Komunikaty PR

LoveBrands Medical. Nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym

2020-09-17  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt

Mateusz Konwerski
Institute for Health

gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Do pobrania Zespół ( 9.32 MB )

LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
A teraz tworzy wspólną, ekspercką platformę, bo doskonale wie, jak ważką sprawą  jest sprawny system opieki medycznej. Ma wiedzę, zbudowane relacje na rynku zdrowia, specjalistów oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii zdrowotnych. Wyznaje zasadę, że  merytoryczny dialog pomiędzy interesariuszami jest kluczem do  optymalizacji systemu opieki zdrowotnej. A co za tym idzie lepszej jakości, dłuższego życia  i  zdrowia Polaków.

- To kolejny krok w rozwoju LoveBrands Relations – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu Agencji i pomysłodawca nowej marki – to także konsekwencja w naszych postanowieniach. Od dawna byliśmy skoncentrowani na projektach dotykających zdrowia. Są one dla nas ważne zawodowo, ale także prywatnie. Pewnie dlatego jesteśmy w nich całym sercem. I to serce widać prowadzonych działaniach i kreacjach. Bo efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne tworzymy nie tylko na podstawie doświadczenia i kompetencji, ale także na bazie osobistych, czasem trudnych doświadczeń, które stały się dla nas inspiracją zawodową i początkiem LoveBrands Medical. Przekuwamy je we wrażliwość, wiedzę
i kompetencję. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy autorskie kampanie społeczne, których jesteśmy pomysłodawcą oraz wykonawcą. To nasz wkład w rozwój edukacji zdrowotnej.

- Stawiamy na partnerstwo. Możemy działać razem! Jesteś przedstawicielem organizacji pożytku publicznego? Fundacji? Stowarzyszenia? Firmy farmaceutycznej lub medycznej? Lokalnego samorządu? Chcesz zrobić coś dobrego dla zdrowia –  jesteśmy do dyspozycji! LoveBrands Medical tworzą eksperci, którzy kompleksowo spojrzą na potrzeby i przygotują optymalne rozwiązania! Posiadamy bardzo zróżnicowane kompetencje. Jesteśmy zespołem ludzi z pasją, dla których zdrowie jest ważne. Zależy nam, by nasz głos wybrzmiał w dyskursie o zdrowiu publicznym – mówi Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical

LoveBrands Medical specjalizuje się w strategicznej komunikacji w ochronie zdrowia. Bazujemy na badaniach naukowych, evidence-based marketing z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. Oferta nowego brandu skierowana jest do firm farmaceutycznych, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych działających w obszarze zdrowia publicznego, w tym e-zdrowia.

- Poprzez działania Public Affairs, Public Relations czy w mediach społecznościowych możemy nie tylko zwiększać świadomość zdrowotną społeczeństwa, ale przede wszystkim integrować środowiska pacjentów, lekarzy oraz decydentów, by przyspieszyć procesy wdrażania nowych rozwiązań w ochronie zdrowia. A to wszystko dzięki kompetencjom naszego zespołu ekspertów. Są wśród nich prawnicy, lekarze, farmakoekonomiści, socjolodzy, badacze, analitycy, coache, trenerzy, specjaliści od budowania programów komunikacyjnych czy edukacyjnych – dodaje Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Medical

Zdrowie to wartość nadrzędna, obecna sytuacja związana z Covid-19 jeszcze bardziej to uwypukliła. Zmiany, które nastąpiły w trakcie pandemii dotknęły każdego z nas, niektóre pozostaną z nami na dłużej – musimy nauczyć się z nimi żyć. Pandemia pokazała, że możliwe są szybkie zmiany w systemie opieki medycznej, takim przykładem jest błyskawiczny rozwój
e-zdrowia, w szczególności telemedycyny. Jako eksperci z LoveBrands Medical chcemy pokazywać trendy i aktywnie uczestniczyć w tworzeniu systemu opieki medycznej w Polsce
– puentuje Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical

 

Do grona ekspertów LoveBrands Medical dołączyli:

Monika Bartwicka, prawnik specjalizujący się w prawie farmaceutycznym. Łączy skutecznie wiedzę prawniczą ze znajomością rynku healthcare. Od ponad 12 lat związana z branżą farmaceutyczną. Prelegent na konferencjach i szkoleniach z zakresu prawa farmaceutycznego. Współtwórca marki Innowacyjny Szpital, współwłaściciel PML Group S.C.

Dr. Sławomir Chomik,  lekarz praktyk, ekspert e-zdrowia i innowacji w medycynie, wykładowca na UM w Warszawie, Partner zarządzający MedicalResearch Center, pełniącego rolę VC w ramach projektu NCBR Bridge Alfa

Mecenas Aleksander Grot, partner zarządzający kancelarii GM Legal Grot & Marcinkiewicz. Adwokat, który rozumie potrzeby biznesowe i strategiczne klientów, bo oprócz ukończenia wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jako pierwszy z polskich adwokatów uzyskał tytuł Executive MBA na University of Illinois Urbana Champaign i Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

dr n. o zdrowiu Dorota Kilańska, profesor UMed w Łodzi, niezależny ekspert, Prezes Fundacji Florencja na Rzecz Upowszechniania Cyfryzacji i Rozwoju Standardów Opieki, specjalista ds. Koordynowanej Opieki w Dziale Rozwoju Systemów Ochrony Zdrowia, członek Rady Przejrzystości AOTMiT, przewodnicząca Rady ds. e-Zdrowia w Pielęgniarstwie, członek Rady ds. Interoperacyjności w Centrum e-Zdrowia.

Marcin Olkowicz, trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki

Arkadiusz Pączka, zastępca Dyrektora Generalnego Pracodawców RP oraz dyrektor departamentu monitoringu legislacji, członek Rady Dialogu Społecznego, członek zespołu ds. doskonalenia regulacji gospodarczych przy Minister Rozwoju; współautor raportów dot. monitoringu przebiegu procesu legislacyjnego w Polsce i dialogu społecznego.

Agnieszka Prokopowicz, doświadczona dziennikarka telewizyjna i prasowa, specjalistka od contentu i kreacji

Wszyscy wspólnie podchodzimy do zdrowia z głową… i z sercem.

LoveBrands Medical ma dedykowaną stronę internetową www.lovebrandsmedical.pl, kanały w mediach społecznościowych, a codziennym działaniom towarzyszy claim „health thinking”.


LoveBrands Medical to wyodrębniona marka należąca do spółki LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos - agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej. LoveBrands Relations posiada również brand dedykowany eventom LoveBrands Events, jest członkiem SKM SAR oraz globalnej sieci agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej 3AW.

LoveBrands Medical tworzą eksperci: lekarze, prawnicy, socjologowie, farmakoekonomiści, badacze, analitycy, coache, trenerzy, specjaliści od budowania programów komunikacyjnych czy edukacyjnych – marka ta dedykowana jest szeroko pojętej branży medycznej
i farmaceutycznej. Budujemy trwałe i rzeczywiste długofalowe relacje z interesariuszami działającymi w obszarze zdrowia publicznego. LoveBrands Medical specjalizuje się w strategicznej komunikacji w ochronie zdrowia. Bazujemy na know how naszych ekspertów, badaniach naukowych, evidence-based marketing z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. 
W szczególności tworzymy i realizujemy projekty społeczno-edukacyjne, komunikacyjne, public affairs w tym projekty własne. Wierzymy w siłę marketingu emocjonalnego, który koncentruje się na pokazaniu że za wszystkimi działaniami stoją ludzie, wzbudzeniu zaufania odbiorcy oraz opiera się na działaniach wizerunkowych, zaangażowanie, konsolidacja do działania we wspólnej sprawie. Kluczem jest budowanie rzeczywistych relacji z interesariuszami w oparciu o różnorodne narzędzia komunikacyjne. Codziennym działaniom towarzyszy claim „health thinking”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Institute for Health
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.