Komunikaty PR

Limitowana edycja Mazdy dla patronów Radia 357

2021-06-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Mazda Motor Poland przygotowała limitowaną edycję swoich modeli dla patronów Radia 357. Każdy, kto wspiera stację przez serwis Patronite i do końca czerwca kupi dowolny model Mazdy wykończony jednym z 6 wskazanych lakierów, otrzyma kluczyk w kolorze nadwozia samochodu wraz z autografem wybranego dziennikarza Radia 357 oraz zestaw doświadczeń obejmujący wizytę w ulubionej stacji radiowej i możliwość przyjrzenia się jak powstają programy „od kuchni”.

„Zastanawialiśmy się jak sprawić, by patroni radia poczuli się docenieni za swój wkład w budowanie tak wyjątkowego przedsięwzięcia. Sami jesteśmy częścią społeczności liczącej ponad 30 tys. osób i chcemy pokazać, że z naszej współpracy z Radiem 357 może powstać nowa wartość. Wspólnie z dziennikarzami radia postanowiliśmy stworzyć pakiet, którego nie można dostać nigdzie indziej, za żadne pieniądze” – powiedział Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.

„Mazda Polska wspiera nas od samego początku i pomogła w starcie Radia 357. Jesteśmy finansowani przez społeczność patronów, nie mamy reklam, ale tą akcją pokazujemy, że możemy realizować inne ciekawe formy współpracy z markami” - dodała Julia Kohman, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia 357.

Patroni Radia 357, którzy zdecydują się w czerwcu na zakup dowolnego modelu Mazdy, oprócz personalizowanej obudowy kluczyka otrzymają zaproszenie do wizyty w stacji wraz z pamiątkową, profesjonalną sesją zdjęciową. Wizytę w stolicy urozmaici pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Westin z kolacją, śniadaniem i miejscem dla Mazdy w garażu podziemnym. Oferta ważna jest tylko do końca czerwca i ograniczona jest do 10 samochodów.

Informacje o akcji znajdują się na stronie http://pages.radio357.pl/mazda/ 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku Biuro prasowe
2025-08-18 | 14:00

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku

NAVITEL jako pierwszy producent, umożliwia sterowanie głosowe funkcjami wideorejestratora w języku polskim. A to za sprawą wydanej właśnie aktualizacji dla flagowego modelu NAVITEL
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.