Komunikaty PR

„Lato Blisko Natury” - Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego

2021-07-08  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego. W najnowszej kampanii „Lato Blisko Natury” marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani zostali popularni influencerzy oraz plantatorzy. Akcji towarzyszy zmiana designu opakowania flagowego produktu – cukru białego 1 kg. Przewidziano również tematyczny konkurs konsumencki.

Widok miast ze skwerami, parkami, a nawet dachami obiektów handlowych usłanymi polnymi kwiatami stał się już standardem. Tymczasem idea łąk kwietnych coraz częściej znajduje zastosowanie również w rolnictwie i ma liczne zalety. Należy do nich m.in. korzystny wpływ na jakość plonów, powstawanie próchnicy w glebie oraz wzmocnienie jej struktury czy wsparcie bioróżnorodności. Od 6 lat, w ramach projektu „Kwitnące Pola”, z takiego rozwiązania korzystają plantatorzy dostarczający buraki cukrowe do cukrowni producenta Cukru Królewskiego. Celem programu jest wsparcie oraz edukacja objętych programem rolników w temacie profitów z wysiewu kwietnych pasów oraz prowadzenia ekologicznych upraw. Marka przypomina o tym podczas letniej aktywacji konsumenckiej pod hasłem „Lato Blisko Natury”. Komunikacja prowadzona jest w social mediach oraz za pośrednictwem nowych opakowań flagowego produktu Cukru Królewskiego, które w połowie czerwca pojawiły się na sklepowych półkach.

- W 2016 roku po raz pierwszy uruchomiliśmy projekt „Kwitnące Pola”, wspierając wraz z naszymi plantatorami zrównoważone rolnictwo. Teraz o odpowiedzialnym procesie uprawy buraków cukrowych chcemy opowiedzieć konsumentom i tym samym uświadomić ich o w 100% naturalnym pochodzeniu Cukru Królewskiegomówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu w Südzucker Polska S.A.

W komunikację kampanii „Lato Blisko Natury” w sieci zaangażowane są także jedne z najpopularniejszych polskich influencerek lifestylowych: Ilona i Milena Krawczyńskie (@siostry_adihd), Agnieszka Antoniak (@lili.antoniak), Sylwia Dróżdż (@_sylwia_drozdz), Monika Molecka (@pysznieczyprzepysznie) oraz Ola Tatka (@olatatka_). Akcję merytorycznie oraz wizerunkowo wspiera również Grzegorz Bardowski.

Konkurs konsumencki „Lato Blisko Natury”

W lipcu w ramach kampanii „Lato Blisko Natury” marka Cukier Królewski przeprowadzi konkurs konsumencki. Zadaniem uczestników będzie przesłanie zdjęcia autorskiego deseru z wykorzystaniem dowolnego produktu Cukru Królewskiego. Informacje o konkursie znajdują się na nowym opakowaniu cukru białego 1 kg.  Na potrzeby akcji stworzono też landing page www.latobliskonatury.pl. Do wygrania są m.in. rodzinna agrowycieczka oraz zestawy piknikowe.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.