Limitowana edycja Mazdy dla patronów Radia 357

Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Mazda Motor Poland przygotowała limitowaną edycję swoich modeli dla patronów Radia 357. Każdy, kto wspiera stację przez serwis Patronite i do końca czerwca kupi dowolny model Mazdy wykończony jednym z 6 wskazanych lakierów, otrzyma kluczyk w kolorze nadwozia samochodu wraz z autografem wybranego dziennikarza Radia 357 oraz zestaw doświadczeń obejmujący wizytę w ulubionej stacji radiowej i możliwość przyjrzenia się jak powstają programy „od kuchni”.
„Zastanawialiśmy się jak sprawić, by patroni radia poczuli się docenieni za swój wkład w budowanie tak wyjątkowego przedsięwzięcia. Sami jesteśmy częścią społeczności liczącej ponad 30 tys. osób i chcemy pokazać, że z naszej współpracy z Radiem 357 może powstać nowa wartość. Wspólnie z dziennikarzami radia postanowiliśmy stworzyć pakiet, którego nie można dostać nigdzie indziej, za żadne pieniądze” – powiedział Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.
„Mazda Polska wspiera nas od samego początku i pomogła w starcie Radia 357. Jesteśmy finansowani przez społeczność patronów, nie mamy reklam, ale tą akcją pokazujemy, że możemy realizować inne ciekawe formy współpracy z markami” - dodała Julia Kohman, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia 357.
Patroni Radia 357, którzy zdecydują się w czerwcu na zakup dowolnego modelu Mazdy, oprócz personalizowanej obudowy kluczyka otrzymają zaproszenie do wizyty w stacji wraz z pamiątkową, profesjonalną sesją zdjęciową. Wizytę w stolicy urozmaici pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Westin z kolacją, śniadaniem i miejscem dla Mazdy w garażu podziemnym. Oferta ważna jest tylko do końca czerwca i ograniczona jest do 10 samochodów.
Informacje o akcji znajdują się na stronie http://pages.radio357.pl/mazda/

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.