Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa Coffee i So Coffee czekają z kolei konkursy, w których można wygrać podwójne zaproszenia na film. To efekt współpracy operatora z Kino Świat, który jest wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. Akcja potrwa do 1 grudnia.
Współpraca Lagardère Travel Retail w Polsce z Kino Świat ma związek z premierą filmu “Paddington w Peru”, która w Polsce jest zaplanowana na 15 listopada. Klienci wybranych sklepów z sieci Inmedio, Relay i 1Minute znajdą w nich licencjonowane produkty ze świata Misia Paddingtona. Poza maskotkami z Rainbow Designs i aktywizującymi książeczkami dla najmłodszych, 13 listopada w ofercie pojawi się też zupełna nowość od wydawnictwa Znak: książka Anny Wilson pt. “Paddington w Peru. Opowieść filmowa”. Dodatkowo, przez prawie miesiąc na ekranach LCD w witrynach wybranych sklepów będzie emitowany zwiastun filmu. Film będzie też komunikowany wewnątrz punktów: na ekranach, naklejkach i plakatach.
Akcja promocyjna obejmuje też kawiarnie prowadzone przez Lagardère Travel Retail w Polsce – So Coffee i Costa Coffee. W mediach społecznościowych obu marek organizowane są konkursy z nagrodami. Do wygrania aż 100 podwójnych zaproszeń do kina.
– Lagardère Travel Retail globalnie zaangażowała się w promocję trzeciej części przygód misia. Również w Polsce chętnie podjęliśmy to wyzwanie. Wspólne działania z Kino Świat są dla nas z jednej strony wyjątkową okazją do tego, żeby szerzej otworzyć naszą sieć na rodziny z dziećmi, a z drugiej – szansą na dostarczenie zarówno młodszym, jak i starszym klientom masy bardzo pozytywnych emocji zarezerwowanych na co dzień dla świata rozrywki. Dodatkowo cieszy nas współpraca z partnerem, który tak jak my stawia na budowanie wartościowych doświadczeń dla klientów – zaznacza Magdalena Charczuk, dyrektor ds. marketingu i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Działania promocyjne będą realizowane zarówno w mieście, jak i na lotniskach.
Auchan z Drużyną Julka Bobra wspiera osoby z niepełnosprawnościami
Dziennik Gazeta Prawna w pierwszej piątce rankingu Top Marka
Słodycze jako idealne prezenty firmowe na Święta – na co stawiają klienci biznes
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.
Infrastruktura
Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna
Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.