Komunikaty PR

Tajemniczy ogród w centrum Krakowa

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania JPG ( 0.91 MB )

Tajemniczy ogród w samym centrum tętniącego życiem Krakowa!

W związku z poluzowaniem restrykcji rządowych od 15 maja restauracje mogą przyjmować gości w letnich ogródkach na zewnątrz. Załoga hotelu Mercure Kraków Stare Miasto przygotowała z tej okazji coś absolutnie niezwykłego i magicznego. Hotelowy dziedziniec wraz z szklarnią przeobrazili w tajemniczy ogród! Na gości czeka strefa relaksu i nowe letnie menu restauracji Winestone.

 

Pomysł kreatywnego zespołu hotelu na stworzenie takiego miejsca daje gościom z jednej strony możliwość delektowania się wyśmienitymi daniami restauracyjnymi, z drugiej zaś umożliwia im doświadczenie czegoś wyjątkowego.

Chcemy zaproponować naszym gościom przeniesienie się do tajemniczego ogrodu, który skrzętnie ukryliśmy przed całym światem na dziedzińcu Hotelu Mercure Kraków Stare Miasto! Wiemy, jak ważna jest intymność i przytulność chwil, dlatego stworzyliśmy bezpieczną przestrzeń dla ciała i umysłu. Tutaj można odpocząć od zgiełku miasta tętniącego tuż za rogiem, nasycić oczy zielenią, a duszę spokojem; wypić aromatyczną kawę, orzeźwiającą lemoniadę i doświadczyć nieprzeciętych smaków letniej kuchni Winestone. Może nawet poznać Alicję z Krainy Czarów, Mary Lennox albo Czarnoksiężnika z Krainy Oz, kto wie? W naszym tajemniczym ogrodzie wszystko jest możliwe. – przekonuje Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Tajemniczy ogród otwiera swoje wrota 15 maja i zaprasza w każdy pogodny dzień w godz. 12.00-22.00. W nowym, letnim menu Winestone stworzonym przez wybitnego Szefa Kuchni Macieja Plutę wraz z zespołem nie zabraknie kultowych i niezmiennie docenianych smaków charakterystycznych dla restauracji, takich jak m.in. Sałatka Winestone z grillowanym kozim serem, Zupa 100% z pomidorów San Marzano czy klasyczne krewetki podawane na gorącym kamieniu. Pozytywnym zaskoczeniem będzie wiele nowości jak na przykład wyjątkowy łosoś Mowi, delikatny comber z królika czy sezonowe chłodniki, przygotowywane ze świeżych warzyw z pobliskiego targowiska Stary Kleparz. Ciastko pomarańczowo-orzechowe to z kolei jedna ze słodkich propozycji polecanych do ukoronowania posiłku. Letnią ofertę Winestone uzupełnia odświeżona lista win, a także, jako zupełna nowość – selekcja orzeźwiających koktajli.  

Kto odważy się przekroczyć bramę niezwykłego, zielonego świata? Każdy chętny może sobie pozwolić na odrobinę magii i doświadczyć wyjątkowych, letnich smaków Winestone!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.