Komunikaty PR

Lely, dostawca rozwiązań dla rolnictwa, inwestuje w usługi dzięki IFS FSM

2020-10-15  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

Rozwiązanie IFS w chmurze będzie wspierać 1600 pracowników Lely, w tym inżynierów technologii rolniczych, w 45 krajach

Warszawa, 15 października, 2020 – IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że holenderska firma Lely, będąca dostawcą rozwiązań dla sektora rolnictwa, wdroży czołowe na świecie rozwiązanie IFS Field Service Management™, aby wspierać świadczenie znakomitej jakości usług swojej globalnej bazie klientów.

Od 1948 r. Lely ułatwia życie rolnikom dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i dostosowanym do potrzeb usługom obejmującym wiele różnych czynności w oborze: od dojenia po sprzątanie.

Do obsługi swojej międzynarodowej działalności firma używała wielu różnych systemów biznesowych, co oznaczało nieefektywność i niewykorzystane okazje. Chcąc wesprzeć i zoptymalizować swoją działalność w obszarze usług posprzedażnych i naprawczych, firma zaczęła szukać pojedynczego, w pełni zintegrowanego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie, które zwiększyłoby możliwości pracowników mobilnych za pomocą skalowalnej architektury w chmurze.

Po dogłębnej analizie Lely wybrał IFS Field Service Management.

„Lely cieszy się z możliwości współpracy z IFS, która pozwoli naszym ośrodkom wypracować najlepsze praktyki w zakresie zarządzania” — powiedział Ronald Eikelenboom, dyrektor finansowy Lely. „Potrzebowaliśmy kompleksowego rozwiązania obejmującego serwis w terenie, optymalizację technologii, zarządzanie centrami naprawczymi, części zamienne i logistykę zwrotną. IFS okazał się najbardziej odpowiednim dostawcą zdolnym do zaspokojenia wszystkich naszych potrzeb za pomocą jednej, w pełni zintegrowanej platformy”.

Marne Martin, prezes IFS Service Management Business Unit, dodaje: „Z dumą witamy Lely w gronie klientów IFS i nie możemy się już doczekać rozpoczęcia szybkiej i skutecznej realizacji projektu prowadzonego przez nasz zespół doradczy oraz wspieranego przez naszego partnera, firmę Leadent Digital. Nasze rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie będzie stanowić podstawę technologiczną dla firmy Lely. Dzięki temu będzie ona mogła wykorzystywać krótko- i średnioterminowe okazje biznesowe, jak również otwartą architekturę platformy w celu opracowywania i wdrażania długoterminowych strategii, np. w zakresie internetu rzeczy”.

Więcej informacji o rozwiązaniu IFS Field Service Management można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/solutions/service-management/field-service-management/.

Informacje o firmie Lely

Firma Lely została założona w 1948 r. i od początku swojej działalności tworzy zrównoważone, ekonomiczne i innowacyjne rozwiązania dla sektora rolnictwa. Przedsiębiorstwo dostarcza wysokiej klasy rozwiązania zautomatyzowane i systemy danych, które poprawiają dobrostan zwierząt oraz zwiększają elastyczność i wydajność produkcji w gospodarstwach mleczarskich. Od ponad 25 lat Lely jest liderem sprzedaży i serwisu zautomatyzowanych systemów dojenia dla kolejnych pokoleń rolników na całym świecie. Każdego dnia Lily inspiruje swoich pracowników do oferowania klientom innowacyjnych rozwiązań i bycia wiarygodnym partnerem udzielającym długoterminowego wsparcia i porad. Siedziba Grupy Lely mieści się w Holandii. Firma dysponuje również ogólnoświatową siecią ośrodków prowadzących sprzedaż i wsparcie produktów dostosowanych do potrzeb klientów. Grupa działa w ponad 45 krajach i zatrudnia ponad 1600 osób. Więcej informacji: www.lely.com.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.