Kup opony Goodyear i odbierz do 200 zł w gotówce!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear uruchomił akcję promocyjną, w ramach której zakup opon zimowych lub całorocznych premiowany jest zwrotem gotówki w kwocie do 200 złotych. W ofercie znalazły się opony różnych typów i rozmiarów, co pozwoli kierowcom na optymalny wybór niezależnie od tego, jaki samochód użytkują - osobowy, SUV czy dostawczy. Promocja potrwa do końca roku lub do wyczerpania puli nagród.
Aby skorzystać z promocji, należy wykonać 3 proste kroki.
- Krok 1: Znajdź na stronie www.promocja.goodyear.pl dogodny dla Ciebie stacjonarny punkt sprzedaży detalicznej.
- Krok 2: Kup 4 opony objęte promocją (4 takie same lub 2x2) wraz z usługą montażu. Promocją objęte są opony zimowe i całoroczne marki Goodyear w rozmiarze od 17 do 22 cali.
- Krok 3: Zarejestruj dowód zakupu poprzez formularz na stronie www.promocja.goodyear.pl. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz cashback w postaci czeku BLIK.
Zarejestrowane mogą być tylko dowody zakupu (tj. paragon lub faktura VAT), w których wskazana jest marka oraz rozmiar opony. Dowody zakupu, które uniemożliwiają identyfikację promowanych opon, będą odrzucane. Dodatkowo dowód zakupu musi zawierać osobną pozycję potwierdzającą montaż opon.
Promocja potrwa do 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania puli nagród. Regulamin oraz szczegóły akcji są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.
W ofercie promocyjnej konsumenci znajdą na przykład flagowe opony całoroczne Vector 4Seasons Gen-3. Goodyear był pierwszym producentem, który wprowadził na rynek model całoroczny oznaczony symbolem trzech szczytów górskich (3PMSF) – symbol zwykle stosowany w przypadku opon zimowych, który potwierdza, że opona spełnia rygorystyczne normy testowe niezawodności i bezpieczeństwa na śniegu. Potwierdzają to także liczne zwycięstwa opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 w niezależnych testach prestiżowych magazynów motoryzacyjnych, takich jak Auto Bild.
Kierowcy zainteresowani zakupem opon sezonowych – na przykład ci, którzy przemierzają większe odległości i podróżują po drogach różnej jakości – znajdą w promocyjnej ofercie opony zimowe UltraGrip Performance+
gwarantujące pewne zachowanie na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni dzięki dwóm kluczowym technologiom stosowanym przez Goodyear. Te technologie to:
- Traction Protect - zawiera nową żywicę, która sprawia, że ogumienie ma większą zdolność odkształcania i powrotu do pierwotnej formy. Pozwala to na lepsze przekształcenie sił hamowania w przyczepność.
- Winter Grip - wykorzystuje nową mieszankę gumy, która zapewnia lepszą elastyczność bieżnika w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność na śniegu i lodzie.

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.