Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa Coffee i So Coffee czekają z kolei konkursy, w których można wygrać podwójne zaproszenia na film. To efekt współpracy operatora z Kino Świat, który jest wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. Akcja potrwa do 1 grudnia.
Współpraca Lagardère Travel Retail w Polsce z Kino Świat ma związek z premierą filmu “Paddington w Peru”, która w Polsce jest zaplanowana na 15 listopada. Klienci wybranych sklepów z sieci Inmedio, Relay i 1Minute znajdą w nich licencjonowane produkty ze świata Misia Paddingtona. Poza maskotkami z Rainbow Designs i aktywizującymi książeczkami dla najmłodszych, 13 listopada w ofercie pojawi się też zupełna nowość od wydawnictwa Znak: książka Anny Wilson pt. “Paddington w Peru. Opowieść filmowa”. Dodatkowo, przez prawie miesiąc na ekranach LCD w witrynach wybranych sklepów będzie emitowany zwiastun filmu. Film będzie też komunikowany wewnątrz punktów: na ekranach, naklejkach i plakatach.
Akcja promocyjna obejmuje też kawiarnie prowadzone przez Lagardère Travel Retail w Polsce – So Coffee i Costa Coffee. W mediach społecznościowych obu marek organizowane są konkursy z nagrodami. Do wygrania aż 100 podwójnych zaproszeń do kina.
– Lagardère Travel Retail globalnie zaangażowała się w promocję trzeciej części przygód misia. Również w Polsce chętnie podjęliśmy to wyzwanie. Wspólne działania z Kino Świat są dla nas z jednej strony wyjątkową okazją do tego, żeby szerzej otworzyć naszą sieć na rodziny z dziećmi, a z drugiej – szansą na dostarczenie zarówno młodszym, jak i starszym klientom masy bardzo pozytywnych emocji zarezerwowanych na co dzień dla świata rozrywki. Dodatkowo cieszy nas współpraca z partnerem, który tak jak my stawia na budowanie wartościowych doświadczeń dla klientów – zaznacza Magdalena Charczuk, dyrektor ds. marketingu i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Działania promocyjne będą realizowane zarówno w mieście, jak i na lotniskach.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.