MADOGZ wygrywa obsługę 360 OTOMOTO
Agencja MADOGZ wygrała przetarg na realizację działań reklamowych 360 dla marki OTOMOTO - część OLX Motors.
W ramach współpracy MADOGZ odpowiada za kompleksową obsługę działań reklamowych OTOMOTO w tym strategię marki, komunikację 360 stopni, wsparcie w realizacji działań w obszarach ATL, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), public relations, content marketing i komunikację B2B.
Do zadań agencji będzie należało między innymi wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki OTOMOTO.
Poszukiwaliśmy partnera, który będzie umiał wydobyć potencjał komunikacyjny złożonego ekosystemu OTOMOTO i usług skupionych wokół zakupu i sprzedaży aut online. Zadania postawione przed agencjami wymagały głębokiego zrozumienia naszego biznesu i bardzo silnych kompetencji, zarówno na poziomie kreacji, jak i podejścia strategicznego. Propozycja MADOGZ najlepiej adresowała nasze oczekiwania we wspomnianych aspektach. Nie bez znaczenia był również model współpracy, który zakłada ścisłą kooperację zespołu agencji z działem marketingu OTOMOTO - mówi Łukasz Juskowiak, Head of Marketing OLX Motors/OTOMOTO.
Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że OTOMOTO zdecydowało się powierzyć nam obsługę 360. Ma to dla nas szczególne znaczenie, bo oznacza poszerzenie dotychczasowej współpracy i dowodzi, że nasze codzienne działania zostały docenione. Pokazaliśmy, że posiadamy kompetencje, aby zapewnić klientom holistyczną obsługę 360, dostarczając przy tym najwyższą jakość i poziom usług. A wszystko to w modelu partnerskiej kooperacji, który jest wpisany w DNA MADOGZ – mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director i Partner w MADOGZ.
Agencja MADOGZ od ponad trzech lat współpracuje z marką OTOMOTO. Do tej pory odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital i wspierała OTOMOTO przy realizacji kampanii wizerunkowych. Efektem dotychczasowej współpracy jest kilkanaście nagród branżowych, które otrzymały projekty zrealizowane przez MADOGZ i OTOMOTO, w tym wielokrotnie nagradzany cykl „Prawdziwe historie”.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.