozostałych, wspaniałych osobowości zaangażowanych w ten projekt, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu – każda z nich jest ekspertem w innej dziedzinie, a różnorodność ich talentów pozwala nam pokazać w jednym filmie, jak różnorodny jest świat Huawei – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium. Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują bogactwo i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane.
- Bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w kampanii marki znanej z tworzenia innowacyjnych produktów. Tym bardziej, że to kampania nieco inna od poprzednich, bo prezentująca różnorodność produktów Huawei i rozwiązania, które łączą się w jeden spójny ekosystem. Żyjemy w świecie, w którym dobrze wykorzystana technologia łączy się ze sobą, pozwala nam być razem mimo odległości, pozwala tworzyć i rozwijać się. Film, w którym miałam przyjemność zagrać wspólnie z kolegami i koleżankami różnych profesji, niesie właśnie to przesłanie – mówi Małgorzata Kożuchowska.
W kampanii prezentowane są: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi partnerów zewnętrznych oznaczonych jako N.
Wideo zostanie opublikowane na kanałach social media Huawei, a także na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.
- Produkty marki są obecne w moim codziennym życiu od dłuższego czasu – zawsze mam przy sobie smartfon P40 Pro, z którym praktycznie się nie rozstaję, korzystam też ze słuchawek i smartwatcha. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, często jestem w podróży, dlatego doceniam rozwiązania, które sprawiają, że kilka różnych urządzeń potrafi ze sobą współdziałać – to ułatwia życie i pracę – mówi Karolina Pisarek.
- Miałem okazję doświadczyć wielokrotnie, że smartfon Huawei może z powodzeniem zastąpić aparat fotograficzny. Jestem w stanie wykonać nim profesjonalną sesję zdjęciową, z przekonaniem, że powstaną zdjęcia w jakości, która pozwoli wykorzystać je jako materiał na okładkę magazynu czy do druku na dużym formacie. To co teraz mnie zainteresowało i świetnie się sprawdza - to funkcja One Hop, która pozwala błyskawicznie przesłać duże ilości danych ze smartfona Huawei na laptop, i co bardzo ważne w przypadku zdjęć - bez strat w ich jakości. Z punktu widzenia fotografa to niezwykle praktyczne rozwiązanie, pozwalające oszczędzić cenny czas w pracy – komentuje Marcin Tyszka.
W komunikacji digital pojawi się także związany z kampanią konkurs, w którym będzie można wygrać flagowy smartfon Huawei P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie lub Instagram Stories sposobów na łączenie kilku czynności na raz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobilepl. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.
Kampania Huawei Together 2020 to kampania marketingowa 360 stopni, która poza działaniami digital realizowana jest poprzez emisję 60- i 30-sekundowych spotów w największych stacjach telewizyjnych, komunikację na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku, a także poprzez działania PR.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.