Kupiłeś kartę graficzną Inno3D? Możesz wygrać voucher Steam o wartości 20 euro
Firma Inno3D aktywizuje swoich fanów. Producent zachęca do opisania swoich doświadczeń z kartami graficznymi z serii RTX 20 i GTX 16. Wystarczy podzielić się nimi w dowolnym sklepie lub porównywarce cenowej, aby mieć szansę na kartę podarunkową Steam.
Inno3D wystartowało właśnie z szeroko zakrojoną akcją promocyjną. Posiadacze kart graficznych z serii RTX 20 i GTX 16 mogą wygrać voucher o wartości 20 euro do wykorzystania na platformie Steam. Udział mogą wziąć wszyscy, którzy dokonali zakupu we wrześniu 2018 roku i później. To oznacza, że swojego szczęścia może spróbować praktycznie każdy. Pierwsze karty z objętymi promocją układami Turing trafiły bowiem do sprzedaży
właśnie pod koniec września 2018.
Co trzeba zrobić? Producent zachęca do napisania recenzji posiadanej karty w dowolnym sklepie internetowym lub porównywarce cenowej. Następnie należy odwiedzić witrynę producenta i wypełnić formularz. Niezbędne będzie podanie numeru seryjnego karty graficznej, daty zakupu, zrobienie zdjęcia produktu i dołączenie dowodu zakupu. Następniepozostaje uzupełnić imię i kontaktowy email, z którego należy wysłać organizatorowi odnośnik do opublikowanej recenzji.
Akcja potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Jest więc czas, aby odnaleźć zagubiony paragon lub fakturę i wyrazić swoją opinię o zakupionej karcie graficznej Inno3D. Do akcji mogą przystąpić także osoby, które stały się posiadaczami GeForce’ów RTX 20 lub GTX 16 Inno3D w ramach gotowego zestawu komputerowego. Jeśli więc ktoś ma podejrzenie, że w jego PC może znajdować się karta właśnie tej marki, warto to sprawdzić.
Więcej szczegółów dotyczących akcji promocyjnej oraz formularz zgłoszeniowy można
znaleźć na stronie producenta.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Biznes apeluje o wdrożenie pakietu Omnibus. Chodzi o zmniejszenie obowiązków związanych z ESG
Europejski biznes zaapelował do instytucji unijnych o szybkie przyjęcie pierwszego tzw. pakietu Omnibus. To zestaw propozycji KE, który ma uprościć obowiązki firm związane z dyrektywą CSRD dotyczącą m.in. oceny wpływu działalności na środowisko. Eksperci podkreślają jednak, że fakt, iż będzie więcej czasu na wdrożenie wymogów czy że mniej firm będzie objętych regulacjami, nie oznacza, że biznes może zaprzestać przygotowań.
Problemy społeczne
Unia Europejska chce wzmocnić prawa kobiet. Zapowiadane działania będą dotyczyć m.in. równości w zatrudnieniu czy zwalczania przemocy

Jedna na trzy kobiety w Unii Europejskiej doświadcza przemocy fizycznej lub seksualnej. Mniej kobiet niż mężczyzn pracuje zawodowo, mniej pełni też rolę kierowniczą, za to więcej pracuje na gorzej płatnych stanowiskach. Panie zarabiają też średnio o 12 proc. mniej niż mężczyźni – wynika z danych Komisji Europejskiej. Opracowana mapa drogowa na rzecz praw kobiet ma pomóc wyrównywać szanse na rynku pracy i w dostępie do edukacji, ale też walczyć z przemocą wobec kobiet – zarówno fizyczną, jak i ekonomiczną.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.