Komunikaty PR

Live Motion Games S.A. zadebiutowała na NewConnect!

2021-06-17  |  12:00
Biuro prasowe

 

Akcje Live Motion Games z sukcesem zadebiutowały na rynku NewConnect. Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 1 456 500 akcji zwykłych na okaziciela serii A, B i C o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Live Motion Games jest 365. spółką notowaną na NewConnect oraz 14. debiutantem na tym rynku w 2021 r.  Do końca br. spółka planuje premiery czterech gier. Wishlisty do projektów od Live Motion Games wynoszą ponad 445 tys. zapisów.

- Giełdowy debiut to przełomowy moment i kolejny etap rozwoju Live Motion Games. Na bieżąco stawiamy przed sobą coraz to ambitniejsze cele. Dlatego też w zaledwie cztery lata działalności studia udało nam się zbudować niezależny podmiot tworzący i sprzedający własne produkcje, z czego jestem bardzo dumny. Z tego miejsca chciałbym podziękować za zaufanie naszym akcjonariuszom i partnerom biznesowym. Podziękowania, za dotychczasowy wkład i ogromne zaangażowanie w rozwój spółki, kieruję też do zespołu LMG. Nie zwalniamy jednak tempa, aktualnie pracujemy nad kilkoma projektami jednocześnie. Część z nich swoje premiery będzie miała jeszcze w tym roku mówi Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games S.A. 

W 2021 r. Live Motion Games przeprowadziło publiczną ofertę akcji, w ramach której spółka pozyskała od inwestorów zakładane 4 mln zł. Studio środki te przeznacza na produkcję I marketing autorskich gier. Obecnie Live Motion Games pracuje m.in. nad Chernobyl Liquidators, Bakery Simulator, Builder Simulator, Fat Ex Courier Simulator, czy Builders of China. Demo dwóch pierwszych gier aktualnie jest prezentowane podczas trwającego do 22 czerwca Festiwalu Steam Next.

Aktualnie wishlisty do projektów od Live Motion Games wynoszą ponad 445 tys. zapisów.

W czerwcu br. spółka udostępniła Steam Page do DLC swojego flagowego projektu pt. Train Station Renovation – Germany, a także zaprezentowała kartę Steam do swojej najnowszej produkcji pt. Uboat Mechanic Simulator. Projekt ten umożliwi graczom rozgrywkę w podwodnym świecie, a głównym zadaniem użytkownika będzie naprawa łodzi podwodnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.