Komunikaty PR

Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowy

2021-02-25  |  01:00
Biuro prasowe

Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko miłym wspomnieniem, ale też doskonałym pomysłem na sentymentalny maraton filmowy z całą rodziną. Spotkanie z Małą Syrenką w głębinach oceanu, wizyta w dżungli razem z Tarzanem... A może podróż latającym dywanem przez tajemnicze krainy Bliskiego Wschodu wraz z Aladynem? Wspólnemu oglądaniu nieodłącznie towarzyszy wspólne… chrupanie Wafli Familijnych! 

 

Czasem trudno przeskoczyć różnice między pokoleniami i wybrać taki film, który będzie odpowiadał każdemu. Z pomocą przychodzą filmy animowane. Dla rodziców – sentymentalna podróż do wspomnień z dzieciństwa, dla najmłodszych – wesoła, kolorowa i pouczająca rozrywka. Każdy może zaproponować swojego faworyta albo wybrać coś z naszych podpowiedzi.

Małe i duże księżniczki z pewnością będą zachwycone bajkami opartymi na klasycznych baśniach. Na ich czele stoi dzielny Kopciuszek – klasyczna bajka z roku… 1950! Choć osiągnęła już sędziwy wiek, to dalej bawi i wzrusza. Prawdziwe wojowniczki będą zachwycone wyprawą w kulturę rdzennych Indian w towarzystwie odważnej Pocahontas. W poszukiwaniu niezwykle klimatycznej i romantycznej pozycji warto skusić się na Śpiącą Królewnę, która zasypia na 100 lat, aby zostać obudzona pocałunkiem prawdziwej miłości…

Warto pokazać dzieciakom największe klasyki wśród bajkowych historii. Z pewnością należy do nich Król Lew, który wzrusza do łez kolejne pokolenia. Pozycją obowiązkową jest także Herkules, historia półboga, herosa, inspirowana mitologią grecką. A w niej romans, intryga, bogowie i władca piekieł. Młodszym widzom z pewnością spodoba się Dumbo – mały, dzielny słoń o wielkich uszach, które sprawiały, że… latał! Starszakom można zaproponować Shreka. Ta zabawna historia dostarczy dużo radości zarówno dzieciom, jak i rodzicom!

A dla najmłodszych? Też coś się znajdzie! Z rodzimego podwórka można przywołać wspomnienie odważnych chłopców - Bolka i Lolka lub kochanego Misia Uszatka. W kolejce czeka też zabawna rosyjska animacja - Wilk i Zając oraz uroczy Krecik prosto od naszych południowych sąsiadów. No i na końcu, choć nie mniej godne uwagi, są urocze Smerfy oraz Gumisie! Kultowe kreskówki o przygodach małych stworków, któż ich nie oglądał?

Filmy animowane to wyjątkowy wybór na filmowy maraton. Proste animacje w połączeniu z piękną, wpadającą w ucho oprawą muzyczną i wplecionym między wierszami przekazem ludowych mądrości tworzą niezapomnianą atmosferę. I choć płynący z nich przekaz bywa czasem nieaktualny, to mogą one stać się pretekstem do rozmowy i poszerzania horyzontów najmłodszych członków rodziny. A gdy najdzie nas ochota na filmowe chrupanie warto sięgnąć po… Wafle Familijne!

UWAGA! Wieczór filmowy to też okazja, aby wziąć udział w konkursie! Zajrzyjcie na www.familijne.pl, rozwiążcie filmowe zadanie i… chrupnijcie nagrody!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.