LoveBrands Relations dla Diamond Module

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Diamond Module, polską firmą oferującą usługi z zakresu nowoczesnego budownictwa modułowego.
Zakres umowy przewiduje działania dla nowego produktu Diamond Module – całorocznych domów o powierzchni 35 m2 budowanych „pod klucz”, wyposażonych w ogrzewanie, meble oraz osprzęt kuchni, łazienki i sypialni. Dzięki uproszczonym procedurom dotyczącym domów o takiej powierzchni oraz wyjątkowej technologii Diamond Module, czas – od chwili podjęcia decyzji o postawieniu domu na działce do zamieszkania w nim – wynosi około miesiąca. Klienci mają do wyboru kilka modeli, w tym z elementami charakterystycznymi dla lokalnej architektury.
„Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i możemy tak szeroko działać w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wszystkie działania zostały zaplanowane i będą realizowane własnymi siłami LoveBrands Relations. Warto jednocześnie podkreślić, że produkty Diamond Module są zarówno innowacyjne, jak też i o wyjątkowym designie. Chce się spędzać w nich czas” powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.
LoveBrands Relations stworzyła nazwę nowego produktu oraz logotyp, przygotuje i poprowadzi stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych. Będzie również prowadzić biuro prasowe, działania content marketingowe oraz zorganizuje event promocyjny. Za realizację projektu odpowiada zespół: Bartosz Lewicki – szef działu korporacyjnego oraz konsultantki: Milena Świątkowska i Izabela Hoppe.
Diamond Module nawiązał współpracę z LoveBrands Relations z polecenia. Strony nie podają informacji dotyczących parametrów kontraktu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.