Komunikaty PR

Ladies Day - III edycja największej konferencji dla kobiet na Dolnym Śląsku!

2020-02-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Zalewska
Czerwona Szpilka

Na Polance 16A/9
51-109 Wrocław
j.zalewska|czerwonaszpilka.pl| |j.zalewska|czerwonaszpilka.pl
665929699
www.czerwonaszpilka.pl

Panele tematyczne, znane ekspertki ze świata biznesu i kobiecy networking – po tegorocznej konferencji „Ladies Day”, cała Polska dowie się, jak wielką moc ma siła kobiet! Tym bardziej, że w tej edycji Czerwona Szpilka razem z wyjątkowym, muzycznym projektem: „Sounds Like Woman” zwróci uwagę na poważny problem, jakim jest przemoc wobec kobiet. Razem pokażemy, że my - kobiety, powinnyśmy trzymać się razem! 

 

Przed nami III edycja największej, kobiecej konferencji na Dolnym Śląsku! Już 18 kwietnia w godz. 10:00 – 19:30 w Hotelu Terminal zbierze się ponad 300 uczestniczek, aby wspólnie celebrować kobiecość, świetnie się bawić, zdobywać wiedzę, nawiązywać kontakty, a przede wszystkim zjednoczyć się w obliczu poważnego problemu jakim jest przemoc wobec kobiet.

- Wiele kobiet doświadcza przemocy fizycznej i psychicznej ze strony swoich najbliższych – najczęściej partnera. Jak wiele jest takich kobiet? Zbyt wiele!  - podkreśla Magdalena Szewczuk, CEO Czerwonej Szpilki. - Dlatego Czerwona Szpilka, Klub Kobiet Przedsiębiorczych, postanowiła w tym roku skupić uwagę na kobiety, które są dotknięte przemocą, łącząc się z niezwykle muzycznym projektem „Sounds Like Woman”.

Sounds Like Woman jest międzynarodowym projektem kobiet z Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji i Polski, który walczy przeciw przemocy, by wspierać osoby w tych trudnych przeżyciach. W ramach projektu, podczas konferencji „Ladies Day” wystąpią takie gwiazdy jak Ewelina Flinta, Emea z Wielkiej Brytanii I Hannah Featherstone z Francji. Przed koncertem odbędzie się dwudziestominutowy panel z udziałem specjalistki do spraw pomocy kobietom i rodzinom w sytuacjach kryzysowych ze Stowarzyszenia INTRO we Wrocławiu, także kobiety, która przetrwała przemocowy związek.

Podczas Ladies Day uczestniczki będą również miały okazję wziąć udział w panelach tematycznych pełnych wiedzy i inspiracji, w których poznają wyjątkowe ekspertki, kobiety - ikony ze świata biznesu i showbiznesu:

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA 

W tym panelu wystąpią niezwykłe kobiety, pełne pasji, ambicji i siły. Takie, które wyznaczają odważne cele i świetnie sprawdzają się w prowadzeniu i rozwijaniu własnego biznesu. Będzie można dowiedzieć się również, jak poradzić sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z życiem prywatnym, osiągając przy tym spektakularny sukces.

Magdalena Zachariasiewcz opowie swoją wzruszającą i inspirującą historię, a na koniec zaprosi uczestniczki do mini warsztatu chodzenia na szpilkach. A Ilona Adamska - redaktor naczelna Law Business Quality, kilku portali, pomysłodawczyni i wydawca 13 projektów książkowych poprowadzi rozmowy z kobietami sukcesu.

PANEL: WIEDZA 

Poruszane zostaną tematy, które są teraz HOT - Social Media i nasz profesjonalny wizerunek w sieci. Instagram to platforma, która dynamicznie się rozwija i chcemy na tym skupić uwagę uczestniczek. W tym panelu wystąpią 2 ekspertki, m.in Marta Kaczmarski - Instagram Instruktor.

PANEL: CIAŁO - DUSZA - UMYSŁ 

W tym panelu uczestniczki Ladies Day nauczą się wsłuchiwać w potrzeby swojego ciała, poznają sposoby na niwelowanie stresu oraz zobaczą, jak sprawić, aby do życia zawitała harmonia. 

Jola Lewicka - znana brafiterka gwiazd, współwłaścicielka marki Li Parie, autorka książki "Body Book" - poruszy kwestię relacji z naszym ciałem. A Marta Tymoszewicz - Bednarz - kobieta petarda, związana ze sportem od ponad 20 lat, Life Coach, projektantka, wystąpi z tematem: "Co zrobić, żeby się chciało... ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i żyć ...".

PANEL: BEAUTY HOUR

A na koniec coś naprawdę kobiecego: "Beauty Hour" a w nim dwie ekspertki: stylistka Iwona Ryszkowska oraz wizażystka Natalia Stawiarska - współwłaścicielka szkoły Pro Academy.

Prelegentki zaprezentują najnowsze trendy modowe i makijażowe. Nauczą uczestniczki tworzyć bazę oraz ponadczasowe stylizacje dopasowane do okazji i sylwetki. Dowiedzą się jak zrobić makijaż idealny. Po tym warsztacie wszystkie kobiety czeka prawdziwa rewolucja w szafie i… kosmetyczce.

 

AGENDA:

10:00 – 10:30 ENERGETYCZNY start konferencji z niespodzianką

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

10:30 – 11:15 „7 kroków do zbudowania przyjacielskiej relacji ze swoim ciałem” Jola Lewicka

11:15 – 11:45 Przerwa kawowa

PANEL: WIEDZA

11:45 – 12:30 informacja wkrótce

12:30 – 13:00 „INSTAlacje” z Martą Kaczmarski

13:00 – 14:00 Przerwa lunchowa

PANEL: INSPIRACJA & MOTYWACJA

14:00 – 14:45 Ilona Adamska – w rozmowie o sukcesie i karierze

14:45 – 15:30 „Jak i dlaczego za wszelką cenę należy walczyć o własne marzenia” Magdalena Zachariasiewicz

BEAUTY HOUR

15:30 – 16:00 Natalia Stawiarska

16:00 – 16:30 Iwona Ryszkowska

16:30 – 17:00 przerwa kawowa

PANEL: CIAŁO – DUSZA – UMYSŁ

17:00 – 17:30 „Co zrobić, żeby się chciało: ćwiczyć, rozwijać, tworzyć i… żyć”- Marta Tymoszewicz – Bednarz

17:45 – 19:00 SOUNDS LIKE WOMEN – PANEL Z KONCERTEM

19:30 Zakończenie konferencji

 

Tego dnia niech zabrzmi siła kobiet!

 

Zapraszamy!

https://czerwonaszpilka.pl/ladies-day/

**

Czerwona Szpilka to niepowtarzalna społeczność, w której przedsiębiorcze i ambitne kobiety mogą wspierać się w rozwoju zawodowym i osobistym.

Pomagamy właścicielkom firm, menadżerkom oraz niezależnym freelancerkom w budowaniu trwałych relacji biznesowych, promowaniu swojej działalności i podnoszeniu kompetencji.Od 2017 roku zrzeszamy w Klubie Czerwonej szpilki kobiety biznesu z Dolnego Śląska. Wspieramy budowanie silnych relacji biznesowych, a także kreujemy przestrzeń, w której Klubowiczki czerpią od siebie pozytywną energię i mogą skupić się na budowaniu równowagi między poszczególnymi 

sferami swojego życia.

 

kontakt dla mediów:

Justyna Zalewska

Czerwona Szpilka

mob. 665-929-699

j.zalewska@czerwonaszpilka.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Czerwona Szpilka
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.