Komunikaty PR

Kup mieszkanie bez wychodzenia z domu w najnowszej promocji Grupy Murapol

2020-04-08  |  08:00
Biuro prasowe

Murapol rozpoczyna kolejną kampanię promocyjną, w ramach której zachęca klientów do bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu. Dodatkowo oferuje promocyjną pulę lokali z premią w wysokości rocznych rat kredytu na mieszkanie, a także miejscem parkingowym lub kosztami notarialnymi w cenie mieszkania. Akcja potrwa od 6 do 30 kwietnia br.

Promocją objętych zostało 250 mieszkań w 22 projektach deweloperskich, które Murapol realizuje w 13 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Toruniu, Katowicach, Gliwicach, Tychach, Mikołowie, Siewierzu i Wieliczce. Aby skorzystać z premii, a także otrzymać miejsce parkingowe lub koszty notarialne w cenie mieszkania, należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/2xPws2I i zamówić listę mieszkań dostępnych na promocyjnych warunkach w swoim mieście. Następnie w okresie trwania akcji, między 6 a 30 kwietnia, należy podpisać umowę rezerwacyjną dot. zakupu mieszkania.

- W najnowszej kampanii kontynuujemy nasz przekaz z ubiegłego miesiąca, w ramach którego zachęcamy do zakupów bezpiecznych dla obu stron transakcji. Mimo skomplikowanej sytuacji wywołanej pandemią, wielu naszych klientów nie chce rezygnować z podjętej wcześniej decyzji o zakupie mieszkania. Dlatego adaptujemy się do zaistniałych warunków i umożliwiamy zdalne zakupy, które obecnie są najoptymalniejszą formą nabywania mieszkań. Jednocześnie liczymy, że sytuacja niebawem się ustabilizuje i każdy z naszych klientów będzie mógł swobodnie, bez obaw, decydować się na taki rodzaj kontaktu z nami, jaki jest dla niego najwygodniejszy – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

Objęte kampanią promocyjną mieszkania to głównie lokale powstające w inwestycjach będących w realizacji, jednak w ofercie są także gotowe mieszkania, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość lokali wyposażona będzie w filtry antysmogowe oraz opcję rozwiązań smart home – zgodnie ze standardem najnowszych inwestycji Grupy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych? Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:00

Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych?

Na rodzimym rynku materiałów budowlanych korekta cenowa wciąż jest obowiązującą tendencją, jednak w kwietniu pojawiły się pierwsze wyraźne symptomy jej wygaszania. Po raz
Nieruchomości W.G Partners dynamicznie zwiększa sprzedaż domów modułowych w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

W.G Partners dynamicznie zwiększa sprzedaż domów modułowych w I kwartale 2024 r.

W.G Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej odnotowuje skokowy wzrost skali działalności i bardzo dobrą rentowność. W I kwartale firma
Nieruchomości OKAM zakończył dialog o etapie I planowanej inwestycji F.S.O. PARK
2024-05-16 | 18:00

OKAM zakończył dialog o etapie I planowanej inwestycji F.S.O. PARK

15 maja br. zakończył się dialog poświęcony etapowi I planowanej przez OKAM warszawskiej inwestycji F.S.O. PARK. Odbyło się 6 spotkań, w których wzięło udział łącznie 109

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.