Komunikaty PR

LoveBrands Medical. Nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym

2020-09-17  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt

Mateusz Konwerski
Institute for Health

gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Do pobrania Zespół ( 9.32 MB )

LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
A teraz tworzy wspólną, ekspercką platformę, bo doskonale wie, jak ważką sprawą  jest sprawny system opieki medycznej. Ma wiedzę, zbudowane relacje na rynku zdrowia, specjalistów oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii zdrowotnych. Wyznaje zasadę, że  merytoryczny dialog pomiędzy interesariuszami jest kluczem do  optymalizacji systemu opieki zdrowotnej. A co za tym idzie lepszej jakości, dłuższego życia  i  zdrowia Polaków.

- To kolejny krok w rozwoju LoveBrands Relations – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu Agencji i pomysłodawca nowej marki – to także konsekwencja w naszych postanowieniach. Od dawna byliśmy skoncentrowani na projektach dotykających zdrowia. Są one dla nas ważne zawodowo, ale także prywatnie. Pewnie dlatego jesteśmy w nich całym sercem. I to serce widać prowadzonych działaniach i kreacjach. Bo efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne tworzymy nie tylko na podstawie doświadczenia i kompetencji, ale także na bazie osobistych, czasem trudnych doświadczeń, które stały się dla nas inspiracją zawodową i początkiem LoveBrands Medical. Przekuwamy je we wrażliwość, wiedzę
i kompetencję. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy autorskie kampanie społeczne, których jesteśmy pomysłodawcą oraz wykonawcą. To nasz wkład w rozwój edukacji zdrowotnej.

- Stawiamy na partnerstwo. Możemy działać razem! Jesteś przedstawicielem organizacji pożytku publicznego? Fundacji? Stowarzyszenia? Firmy farmaceutycznej lub medycznej? Lokalnego samorządu? Chcesz zrobić coś dobrego dla zdrowia –  jesteśmy do dyspozycji! LoveBrands Medical tworzą eksperci, którzy kompleksowo spojrzą na potrzeby i przygotują optymalne rozwiązania! Posiadamy bardzo zróżnicowane kompetencje. Jesteśmy zespołem ludzi z pasją, dla których zdrowie jest ważne. Zależy nam, by nasz głos wybrzmiał w dyskursie o zdrowiu publicznym – mówi Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical

LoveBrands Medical specjalizuje się w strategicznej komunikacji w ochronie zdrowia. Bazujemy na badaniach naukowych, evidence-based marketing z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. Oferta nowego brandu skierowana jest do firm farmaceutycznych, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych działających w obszarze zdrowia publicznego, w tym e-zdrowia.

- Poprzez działania Public Affairs, Public Relations czy w mediach społecznościowych możemy nie tylko zwiększać świadomość zdrowotną społeczeństwa, ale przede wszystkim integrować środowiska pacjentów, lekarzy oraz decydentów, by przyspieszyć procesy wdrażania nowych rozwiązań w ochronie zdrowia. A to wszystko dzięki kompetencjom naszego zespołu ekspertów. Są wśród nich prawnicy, lekarze, farmakoekonomiści, socjolodzy, badacze, analitycy, coache, trenerzy, specjaliści od budowania programów komunikacyjnych czy edukacyjnych – dodaje Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Medical

Zdrowie to wartość nadrzędna, obecna sytuacja związana z Covid-19 jeszcze bardziej to uwypukliła. Zmiany, które nastąpiły w trakcie pandemii dotknęły każdego z nas, niektóre pozostaną z nami na dłużej – musimy nauczyć się z nimi żyć. Pandemia pokazała, że możliwe są szybkie zmiany w systemie opieki medycznej, takim przykładem jest błyskawiczny rozwój
e-zdrowia, w szczególności telemedycyny. Jako eksperci z LoveBrands Medical chcemy pokazywać trendy i aktywnie uczestniczyć w tworzeniu systemu opieki medycznej w Polsce
– puentuje Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical

 

Do grona ekspertów LoveBrands Medical dołączyli:

Monika Bartwicka, prawnik specjalizujący się w prawie farmaceutycznym. Łączy skutecznie wiedzę prawniczą ze znajomością rynku healthcare. Od ponad 12 lat związana z branżą farmaceutyczną. Prelegent na konferencjach i szkoleniach z zakresu prawa farmaceutycznego. Współtwórca marki Innowacyjny Szpital, współwłaściciel PML Group S.C.

Dr. Sławomir Chomik,  lekarz praktyk, ekspert e-zdrowia i innowacji w medycynie, wykładowca na UM w Warszawie, Partner zarządzający MedicalResearch Center, pełniącego rolę VC w ramach projektu NCBR Bridge Alfa

Mecenas Aleksander Grot, partner zarządzający kancelarii GM Legal Grot & Marcinkiewicz. Adwokat, który rozumie potrzeby biznesowe i strategiczne klientów, bo oprócz ukończenia wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jako pierwszy z polskich adwokatów uzyskał tytuł Executive MBA na University of Illinois Urbana Champaign i Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

dr n. o zdrowiu Dorota Kilańska, profesor UMed w Łodzi, niezależny ekspert, Prezes Fundacji Florencja na Rzecz Upowszechniania Cyfryzacji i Rozwoju Standardów Opieki, specjalista ds. Koordynowanej Opieki w Dziale Rozwoju Systemów Ochrony Zdrowia, członek Rady Przejrzystości AOTMiT, przewodnicząca Rady ds. e-Zdrowia w Pielęgniarstwie, członek Rady ds. Interoperacyjności w Centrum e-Zdrowia.

Marcin Olkowicz, trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki

Arkadiusz Pączka, zastępca Dyrektora Generalnego Pracodawców RP oraz dyrektor departamentu monitoringu legislacji, członek Rady Dialogu Społecznego, członek zespołu ds. doskonalenia regulacji gospodarczych przy Minister Rozwoju; współautor raportów dot. monitoringu przebiegu procesu legislacyjnego w Polsce i dialogu społecznego.

Agnieszka Prokopowicz, doświadczona dziennikarka telewizyjna i prasowa, specjalistka od contentu i kreacji

Wszyscy wspólnie podchodzimy do zdrowia z głową… i z sercem.

LoveBrands Medical ma dedykowaną stronę internetową www.lovebrandsmedical.pl, kanały w mediach społecznościowych, a codziennym działaniom towarzyszy claim „health thinking”.


LoveBrands Medical to wyodrębniona marka należąca do spółki LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos - agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej. LoveBrands Relations posiada również brand dedykowany eventom LoveBrands Events, jest członkiem SKM SAR oraz globalnej sieci agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej 3AW.

LoveBrands Medical tworzą eksperci: lekarze, prawnicy, socjologowie, farmakoekonomiści, badacze, analitycy, coache, trenerzy, specjaliści od budowania programów komunikacyjnych czy edukacyjnych – marka ta dedykowana jest szeroko pojętej branży medycznej
i farmaceutycznej. Budujemy trwałe i rzeczywiste długofalowe relacje z interesariuszami działającymi w obszarze zdrowia publicznego. LoveBrands Medical specjalizuje się w strategicznej komunikacji w ochronie zdrowia. Bazujemy na know how naszych ekspertów, badaniach naukowych, evidence-based marketing z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. 
W szczególności tworzymy i realizujemy projekty społeczno-edukacyjne, komunikacyjne, public affairs w tym projekty własne. Wierzymy w siłę marketingu emocjonalnego, który koncentruje się na pokazaniu że za wszystkimi działaniami stoją ludzie, wzbudzeniu zaufania odbiorcy oraz opiera się na działaniach wizerunkowych, zaangażowanie, konsolidacja do działania we wspólnej sprawie. Kluczem jest budowanie rzeczywistych relacji z interesariuszami w oparciu o różnorodne narzędzia komunikacyjne. Codziennym działaniom towarzyszy claim „health thinking”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Institute for Health
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.