KFC Kentucky Gold – sos na wagę złota
Sos KFC Kentucky Gold to zdecydowanie najchętniej wybierany w KFC dodatek do chrupiącego kurczaka. O jego popularności może świadczyć choćby fakt, że ten iście złoty sos ma swój fanpage na Facebooku założony przez samych fanów. Jest to smak nie do podrobienia, to złoto na podium wśród innych sosów. Od 25 października w menu restauracji pojawiła się gratka dla wszystkich fanów złotego smaku – limitowana edycja kultowych pozycji z menu KFC, gdzie kurczak w sosie Kentucky Gold gra główną rolę.
Kultowy sos Kentucky Gold powstał w Polsce i od samego początku obecności KFC w naszym kraju zdobył serca najbardziej wymagających smakoszy. Stworzony na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy, w pięknym złotym kolorze, doskonale pasuje nie tylko do soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, ale też do frytek, krążków cebulowych czy chrupiącej nowości veggetsów.
25 października, we wszystkich restauracjach KFC w Polsce pojawiła się limitowana edycja dań, które w autorski sposób łączą ikoniczny złoty sos Kentucky Gold ze smakiem kultowego kurczaka w chrupiącej panierce. Znajdziemy tam: Kentucky Gold Grander, Kentucky Gold Zinger, Kentucky Gold Twister, Kentucky Gold Wrapper oraz Kentucky Gold Quritto. Wszystkie te pozycje można również zamówić w zestawach, big boxach oraz jako dodatki do dowolnego Kubełka KFC. Oferta będzie dostępna na miejscu i w dostawie tylko do 28 listopada.
Kentucky Gold to według fanów KFC złoto na podium wśród sosów. Dlatego też w najnowszym spocie reklamowym, który promuje linię KFC Kentucky Gold właśnie ono, zaraz za tytułowym bohaterem, gra wiodącą rolę. Obok złocistego koloru samego sosu, w klipie pojawia się też utwór pt. Gold wykonywany przez Spandau Ballet, brytyjski zespół odnoszący swoje największe sukcesy w ikonicznych dziś latach 80. XX wieku, który doskonale oddaje klimat najnowszej oferty KFC.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Kentucky Gold” wyreżyserował Alan Willmann, zaś za produkcję odpowiada Dynamo film.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=xjajm55l74Q
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.