Empik Foto świętuje 26. urodziny

Robisz masę zdjęć, które zalegają Ci na dysku i nie wiesz co z nimi zrobić? W ciągu ostatnich lat zaginęły Ci fotki na różnych pendrive’ach? Nie zostawiaj drukowania zdjęć na moment kiedy może być już za późno. Empik Foto pomoże Ci zatrzymać wspomnienia na lata w dowolnej formie – robi to od 26 lat, więc można na nich liczyć!
Historia Empik Foto
Na początku, w 1996 firma Empik Foto zajmowała się tylko sprzedażą stacjonarną we współpracy z Kodak Express. Klienci mogli wywołać zdjęcia, kupować aparaty, ramki i inne akcesoria fotograficzne. Z biegiem lat i rozwoju technologii, firma zaczęła rozszerzać swoje portfolio o kolejne usługi i produkty. Powstała dedykowana aplikacja mobilna, dzięki której teraz już co drugi klient wywołuje swoje zdjęcia prosto z telefonu – z aplikacji korzysta obecnie 480 tys. userów. Empik Foto jako jedyna spółka z grupy Empik postawiła na ekspansję i rozszerzyła swoją działalność o kolejne kraje europejskie – Czechy, Słowację i w tym roku również Rumunię, a także udostępniła klientom opcję wysyłek zagranicznych do ponad 20 krajów. W tym roku same te 3 rynki zagraniczne wygenerują ponad 100 tys. zamówień. I choć do tej pory Empik Foto pozostaje liderem w produkcji odbitek i fotoksiążek, firma wciąż zaskakuje swoich klientów nowymi produktami i szablonami, które często są efektem współpracy ze znanymi polskimi artystami – m.in. Porysunki, Nie mogę trzymam dziecko czy Ptaszkiem Staszkiem.
Jak Empik Foto wygląda dzisiaj?
Dzisiaj Empik Foto jest liderem na polskim rynku usług fotograficznych. Dynamiczny rozwój firmy na przestrzeni ostatnich kilku lat sprawił, że do tej pory Empik Foto wydrukowało dla swoich klientów ponad pół miliarda odbitek, a w ciągu samych ostatnich dwóch lat również pół miliona fotoksiążek, 400 tys. kalendarzy, które są trzecim najbardziej popularnym produktem i ponad 200 tys. kubków. A oferta Empik Foto stale się rozszerza - w ramach nowości pojawiły się: gra memory, butelki na wodę czy karty do zdjęć, które można dowolnie personalizować poprzez dodawanie swoich zdjęć i napisów w niezwykle prostym i intuicyjnym edytorze. Obecnie w Empik Foto znajduje się 40 kategorii produktowych, które stanowią ponad 3000 tys. produktów. Niedawno firma przeprowadziła również redesign strony głównej i opakowań, które zostały bardzo miło przyjęte przez klientów.
Świętuj przez cały tydzień z Empik Foto!
Z okazji 26. urodzin marka przygotowała dla klientów specjalny urodzinowy tydzień promocji, który zwieńcza weekend z rabatem na wszystko! Zachęcamy do skorzystania z akcji.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.