LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal
LoveBrands Medical, komórka wchodząca w skład LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” skierowany do lekarzy dermatologów. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.
Od marca 2023 zespół LoveBrands Medical realizuje serię webinarów edukacyjnych w ramach „DermPro Academy La Roche-Posay”. Celem programu jest podnoszenie kwalifikacji, wsparcie rozwoju oraz dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie zdrowia skóry. Wydarzenia są prowadzone przez uznanych międzynarodowych ekspertów w swoich obszarach terapeutycznych.
W marcu br. agencja zrealizowała pierwsze wydarzenie w ramach DermPro Academy La Roche-Posay: Kurs Dermoskopii. Szkolenie poprowadzili międzynarodowi czołowi eksperci dermatologii z Polski, Włoch i Grecji a samo wydarzenie w czasie rzeczywistym on-line oglądało ponad 800 lekarzy dermatologów.
„Współpraca z marką La Roche-Posay daje nam wielką satysfakcję. Cieszymy się, że klient powierzył nam przygotowanie strategii i jej realizację dla kolejnego projektu. Medycyna jest jednym z najbardziej rozwijających się obszarów. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji tego obszaru stale rozwijamy kompetencje naszego zespołu, co pozwala na dotrzymanie kroku naszym klientom i wyzwaniom komunikacyjnym jakie przed nami stawiają. Współpraca ze światowym liderem dermokosmetycznym oraz autorytetami naukowymi z Polski i zagranicy przynosi nam ogromną satysfakcję i impuls do ciągłego rozwoju” - mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Karolina Ołdak – Communications Consultant oraz Mateusz Konwerski – Senior Communications Consultant.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.