Małgorzata Rosińska Wiceprezesem Funduszu Hipotecznego DOM
Z początkiem kwietnia br. Małgorzata Rosińska, która dotychczas pełniła funkcję Kierownika Działu Operacyjnego i Prawnego, została powołana na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Funduszu Hipotecznego DOM. Małgorzata Rosińska będzie godzić obie pełnione funkcje kontynuując zarządzanie działem prawnym spółki. Zarząd będzie zatem dwuosobowy. Prezesem Zarządu, od początku istnienia Funduszu Hipotecznego DOM jest Robert Majkowski.
Małgorzata Rosińska jest związana z Funduszem Hipotecznym DOM S.A. nieprzerwanie od 10 lat, czyli niemalże od początku powstania firmy. Od 2012 roku kieruje działem Operacyjnym i Prawnym, od 2016 roku jest prokurentem spółki. W strukturach Funduszu odpowiadała dotychczas m.in. za: obsługę prawną (w tym tworzenie i opiniowanie wszelkich umów zawieranych przez spółkę i pełną obsługę prawną dla poszczególnych komórek organizacyjnych Funduszu), zarządzanie podległym zespołem, a także za planowanie, koordynację i optymalizację procesów pozyskiwania i zbywania nieruchomości dla spółki oraz zarządzanie portfelem nieruchomości. Brała udział w pracach nad projektem ustawy o dożywotnim świadczeniu pieniężnym. Na stanowisku Wiceprezesa będzie dodatkowo odpowiedzialna m.in. za prowadzenie spraw spółki, w tym dbanie o jej ciągły rozwój oraz nadzorowanie działań poszczególnych komórek Funduszu.
Małgorzata Rosińska ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe związane m.in. z obszarem prawnym, operacyjnym, administracyjnym. Zanim dołączyła do Zespołu Funduszu Hipotecznego DOM pracowała m.in. w Kancelarii Notarialnej Ryszarda Strzelczyka – notariusza w Warszawie na stanowisku aplikanta notarialnego. Jest absolwentką prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz aplikacji notarialnej przy Radzie Izby Notarialnej w Warszawie. W 2011 roku zdała egzamin notarialny.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.