„Przecinek i kropka” to dopiero początek,. Róża przedstawia debiutancką EP
Róża debiutuje solo z minialbumem. Na EP składa się 7 utworów utrzymanych w klimacie alternatywnego pop-u doprawionego elektroniką. „Przecinek i kropka” można już streamować we wszystkich serwisach cyfrowych lub nabyć w postaci fizycznej (najlepiej jedno i drugie)!
Wraz z krążkiem premierę ma teledysk do tytułowego singla „Przecinek i kropka”.
Utwór nie był planowany na płycie, ale pojawił się w trakcie pracy nad materiałem. Przecinek i kropka to międzynarodowy symbol walki z depresją, to znak interpunkcyjny rozdzielający zdanie w momencie, w którym mogłoby się ono skończyć, a mimo tego ma swój ciąg dalszy. Utwór opowiada o takiej walce – mówi o singlu Artystka.
Zobacz teledysk:
https://www.youtube.com/watch?v=vW8iyecYXHY
„Przecinek i kropka” to suma historii inspirowanych życiem. EP otwiera utwór „Zamknę” smutną historią, z którą może identyfikować się każdy. Proste słowa i znane wszystkim emocje opisują częstokroć niełatwe doświadczenia jakich doświadczamy my, czy nasi bliscy. Taki jest właśnie tytułowy „Przecinek i kropka” - międzynarodowy symbol walki z depresją. Na albumie podobnie jak w życiu, pojawiają się przebłyski światła i nadziei („Zostaniemy” i „Znajdę”). Album zamyka jeden z żywszych, mniej poważnych utworów – „Zapomnę” – mówi Róża o minialbumie.
Róża jest autorką wszystkich tekstów i kompozycji. Gitarowo i produkcyjnie wspomógł ją zdolny muzyk, gitarzysta Tarek Tafesh. Autorką okładki albumu i zdjęć jest genialna Aurelia Kulesza.
Album w serwisach cyfrowych: https://mugo.lnk.to/Przecinekikropka
Zamów album w wersji fizycznej [staromodne CD]: roza@rozajedrzejowska.pl
Pierwszym singlem promującym EP było klimatyczne „Zamknę” wraz z teledyskiem:
https://www.youtube.com/watch?v=Ahz5wdDFHJs
Róża (Róża Jędrzejowska) – wokalistka, skrzypaczka, autorka tekstów, kompozytorka i producentka. Absolwentka szkoły muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Oświęcimiu Założycielka zespołu Pretty Rock Stars z dziesięcioletnim stażem na polskiej scenie muzycznej. W 2022 roku rozpoczęła pracę nad debiutanckim, solowym minialbumem, by już w 2023 roku oddać w ręce słuchaczy EP „Przecinek i kropka”.
Róża w social mediach
Strona: www.rozajedrzejpowska.pl
Facebook: https://www.facebook.com/rozajedrzejowska
Instagram: https://instagram.com/rozajedrzejowska
YouTube: https://www.youtube.com/@rozajedrzejowska
Spotify: https://open.spotify.com/artist/4ReoXQwC4AJHEu7cmQfIll?si=PFz-z6qNSyOX3Zc5-bYAWQ

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.