Komunikaty PR

Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres

2024-10-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Zmiana czasu na zimowy to doskonała okazja, by przemyśleć swój rytm okołodobowy. W październiku w obiektach handlowych zarządzanych przez Ingka Centres rusza kampania „Dobrze Ci we śnie!” promująca dobry sen jako ważny element dobrostanu człowieka. Według raportu „Life in communities” Ingka Centres 36% respondentów uważa, że ​​ich fizyczne i psychiczne samopoczucie jest dla nich coraz ważniejsze. Odpowiadając na potrzebę poprawienia jakości snu cztery miejsca spotkań-centra handlowe Ingka Centres zapraszają lokalne społeczności i całe rodziny do aktywności, które wprawią uczestników w stan relaksu.  Angażujące inicjatywy w ramach kampanii odbędą się w Porcie Łódź w dniach 21.10.2.11., SKENDE Shopping w Lublinie od 04.11. do 9.11., Wola Parku w Warszawie od 28.10. do 02.11. oraz Alei Bielany we Wrocławiu od 28.10. do 09.11.

 

Sen to konieczność. Bez względu na wiek odgrywa on nieocenioną rolę w życiu ludzi, wpływając na ich zdrowie. Gdy śpimy ciało „resetuje się” i przeprowadza „autokonserwację”. Znaczenie snu dla sprawnego funkcjonowania na co dzień jest niezaprzeczalne. Ingka Centres, poprzez swoją kampanię „Dobrze Ci we śnie!” inspiruje do poprawy samopoczucia odwiedzających i lokalne społeczności poprzez wysypianie się.

W ramach kampanii miejsca spotkań Ingka Centres przygotowały szereg bezpłatnych propozycji.

27 października Port Łódź zaprosi odwiedzających do lokalu Caffe przy ulicy, gdzie zjedzą szwedzkie śniadanie przy stołach zaaranżowanych przez IKEA. Na event obowiązują wcześniejsze zapisy. Warunkiem uczestnictwa jest przyjście w piżamie.

Wola Park w Warszawie zaproponuje gościom m.in. udział w konkursie Sleeping Selfie zachęcając do przyjęcia ciekawej pozy w specjalnie zaaranżowanej krainie snu. Wystarczy wrzucić zdjęcie na swój Instagram lub Facebook i oznaczyć profil @wolapark. Do wygrania jest jedna z 3 kart podarunkowych do centrum o wartości 150 zł!

Aleja Bielany we Wrocławiu zaprosi odwiedzających m.in. na test jakości snu, podczas którego poznają ciekawostki na jego temat oraz otrzymają prezent – opaskę na oczy.

W lubelskim SKENDE Shopping w ramach kampanii można będzie m.in. skorzystać z dekodera snów i wziąć udział w konkursie na łóżkowe selfie.

– Nasze nowe aktywności w ramach kampanii „Dobrze Ci we śnie!” pomogą odwiedzającym i lokalnym społecznościom zrozumieć znaczenie dobrego snu w nocy. Sen jest kluczem do dobrego samopoczucia i ogólnego dobrostanu organizmu. Poprzez nasze zabawne, ale praktyczne aktywności chcemy zjednoczyć ludzi w działaniu na rzecz promocji dobrego snu, wzajemnego wsparcia oraz bardziej zrównoważonego stylu życia dla wszystkich – powiedział Giovanni Princiotta Cariddi, Cluster Manager of Central Europe w Ingka Centres.

We czterech miejscach spotkań Ingka Centres będzie można skorzystać m.in. z dekodera snów, aby poznać ich głębsze znaczenie oraz przestrzeni przeznaczonej do robienia selfie w wyśnionym łóżku. Będzie również możliwość wypróbowania produktów do sypialni IKEA.

 

***

O raporcie Life in Communities:

Badania zostały przeprowadzone w formie ankiet internetowych (CAWI, wspomagany komputerowo wywiad poprzez strony internetowe) wśród respondentów YouGov w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i USA oraz w Panelu Partnerskim YouGov w Chinach. Dane zebrano w okresie od 30 października do 19 listopada 2023 roku. We wszystkich krajach wykorzystano kwestionariusze w językach lokalnych.

W Szwecji, Polsce i Hiszpanii przebadano reprezentatywną w skali kraju próbę 1000 osób powyżej 18 roku życia. W USA przebadano 1007 osób dorosłych (w wieku 18+) w rejonie Zatoki San Francisco, a w Chinach 1000 osób dorosłych (w wieku 18+) w Wuxi i Pekinie.

Dodatkowe informacji o raporcie Life in Communities podsumowującym badanie znajdują się na stronie internetowej.

 

***

Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centres ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 2000 marek, które działają w 36 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 271 milionów odwiedzających. Ingka Centres tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi. Więcej informacji znajduje się na: LinkedIn, Facebook, Twitter, www.ingkacentres.com .

Według raportu „Life in communities” Ingka Centres 36% respondentów uważa, że ​​ich fizyczne i psychiczne samopoczucie jest dla nich coraz ważniejsze. Odpowiadając na potrzebę poprawienia jakości snu cztery miejsca spotkań-centra handlowe Ingka Centres zapraszają lokalne społeczności i całe rodziny do aktywności, które wprawią uczestników w stan relaksu.  Angażujące inicjatywy w ramach kampanii odbędą się w Porcie Łódź w dniach 21.10.–2.11., SKENDE Shopping w Lublinie od 04.11. do 9.11., Wola Parku w Warszawie od 28.10. do 02.11. oraz Alei Bielany we Wrocławiu od 28.10. do 09.11.

 

Sen to konieczność. Bez względu na wiek odgrywa on nieocenioną rolę w życiu ludzi, wpływając na ich zdrowie. Gdy śpimy ciało „resetuje się” i przeprowadza „autokonserwację”. Znaczenie snu dla sprawnego funkcjonowania na co dzień jest niezaprzeczalne. Ingka Centres, poprzez swoją kampanię „Dobrze Ci we śnie!” inspiruje do poprawy samopoczucia odwiedzających i lokalne społeczności poprzez wysypianie się.

W ramach kampanii miejsca spotkań Ingka Centres przygotowały szereg bezpłatnych propozycji.

27 października Port Łódź zaprosi odwiedzających do lokalu Caffe przy ulicy, gdzie zjedzą szwedzkie śniadanie przy stołach zaaranżowanych przez IKEA. Na event obowiązują wcześniejsze zapisy. Warunkiem uczestnictwa jest przyjście w piżamie.

Wola Park w Warszawie zaproponuje gościom m.in. udział w konkursie Sleeping Selfie zachęcając do przyjęcia ciekawej pozy w specjalnie zaaranżowanej krainie snu. Wystarczy wrzucić zdjęcie na swój Instagram lub Facebook i oznaczyć profil @wolapark. Do wygrania jest jedna z 3 kart podarunkowych do centrum o wartości 150 zł!

Aleja Bielany we Wrocławiu zaprosi odwiedzających m.in. na test jakości snu, podczas którego poznają ciekawostki na jego temat oraz otrzymają prezent – opaskę na oczy.

W lubelskim SKENDE Shopping w ramach kampanii można będzie m.in. skorzystać z dekodera snów i wziąć udział w konkursie na łóżkowe selfie.

– Nasze nowe aktywności w ramach kampanii „Dobrze Ci we śnie!” pomogą odwiedzającym i lokalnym społecznościom zrozumieć znaczenie dobrego snu w nocy. Sen jest kluczem do dobrego samopoczucia i ogólnego dobrostanu organizmu. Poprzez nasze zabawne, ale praktyczne aktywności chcemy zjednoczyć ludzi w działaniu na rzecz promocji dobrego snu, wzajemnego wsparcia oraz bardziej zrównoważonego stylu życia dla wszystkich – powiedział Giovanni Princiotta Cariddi, Cluster Manager of Central Europe w Ingka Centres.

We czterech miejscach spotkań Ingka Centres będzie można skorzystać m.in. z dekodera snów, aby poznać ich głębsze znaczenie oraz przestrzeni przeznaczonej do robienia selfie w wyśnionym łóżku. Będzie również możliwość wypróbowania produktów do sypialni IKEA.

 

***

O raporcie Life in Communities:

Badania zostały przeprowadzone w formie ankiet internetowych (CAWI, wspomagany komputerowo wywiad poprzez strony internetowe) wśród respondentów YouGov w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i USA oraz w Panelu Partnerskim YouGov w Chinach. Dane zebrano w okresie od 30 października do 19 listopada 2023 roku. We wszystkich krajach wykorzystano kwestionariusze w językach lokalnych.

W Szwecji, Polsce i Hiszpanii przebadano reprezentatywną w skali kraju próbę 1000 osób powyżej 18 roku życia. W USA przebadano 1007 osób dorosłych (w wieku 18+) w rejonie Zatoki San Francisco, a w Chinach 1000 osób dorosłych (w wieku 18+) w Wuxi i Pekinie.

Dodatkowe informacji o raporcie Life in Communities podsumowującym badanie znajdują się na stronie internetowej.

 

***

Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centres ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 2000 marek, które działają w 36 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 271 milionów odwiedzających. Ingka Centres tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi. Więcej informacji znajduje się na: LinkedIn, Facebook, Twitter, www.ingkacentres.com .

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Przejazdy FREENOW wspierają powodzian. Biuro prasowe
2024-10-17 | 15:30

Przejazdy FREENOW wspierają powodzian.

FREENOW, aplikacja taxi i multimobilności miejskiej włącza się we wsparcie dla powodzian. Użytkownicy FREENOW w Polsce mogą od teraz wesprzeć osoby poszkodowane przez powódź,
Styl życia Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!
2024-10-16 | 16:40

Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!

Zbliżają się zimowe miesiące i długie wieczory, co sprzyja spędzaniu czasu w domowych pieleszach. Łódzkie centrum handlowe przy Pabianickiej zaprasza na blisko dwa tygodnie
Styl życia Dzieci z kaliskiego Domu Dziecka cieszą się odnowioną salą gimnastyczną
2024-10-15 | 13:00

Dzieci z kaliskiego Domu Dziecka cieszą się odnowioną salą gimnastyczną

Pracownicy-wolontariusze PPG odnowili  przestrzenie Domu Dziecka w Kaliszu w ramach projektu COLORFUL COMMUNITIES® PPG zrealizowała kolejny projekt COLORFUL

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Wiele wyzwań polskiej prezydencji w UE. Jednym z kluczowym będą prace nad nowym budżetem

Prezydencja Polski w Radzie UE przypadnie na pierwsze półrocze 2025 roku. Wśród jej głównych wyzwań i priorytetów wymienia się m.in. bezpieczeństwo i obronność, planowane rozszerzenie UE o Ukrainę i Mołdawię, dalszy kształt transatlantyckiej współpracy po wyborach w USA, a także dyskutowane zmiany traktatowe w UE, problemy związane z implementacją Zielonego Ładu i pakiet migracyjny. Jednak – jak podkreśla europoseł Janusz Lewandowski – zdecydowanie najtrudniejszym zadaniem będą prace nad nowym budżetem UE na lata 2028–2034. Poprowadzi je Piotr Serafin, polski kandydat na unijnego komisarza ds. budżetu.

Transport

Mała liczba punktów ładowania spowalnia rozwój elektromobilności. Powodem długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe

Tempo rozbudowy infrastruktury ładowania w Polsce wciąż jest zbyt wolne i pozostaje jedną z największych barier w rozwoju rynku samochodów elektrycznych – wskazują eksperci. Chętnych na budowę takich instalacji nie brakuje, ale problemem jest długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe. Proces uruchamiania nowych punktów ładowania przeciąga się nawet do dwóch–trzech lat, a można by go skrócić co najmniej o połowę.

DlaWas.info

Problemy społeczne

Polskie miasta szybko się starzeją. Demografia wpływa na wiele ich działań

W latach 2021–2023  mediana wieku wzrosła w 58 miastach, a spadła tylko w siedmiu. W 2023 roku najstarsi byli mieszkańcy Sopotu, a najmłodsi w tych miastach, które przyciągają nowych mieszkańców – m.in. Rzeszowa, Wrocławia, Krakowa czy Warszawy – wynika z Indeksu Zdrowych Miast. Sytuacja demograficzna wpływa na funkcjonowanie miasta i oferowane mieszkańcom usługi, również w obszarze zdrowia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.