Sezonowa oferta Starbucks pachnąca Świętami
Podczas gorączki świątecznych zakupów warto trochę zwolnić i pozwolić sobie na chwilę relaksu. Idealny pretekst da nam do tego nowa odsłona pierniczkowej latte z dodatkiem kakao, Chocolatey Gingerbread Latte w zestawie z sezonowym ciastem Red Velvet. Oczywiście wśród świątecznych propozycji Starbucks nie mogło zabraknąć klasyków w postaci Gingerbread Latte o słodko-pikantnym, pierniczkowym smaku oraz Toffee Nut Latte z nutami prażonych orzechów i toffi, które idealnie rozgrzeją i wprowadzą w zimowy nastrój.
Kawa ziarnista to także idealny prezent dla bliskiego naszemu sercu kawosza! Co roku do Starbucks powraca kultowa Christmas Blend, której historia sięga 1984 roku. Kiedy mała sieć pięciu sklepów przygotowała dla swoich klientów specjalną mieszankę ziaren z Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku jako prezent na święta, nie spodziewano się ani ogromnych kolejek jakie natychmiast się po nią ustawiły, ani tego, że prawie 40 lat później tej mieszanki będą wyczekiwać kolejne pokolenia miłośników kawy na całym świecie. Christmas Blend to jedyna kawa, która zawiera wyjątkowe, sezonowane ziarna kawy z Sumatry, które nabierają pełni smaku przez kilka lat, dodając kawie wyjątkowych aromatów ziół, przypraw i czekolady. Dla fanów łagodniejszych i słodszych smaków idealna będzie odmiana Christmas Blonde Roast – jasno palona, charakteryzująca się słodkim, figowym smakiem z drzewnymi oraz cytrusowymi nutami. Fani nowoczesnych rozwiązań mogą również wypróbować Holiday Blend dostępną w formie kapsułek, którego nuty klonu i ziół nadają słodki, warstwowy smak.
Wiemy, że sezonowa oferta Starbucks jest gorąco wyczekiwana przez wielu fanów i to właśnie kubek Gingerbread Latte i zapach Christmas Blend stanowi dla nich idealne wprowadzenie w świąteczny nastrój. W tym roku oprócz niezbędnych klasyków wprowadzamy do menu kilka nowości, które powinny przypaść do gustu miłośnikom słodyczy i uprzyjemnić ten wyjątkowy czas. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tworzenia wyjątkowego klimatu Świąt. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.
Aby zachęcić do dbania o planetę także w przedświątecznym okresie, Starbucks oferuje każdemu, kto przyjdzie do kawiarni z własnym kubkiem, niezmienną zniżkę 1zł na dowolny napój. Do zainwestowania w przyszłość planety i zabierania własnego kubka kusi w sezonowej ofercie wyjątkowy reusable cup zmieniający kolory. Propozycje z bogatej oferty brandowych kubków i tumblerów na gorące i zimne napoje są także dostępne w ofercie z dostawą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można nie tylko posmakować sezonowych napojów Starbucks, ale także zdobyć idealny prezent świąteczny.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.