Krzysztof Heyda dołączył do zespołu Future Mind
Krzysztof Heyda dołączył do zespołu Future Mind
Od stycznia 2022 roku Krzysztof Heyda pełni funkcję Digital Product Consultant w Future Mind – firmie technologiczno-doradczej, która tworzy innowacyjne produkty cyfrowe. Dotychczas, jako Product Owner odpowiadał za rozwój aplikacji mobilnej Żappka. Heyda w Future Mind zajmie się wsparciem klientów firmy w obszarach product managmentu oraz nowych technologii.
Nowy Digital Product Consultant w Future Mind, w branży technologicznej pracuje od siedmiu lat. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w retailu, obsłudze klienta i marketingu. Z sukcesem wprowadził na rynek kilka cyfrowych kanałów, zarówno w mobile, jak i w web czy digital signage. Był odpowiedzialny za stworzenie m.in. aplikacji mobilnych Sizeer App oraz Mój Tauron. Przez dwa lata, jako Product Owner, rozwijał również aplikację Żappka oraz produkty Żappka Pay i Żappka Post. Przez ostatni rok pracował jako Head of Product w startupie uPacjenta.
- Kontynuujemy rozwój kompetencji doradczych zatrudniając ludzi, którzy kształtowali duże produkty cyfrowe uważane za benchmarki w swoich branżach. Krzysiek będzie odpowiedzialny m.in. za definiowanie strategii i zarządzanie produktami cyfrowymi oraz projektowanie innowacyjnych produktów i usługi. Zajmie się również wdrożeniem nowoczesnych rozwiązań w retail. Mieliśmy okazję współpracować już przy aplikacji mobilnej Żabki, tym bardziej cieszę się, że dołącza do mojego zespołu – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting w Future Mind.
Krzysztof Heyda zawodowo i prywatnie jest geekiem. Interesuje się zarówno retro, jak i nowymi technologiami, oraz wszystkim, co nowoczesne w branży retail. Posiada certyfikat Proffesional Scrum Product Owner I, poświadczający wysokie kompetencje w zakresie pełnienia roli Właściciela Produktu w zespołach scrumowych. Oznacza to, że potrafi stworzyć wartościowe wymagania biznesowe i przełożyć je na skutecznie wdrożone funkcjonalności.
Często występuje jako prelegent i moderator na konferencjach technologicznych i retailowych. Bloguję o mobile i nowych technologiach.
Przez ostatnie dwa lata Future Mind pracowało nad optymalizacją procesu rekrutacji i budowaniem zespołu, który urósł w tym czasie ponad dwukrotnie. Krzysztof Heyda dołączył do Future Mind w ramach pierwszego onbordingu w 2022 roku. Niebawem w zespole rozpoczną pracę kolejni eksperci.
***
Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 100 osób, który składa się programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikalnemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu decyzji strategicznych w obszarze digital oraz w utrzymywaniu produktów przez cały cykl ich życia. Aby zapewnić klientom najwyższą jakość, współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata. Zaprojektowane przez ekspertów Future Mind rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times.
Więcej na stronie: https://www.futuremind.com/
Kontakt dla mediów:
Marta Bruczuk-Figiel
Starszy Konsultant PR, Clear Communication Group
tel.:+48 518 335 502
email: marta.bruczuk-figiel@clearcom.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.