Lingaro Group przejmuje eBusiness Institute ze Szwajcarii i kontynuuje globalną
Lingaro Group, specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów analityki danych oraz Big Data, przejęła szawajcarską Spółkę eBusiness Institute, lidera w zakresie strategicznego doradztwa i działań marketingowych w obszarze e-commerce dla wiodących światowych marek. To kolejne przejęcie po zakupie Spółki Orba, specjalizującej się w szytych na miarę rozwiązaniach dla e-commerce.
Strategia polskiej grupy Lingaro zakłada wsparcie dla przedsiębiorstw na całym świecie. Obecnie Spółka zatrudnia ponad 1200 specjalistów 20 narodowości i posiada oddziały m.in. w USA, Indiach, Singapurze oraz na Filipinach. W zakresie rozwiązań technologicznych Lingaro jest zaufanym partnerem dla firm z listy Fortune Global 500, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki analityce danych. W 2020 Spółka zanotowała 200 mln zł przychodów. W ostatnich latach rosła w tempie ok. 30 procent rocznie.
eBusiness Institute idealnie wpisuję się w naszą strategię pod względem kultury organizacyjnej, portfela klientów i oferty. Przez ostatnie kilka lat rozmawialiśmy z ponad 100 firmami i wybraliśmy partnera, który posiada komplementarne usługi. Eksperci eBI potrafią opracować strategię obecności online oraz realizować działania marketingowe wspierające sprzedaż w kanałach cyfrowych. Te usługi są spójne z ofertą grupy Lingaro, która buduje dla klientów dedykowane rozwiązania do analityki marketingowej oraz sklepy e-commerce - wyjaśnia Sebastian Stygar, współzałożyciel i członek zarządu w Lingaro.
Przejęcie eBusiness Institute umożliwi Grupie Lingaro świadczenie kompleksowych usług o charakterze biznesowym i technologicznym dla firm działających w e-commerce i innych kanałach online.
Według badań Gartnera z 2021 roku ponad 80% dyrektorów marketingu jest rozczarowanych aktualnym stanem wdrażania innowacji w ich działach. Brakuje im zarówno technologii, jak i wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego, aby budować naprawdę skuteczne rozwiązania wzmacniające przewagę konkurencyjną. Połączone kompetencje eBusiness Institute i Lingaro skutecznie wpisują się w te oczekiwania.
Transformacja cyfrowa w marketingu postępuje w bardzo szybkim tempie, a jej przyszłością jest analityka danych. Wygrają ci, którzy będą potrafili je najlepiej zinterpretować i wykorzystać w biznesie. Naszą misją jest pomóc klientom nadążyć za tymi zmianami i sprostać wymogom rynku. Dlatego połączyliśmy siły z Lingaro, które buduje doskonałe rozwiązania „data & analytics” – powiedział Luigi Matrone, założyciel i prezes eBusiness Institute.
Założony w 2013 roku w Genewie eBusiness Institute szybko zyskał pozycję eksperta w dziedzinie eCommerce, wspierając międzynarodowe korporacje, takie jak Nestlé czy Logitech w zakresie wdrażania cyfrowych rozwiązań budujących ich przewagi konkurencyjne. W 2020 roku eBI rozwijał się szczególnie szybko ze względu na wzrost wykorzystania cyfrowych kanałów sprzedaży w obliczu pandemii Covid-19.
O eBusiness Institute
Założona w 2013 roku firma eBI świadczy szeroki zakres kompleksowych usług doradczych w obszarze e-commerce dla wiodących światowych marek z branży FMCG, farmaceutycznej i elektroniki użytkowej oraz dóbr luksusowych. www.ebusinessinstitute.com
O Grupie Lingaro
Z globalnym zasięgiem i ponad 1200 pracownikami na całym świecie, Lingaro Group jest zaufanym partnerem w zakresie rozwiązań technologicznych dla firm z listy Fortune Global 500, pomagając przedsiębiorstwom uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki analityce biznesowej i Big Data. https://lingarogroup.com/

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.