Komunikaty PR

Körber wzmacnia swoje zakupy strategiczne i operacyjne razem z Ivalua i OptiBuy

2020-03-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Hollek
OptiBuy

Jana Kazimierza 3
01-248 Warszawa
maciej.hollek|optibuy.com| |maciej.hollek|optibuy.com
+48730602363
www.optibuy.com

Optymalizacja całego procesu Source-to-Pay dla prawie wszystkich globalnych lokalizacji niemieckiej Grupy Körber

Redwood City / Warszawa / Hamburg - 17 marca 2020 | Ivalua, wiodący globalny dostawca rozwiązań IT do zarządzania procesami zakupowymi, wraz z OptiBuy, wieloletnim partnerem wdrożeniowym, pozyskali nowego klienta - firmę Körber. Niemiecką grupę technologiczną posiadającą setki oddziałów na całym świecie, w których zatrudnia około 10 000 pracowników.

 

Ze względu na znaczący wkład w sukces firmy, globalny łańcuch dostaw grupy Körber, stał się w ostatnich latach ważną częścią wszystkich procesów wewnętrznych firmy – od prac rozwojowych po przygotowanie specyfikacji. W znacznym stopniu przyczyniła się do tego ścisła współpraca między kadrą zarządzającą zakupami, wewnętrznymi interesariuszami, a także partnerami zewnętrznymi. Aby wprowadzić jednolity i spójny proces Source-to-Pay w całej Grupie, Körber szukał w pełni zintegrowanego rozwiązania w zakresie e-procurement.

 

Nadrzędnym celem klienta było zwiększenie wydajności biznesowej całej Grupy Körber. Obok kosztów - jakość, innowacja, gwarancja legislacyjna, terminowość dostaw oraz zrównoważony rozwój dostawców, odgrywają decydującą rolę dla zarządzających łańcuchem organizacji. Po dokładnym procesie weryfikacji Grupa wybrała wiodący na rynku system zakupowy B2B - Ivalua Buyer. Projekt od strony wdrożeniowej prowadzi OptiBuy, firma konsultingowa specjalizującą się w doradztwie zakupowym i wdrażaniach rozwiązań IT dla zakupów.

 

Wdrożenie obejmie ponad trzydzieści lokalizacji na całym świecie. Zaimplementowane zostaną moduły operacyjne i strategiczne, m.in.: Source-to-Contract (S2C) oraz Requisition-to-Pay (R2P), a także narzędzia do Zarządzania Cyklem Życia Dostawcy oraz Dokumentacją.

 

- Polegamy w dużym stopniu na sprawnej, innowacyjnej i skutecznej współpracy z naszymi dostawcami, dzięki czemu nasi klienci otrzymują produkty zgodne z ich oczekiwaniami. Dlatego tak ważne są dla nas wydajne rozwiązania generujące wartość dla wszystkich stron. - mówi Michael Stietz, Senior Vice President & Chief Procurement Officer, Körber AG. - By zaspokoić rosnące potrzeby naszych współpracowników i klientów, wybraliśmy Ivalua mając, na uwadze potencjał tego oprogramowania, bezproblemową integrację i elastyczność. Jesteśmy przekonani, że to wdrożenie wniesie dodatkową wartość do firmy - także dzięki sprawdzonym możliwościom i doświadczeniu teamu wdrożeniowego OptiBuy. Usprawni to pracę naszych kolegów i koleżanek, jednocześnie zwiększają efektywność naszych procesów, co z kolei - szybko zmieni się w przewagę konkurencyjną.

 

Różnorodność rozwiązań platformy Ivalua pozwoli Grupie Körber zaimplementować wspólną strategię zakupową dla pięciu, głównych obszarów działalności: Digital, Pharma, Supply Chain, Tissue oraz Tobacco.

 

- Jesteśmy przekonani, że dzięki platformie Ivalua organizacja zakupowa firmy Körber stanie się jeszcze bardziej efektywna i skoncentrowana na tworzeniu wartości dodanej poprzez bliższe relacje z dostawcami. Projekty tej wielkości i takim stopniu skomplikowania są niewątpliwie wyzwaniem. Mamy jednak duże doświadczenie we wdrażaniu tego typu rozwiązań na tak dużą skalę - podkreśla dr Tomasz Gonsior, Partner w OptiBuy.

 

- Producenci stają przed coraz bardziej złożonymi wyzwaniami, a działy zakupów muszą bardziej niż kiedykolwiek wspierać inicjatywy biznesowe na poziomie strategicznym. Aby zagwarantować sukces naszemu klientowi, z ogromną radością rozpoczęliśmy ten projekt przy wsparciu naszego wieloletniego partnera – OptiBuy. Nasz ścisła współpraca była zawsze synonimem sukcesu - dodaje Jan-Hendrik Sohn, Regional Manager DACH & CEE w Ivalua.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OptiBuy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.