Komunikaty PR

Sezonowa oferta Starbucks pachnąca Świętami

2021-11-22  |  01:00
Biuro prasowe

Podczas gorączki świątecznych zakupów warto trochę zwolnić i pozwolić sobie na chwilę relaksu. Idealny pretekst da nam do tego nowa odsłona pierniczkowej latte z dodatkiem kakao, Chocolatey Gingerbread Latte w zestawie z sezonowym ciastem Red Velvet. Oczywiście wśród świątecznych propozycji Starbucks nie mogło zabraknąć klasyków w postaci Gingerbread Latte o słodko-pikantnym, pierniczkowym smaku oraz Toffee Nut Latte z nutami prażonych orzechów i toffi, które idealnie rozgrzeją i wprowadzą w zimowy nastrój.

Kawa ziarnista to także idealny prezent dla bliskiego naszemu sercu kawosza! Co roku do Starbucks powraca kultowa Christmas Blend, której historia sięga 1984 roku. Kiedy mała sieć pięciu sklepów przygotowała dla swoich klientów specjalną mieszankę ziaren z Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku jako prezent na święta, nie spodziewano się ani ogromnych kolejek jakie natychmiast się po nią ustawiły, ani tego, że prawie 40 lat później tej mieszanki będą wyczekiwać kolejne pokolenia miłośników kawy na całym świecie. Christmas Blend to jedyna kawa, która zawiera wyjątkowe, sezonowane ziarna kawy z Sumatry, które nabierają pełni smaku przez kilka lat, dodając kawie wyjątkowych aromatów ziół, przypraw i czekolady. Dla fanów łagodniejszych i słodszych smaków idealna będzie odmiana Christmas Blonde Roast – jasno palona, charakteryzująca się słodkim, figowym smakiem z drzewnymi oraz cytrusowymi nutami. Fani nowoczesnych rozwiązań mogą również wypróbować Holiday Blend dostępną w formie kapsułek, którego nuty klonu i ziół nadają słodki, warstwowy smak.

Wiemy, że sezonowa oferta Starbucks jest gorąco wyczekiwana przez wielu fanów i to właśnie kubek Gingerbread Latte i zapach Christmas Blend stanowi dla nich idealne wprowadzenie w świąteczny nastrój. W tym roku oprócz niezbędnych klasyków wprowadzamy do menu kilka nowości, które powinny przypaść do gustu miłośnikom słodyczy i uprzyjemnić ten wyjątkowy czas. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tworzenia wyjątkowego klimatu Świąt. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Aby zachęcić do dbania o planetę także w przedświątecznym okresie, Starbucks oferuje każdemu, kto przyjdzie do kawiarni z własnym kubkiem, niezmienną zniżkę 1zł na dowolny napój. Do zainwestowania w przyszłość planety i zabierania własnego kubka kusi w sezonowej ofercie wyjątkowy reusable cup zmieniający kolory. Propozycje z bogatej oferty brandowych kubków i tumblerów na gorące i zimne napoje są także dostępne w ofercie z dostawą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można nie tylko posmakować sezonowych napojów Starbucks, ale także zdobyć idealny prezent świąteczny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo

Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.

Ochrona środowiska

K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.

Ochrona środowiska

Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.