Komunikaty PR

Kup telewizor Panasonic i odbierz vouchery na filmy w aplikacji VOD Rakuten TV

2020-10-20  |  12:00
Biuro prasowe

W ramach akcji „Filmowy duet” przy zakupie wybranego modelu telewizora Panasonic można odebrać 10 voucherów dających dostęp do bezpłatnego oglądania filmów w aplikacji VOD Rakuten TV. 

 

To akcja dedykowana wszystkim miłośnikom kina, którzy kinowe emocje chcą przenieść w zacisze własnego domu. Rakuten TV to platforma VOD z filmami, dokumentami oraz kinem familijnym, która zadebiutowała w Polsce w zeszłym roku i stale się rozwija, wzbogacając udostępniany repertuar o największe kinowe hity i nowości. Aby cieszyć się nimi w możliwie najlepszej jakości, wystarczy wybrać jeden z objętych promocją modeli telewizorów marki Panasonic, dostępnych 
w sieciach handlowych Media Expert, Media Markt, Komputronik, Galicja oraz w sklepach internetowych: mediaexpert.pl, mediamarkt.pl, komputronik.pl, www.maxelektro.pl i zachować orygniał dowodu zakupu. Następnie w terminie do 30 listopada 2020 r. należy zarejestrować się na dedykowanej stronie i odebrać kody na darmowe oglądanie filmów w aplikacji. W promocji biorą udział telewizory zakupione w dniach 15 października – 15 listopada 2020 r. 

Wśród telewizorów biorących udział w promocji znajdują się m.in. telewizory LED (HX810 oraz HX830), wyposażone w technologię HDR Bright Panel PLUS pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4k. Smukłe telewizory przedstawiają szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem dzięki technologiom dynamicznych metadanych. Bardziej wymagających z pewnością zainteresuje Panasonic HZ2000 Tuned by Technics, 360° Soundscape Pro o znakomitej jakości dźwięku – pierwszy na świecie telewizor OLED z funkcjami Dolby Vision IQ i Filmmaker Mode, obsługujący również standardy Dolby Vision, HDR10+ oraz HLG Photo, czyli nowy format obrazów nieruchomych, który przenosi fotografię do świata HDR.

Szczegóły na stronie www.filmowyduet.panasonic.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.