Kup telewizor Panasonic i odbierz vouchery na filmy w aplikacji VOD Rakuten TV
W ramach akcji „Filmowy duet” przy zakupie wybranego modelu telewizora Panasonic można odebrać 10 voucherów dających dostęp do bezpłatnego oglądania filmów w aplikacji VOD Rakuten TV.
To akcja dedykowana wszystkim miłośnikom kina, którzy kinowe emocje chcą przenieść w zacisze własnego domu. Rakuten TV to platforma VOD z filmami, dokumentami oraz kinem familijnym, która zadebiutowała w Polsce w zeszłym roku i stale się rozwija, wzbogacając udostępniany repertuar o największe kinowe hity i nowości. Aby cieszyć się nimi w możliwie najlepszej jakości, wystarczy wybrać jeden z objętych promocją modeli telewizorów marki Panasonic, dostępnych
w sieciach handlowych Media Expert, Media Markt, Komputronik, Galicja oraz w sklepach internetowych: mediaexpert.pl, mediamarkt.pl, komputronik.pl, www.maxelektro.pl i zachować orygniał dowodu zakupu. Następnie w terminie do 30 listopada 2020 r. należy zarejestrować się na dedykowanej stronie i odebrać kody na darmowe oglądanie filmów w aplikacji. W promocji biorą udział telewizory zakupione w dniach 15 października – 15 listopada 2020 r.
Wśród telewizorów biorących udział w promocji znajdują się m.in. telewizory LED (HX810 oraz HX830), wyposażone w technologię HDR Bright Panel PLUS pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4k. Smukłe telewizory przedstawiają szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem dzięki technologiom dynamicznych metadanych. Bardziej wymagających z pewnością zainteresuje Panasonic HZ2000 Tuned by Technics, 360° Soundscape Pro o znakomitej jakości dźwięku – pierwszy na świecie telewizor OLED z funkcjami Dolby Vision IQ i Filmmaker Mode, obsługujący również standardy Dolby Vision, HDR10+ oraz HLG Photo, czyli nowy format obrazów nieruchomych, który przenosi fotografię do świata HDR.
Szczegóły na stronie www.filmowyduet.panasonic.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.