Kup telewizor Panasonic i odbierz vouchery na filmy w aplikacji VOD Rakuten TV
W ramach akcji „Filmowy duet” przy zakupie wybranego modelu telewizora Panasonic można odebrać 10 voucherów dających dostęp do bezpłatnego oglądania filmów w aplikacji VOD Rakuten TV.
To akcja dedykowana wszystkim miłośnikom kina, którzy kinowe emocje chcą przenieść w zacisze własnego domu. Rakuten TV to platforma VOD z filmami, dokumentami oraz kinem familijnym, która zadebiutowała w Polsce w zeszłym roku i stale się rozwija, wzbogacając udostępniany repertuar o największe kinowe hity i nowości. Aby cieszyć się nimi w możliwie najlepszej jakości, wystarczy wybrać jeden z objętych promocją modeli telewizorów marki Panasonic, dostępnych
w sieciach handlowych Media Expert, Media Markt, Komputronik, Galicja oraz w sklepach internetowych: mediaexpert.pl, mediamarkt.pl, komputronik.pl, www.maxelektro.pl i zachować orygniał dowodu zakupu. Następnie w terminie do 30 listopada 2020 r. należy zarejestrować się na dedykowanej stronie i odebrać kody na darmowe oglądanie filmów w aplikacji. W promocji biorą udział telewizory zakupione w dniach 15 października – 15 listopada 2020 r.
Wśród telewizorów biorących udział w promocji znajdują się m.in. telewizory LED (HX810 oraz HX830), wyposażone w technologię HDR Bright Panel PLUS pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4k. Smukłe telewizory przedstawiają szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem dzięki technologiom dynamicznych metadanych. Bardziej wymagających z pewnością zainteresuje Panasonic HZ2000 Tuned by Technics, 360° Soundscape Pro o znakomitej jakości dźwięku – pierwszy na świecie telewizor OLED z funkcjami Dolby Vision IQ i Filmmaker Mode, obsługujący również standardy Dolby Vision, HDR10+ oraz HLG Photo, czyli nowy format obrazów nieruchomych, który przenosi fotografię do świata HDR.
Szczegóły na stronie www.filmowyduet.panasonic.pl
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.