Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat

2024-11-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa Coffee i So Coffee czekają z kolei konkursy, w których można wygrać podwójne zaproszenia na film. To efekt współpracy operatora z Kino Świat, który jest wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. Akcja potrwa do 1 grudnia.

Współpraca Lagardère Travel Retail w Polsce z Kino Świat ma związek z premierą filmu “Paddington w Peru”, która w Polsce jest zaplanowana na 15 listopada. Klienci wybranych sklepów z sieci Inmedio, Relay i 1Minute znajdą w nich licencjonowane produkty ze świata Misia Paddingtona. Poza maskotkami z Rainbow Designs i aktywizującymi książeczkami dla najmłodszych, 13 listopada w ofercie pojawi się też zupełna nowość od wydawnictwa Znak: książka Anny Wilson pt. “Paddington w Peru. Opowieść filmowa”. Dodatkowo, przez prawie miesiąc na ekranach LCD w witrynach wybranych sklepów będzie emitowany zwiastun filmu. Film będzie też komunikowany wewnątrz punktów: na ekranach, naklejkach i plakatach.

Akcja promocyjna obejmuje też kawiarnie prowadzone przez Lagardère Travel Retail w Polsce – So Coffee i Costa Coffee. W mediach społecznościowych obu marek organizowane są konkursy z nagrodami. Do wygrania aż 100 podwójnych zaproszeń do kina.

Lagardère Travel Retail globalnie zaangażowała się w promocję trzeciej części przygód misia. Również w Polsce chętnie podjęliśmy to wyzwanie. Wspólne działania z Kino Świat są dla nas z jednej strony wyjątkową okazją do tego, żeby szerzej otworzyć naszą sieć na rodziny z dziećmi, a z drugiej – szansą na dostarczenie zarówno młodszym, jak i starszym klientom masy bardzo pozytywnych emocji zarezerwowanych na co dzień dla świata rozrywki. Dodatkowo cieszy nas współpraca z partnerem, który tak jak my stawia na budowanie wartościowych doświadczeń dla klientów – zaznacza Magdalena Charczuk, dyrektor ds. marketingu i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Działania promocyjne będą realizowane zarówno w mieście, jak i na lotniskach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.