Loteria E.Wedel - Wygraj "Czas na przyjemność"
Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 r. potrwa niezwykle czekoladowa loteria promocyjna „Czas na przyjemność” organizowana przez E.Wedel. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy jednorazowo kupić produkty marki za minimum 15 zł i zarejestrować paragon na stronie www.czasnaprzyjemnosc.pl. Do wygrania jest aż 670 zestawów słodyczy od E.Wedel, 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga lub jedna z trzech nagród głównych – roczna pensja na przyjemności w wysokości 60 000 zł netto każda!
Marka E.Wedel przygotowała nie lada gratkę dla każdego miłośnika czekolady. Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 roku, oprócz przyjemności płynącej z aksamitnego, rozpływającego się w ustach smaku oryginalnych wedlowskich wyrobów, czekają na konsumentów atrakcyjne nagrody. A to wszystko dzięki loterii „Czas na przyjemność”.
Jak wziąć udział?
Loteria E.Wedel to sama przyjemność – dosłownie. Wystarczy jednorazowo kupić produkty E.Wedel za minimum 15 zł. Mogą być to dowolne wedlowskie wyroby, jedyny warunek jest taki, że cały zakup musi widnieć na jednym paragonie. Następnie dowód zakupu należy zarejestrować na stronie loterii – www.czasnaprzyjemnosc.pl. Uczestnicy mają szansę na wylosowanie nagród natychmiastowych, jak i jednej z nagród głównych w postaci rocznej pensji na przyjemności o wartości 60 000 zł.
Czekoladowa pula nagród
Codziennie losowanych będzie 10 z puli 670 zestawów wedlowskich specjałów o wartości 70 zł każdy. Co tydzień do wygrania będzie 1 z 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga, czyli dwa noclegi w wyjątkowym hotelu w Warszawie z masą atrakcji, o łącznej wartości 6 000 zł. W trakcie trwania loterii będą również losowane 3 nagrody główne, które odpowiadają wysokości rocznej pensji – 60 000 zł do wydania na własne przyjemności. Dodatkowo marka E.Wedel pokryje koszty podatku, dzięki czemu laureaci będą mogli od razu skupić się na radości z wygranej i korzystać z tytułowego czasu na przyjemność.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.