Komunikaty PR

LEDVANCE i ALFA ELEKTRO wspierają Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

2020-03-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Zakończyła się promocja produktów LEDVANCE w ramach trzymiesięcznej kampanii, mającej na celu wsparcie wybranej organizacji charytatywnej. Wybór padł tym razem na Fundację Dzieciom „Zdążyć
z Pomocą”.

Akcja, mająca na celu pomoc wybranej organizacji, trwała w oddziałach hurtowni ALFA ELEKTRO na terenie całej Polski od 1 października do 31 grudnia 2019 i polegała na tym, że każdy, kto w tym czasie kupił wybrany produkt marki LEDVANCE, dołożył cegiełkę w postaci swojego finansowego wsparcia. Oddział ALFY ELEKTRO, który uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy mógł wybrać fundację charytatywną, na którą firma LEDVANCE przekaże kwotę 13 000 PLN. Dzięki kampanii promocyjnej, podopieczni Fundacji otrzymają wsparcie, które z pewnością przyda się na realizację ich najpilniejszych potrzeb. 

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” działa od 1998 roku na rzecz wsparcia dzieci chorych i niepełnosprawnych na terenie całej Polski. Pomaga również placówkom leczniczym, opiekuńczym i wychowawczym w ramach własnego programu „Zdążyć z Pomocą”, którego inicjatorem jest profesor Zbigniew Religa. Przewodnią ideą programu jest ratowanie zagrożonego życia dzieci, przywracanie im zdrowia, wspieranie ich edukacji oraz niesienie pomocy w trudnych warunkach materialnych. Fundacja, której przewodniczy Beata Tyszkiewicz, opiekuje się ponad 37 000 podopiecznych – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Organizacja zapewnia im rehabilitację w swoich Ośrodkach AMICUS, BIOMICUS i CEMICUS a także zakwaterowanie dla dziecka i jego rodzica w hostelach pielęgnacyjno-opiekuńczych podczas turnusu. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja stara się o pozyskanie dodatkowych środków finansowych, m.in. prowadząc własną działalność wydawniczą, a także zbierając fundusze z odpisu 1% podatku. 

ALFA ELEKTRO to lider wśród dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych dla profesjonalistów, działający w branży od 30 lat. Główną zasadą polityki handlowej firmy jest zapewnienie Klientom produktów najwyższej jakości przy pełnej gamie usług towarzyszących, takich jak: doradztwo techniczne, dostawa na wskazane miejsce na terenie Polski oraz prowadzenie magazynu w oparciu o potencjalne potrzeby Klienta dla zapewnienia płynności i kompletności dostaw.

LEDVANCE jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie oświetlenia ogólnego, z którego korzystają zarówno specjaliści, jak i użytkownicy końcowi. Firma ma swoje biura w ponad 50 krajach i prowadzi działalność biznesową w ponad 140. Powstała w wyniku wydzielenia części spółki OSRAM zajmującej się oświetleniem ogólnym, a w swojej ofercie ma szeroką gamę opraw oświetleniowych LED do wielu różnych zastosowań, inteligentne rozwiązania z kategorii Smart Home i Smart Building, jeden z najszerszych asortymentów lamp LED na rynku oraz oświetlenie tradycyjne. Zgodnie z umową zawartą ze spółką OSRAM, LEDVANCE nadal będzie sprzedawać wiele swoich produktów pod zaufaną nazwą marki OSRAM (SYLVANIA w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ledvance.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.