Komunikaty PR

Lodówka z komorą próżniową – ciesz się do 8 razy dłużej świeżością swojej żywnoś

2021-01-14  |  13:30
Biuro prasowe

Przechowywanie próżniowelepszy smak i dłuższa świeżość produktów

Każdy z nas często zastanawia się w jaki sposób przechowywać produkty tak, aby zachować ich świeżość na dłużej, a jednocześnie bezpiecznie i wygodnie je przechowywać nie tracąc ich wartości odżywczych. Jednym z czynników przyspieszających psucie się żywności jest tlen. Jego obecność powoduje wiele niekorzystnych zmian: autooksydację tłuszczów (czyli jełczenie), zmianę zapachu i smaku, utlenianie witaminy C i E, beta-karotenu oraz niektórych aminokwasów, a także rozwój pleśni.  Jedną z najbardziej popularnych, a zarazem niezwykle skutecznych metod przeciwdziałania psuciu żywności jest zatem przechowywanie próżniowe. Dzięki hermetycznym opakowaniom takim jak próżniowe pudełka, czy woreczki foliowe lub aluminiowe, żywność nie jest narażona na szybkie psucie i działanie szkodliwych bakterii. Możemy tak przechowywać wędliny, sery, owoce czy warzywa. Jednak pudełka próżniowe zajmują dużo miejsca w lodówce, a próżniowe pakowanie produktów w sklepie jest często dodatkowo płatne.

I tu pojawia się idealne rozwiązanie – innowacyjna 5-drzwiowa chłodziarko-zamrażarka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ wyposażona w specjalną szufladę próżniową Antioxidant Zone, która zabezpiecza żywność i przedłuża jej świeżość nawet do 8 razy. Powietrze usuwane jest z niej dzięki zastosowaniu pompy próżniowej i specjalnego filtra, ograniczając tym samym ekspozycję produktów na tlen i spowalniając proces ich utleniania. Co ważne, komora próżniowa zachowuje także 3 razy więcej witaminy C w przechowywanej żywności, co docenią wszyscy dbający o wyśmienity smak oraz zdrowie.

Co warto podkreślić, lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ wyposażona jest również w system antybakteryjny ABT, który wykorzystując płytkę z dwutlenku tytanu oraz światło ultrafioletowe, usuwa aż 99,9 % bakterii z wnętrza urządzenia, dbając o świeżość i jakość naszej żywności. W modelu zastosowano również innowacyjną technologię Total No Frost, która skutecznie poradzi sobie z uciążliwym szronem i lodem odkładającym się zazwyczaj wewnątrz zwykłych lodówek.

Oszczędnie

Innowacyjna konstrukcja lodówki Haier serii F+ HFF-750CGBJ pozwala zaoszczędzić nawet do 30% energii. Jak to możliwe? Wszystko dzięki ergonomicznym szufladom zapobiegającym wydostawaniu się zimnego powietrza, gdy drzwi lodówki są otwarte. Szuflady w zamrażarce zapewniają nie tylko szybki i łatwy dostęp do zamrożonej żywności, ale także znacznie lepszy widok zawartości zamrażarki.

Cicho i wydajnie

Warto zwrócić uwagę, że lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ jest niebywale cicha i efektywna ekonomicznie (jej klasa energetyczna to A++). Zastosowana technologia gwarantuje mniej hałaśliwą pracę lodówki przy zachowaniu dużej wydajności energetycznej. Co więcej, urządzenie oferuje 15 lat gwarancji na kompresor inwerterowy.      

Funkcjonalność połączona ze stylowym designem

Lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ o wysokości 1,90 cm, szerokości 83 cm i pojemności 255 litrów (chłodziarka) oraz 165 litrów (zamrażarka) jest niezwykle praktyczna i wygodna w użytkowaniu. Dodatkowo, unikalna konstrukcja 5-drzwiowa daje szerokie możliwości chłodzenia produktów spożywczych. Za górnymi drzwiami kryje się chłodziarka, poniżej mamy pojemną zamrażarkę, a wygodna i obszerna szuflada to strefa My Zone, która pozwala nam dostosować temperaturę chłodzenia od -3 do +5 stopni Celsjusza. Urządzenie możemy idealnie dopasować do linii frontu mebli kuchennych dzięki specjalnemu zawiasowi, umożliwiającemu otwarcie lodówki do 90 stopni. Pozwala to ustawić lodówkę w odstępie zaledwie 20 mm od bocznych ścianek zabudowy kuchennej, podczas gdy inne lodówki potrzebują co najmniej 5 cm odstępu. Chłodziarko-zamrażarka wyposażona jest także w funkcję Daylight wykorzystującą  ścianę LED, dzięki którym światło w lodówce jest znacznie jaśniejsze na całej ścianie, dzięki czemu zapewnia nam lepszą widoczność wkładanych i wyjmowanych produktów, dodając także lodówce niepowtarzalnego stylu.

Co jeszcze zwraca uwagę w urządzeniu? Stylowy, cyfrowy wyświetlacz dotykowy, który sprawia, że zmiana ustawień lodówki jest łatwa i intuicyjna. W bardzo prosty sposób można kontrolować temperaturę i inne parametry, bez potrzeby otwierania drzwi. Lodówka wyposażona jest także w niezwykle wytrzymałe metalowe prowadnice na których wysuwane są poszczególne szuflady. Ciekawym rozwiązaniem są także czujniki obecności człowieka w pobliżu urządzenia. Kiedy nie ma nikogo w pobliżu chłodziarki, wyświetlacz jest wyłączony, natomiast kiedy lodówka wyczuje naszą obecność, podświetla się od razu panel sterowania.

Chłodziarko-zamrażarka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ wyposażona jest również w technologie Freshers Techs, które zapewniają produktom świeżość, doskonały smak oraz zachowują ich wartości odżywcze. Inteligentne czujniki Fresher Sensors, umieszczone na każdej półce urządzenia wykrywają zmiany temperatury i rozprowadzają chłodne powietrze do określonych obszarów, powodują zmniejszenie niepotrzebnych wahań temperatury, spowodowanych częstym otwieraniem drzwi lodówki. Szuflada My Zone pozwala dostosować lodówkę do naszych potrzeb. Dodatkowo, w strefie My Zone dostępna jest funkcja serwowania, czyli jeżeli mamy gości i chcemy utrzymywać w danej temperaturze przygotowane potrawy, możemy uaktywnić funkcję serwowania i bezpiecznie przechować gotowe do podania na stół przystawki, takie jak na przykład krewetki, owoce morza czy  przygotowane wcześniej pucharki z lodami.  Z kolei Switch Zone umożliwia regulowanie temperatury od -20 do + 5°C, dzięki czemu przestrzeń ta może  być zarówno zamrażarką jak  i lodówką. Dodatkowo, urządzenie posiada automatyczną kostkarkę do lodu bez konieczności hydraulicznego podpięcia jej do źródła wody.

Lodówka poza funkcjami praktycznymi, może pełnić również funkcję dekoracyjną. Producenci urządzeń AGD starają się, aby ich urządzenia perfekcyjnie komponowały się z aranżacją wnętrza każdej kuchni. 5-drzwiowa chłodziarko-zamrażarka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ w kolorze głębokiej czerni w szkle charakteryzuje się wyjątkowym i stylowym designem. Elegancki i niekonwencjonalny styl urządzenia wpisuje się w każdy styl architektury gwarantując wrażenie luksusu w każdej kuchni.

Dostępność i cena

Lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ dostępna jest w sieci sklepów Media Markt i EURO RTV AGD w cenie 16 999 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.