Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR

Marka E.Wedel otrzymała 3 statuetki w XIX edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze. Za koncept i realizację nagrodzonych projektów odpowiada agencja WALK PR.
„E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online”
Wirtualny spacer po Fabryce otrzymał brązową statuetkę w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu. Z uwagi na okres pandemiczny zorganizowanie eventu z tradycyjnym zwiedzaniem Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów było niemożliwe. Marka nie chciała jednak dopuścić do tego, by w tak trudnych czasach, tysiące chętnych do zobaczenia tego wyjątkowego miejsca obeszło się tylko smakiem czekolady jedzonej w izolacji domowej. Jako że działania prowadzone w 2021 r. są ukłonem w kierunku historii E.Wedel, która obchodzi 170-lecie oraz słynącego z niecodziennych pomysłów i innowacji Jana Wedla, zwiedzanie online wydało się idealnym narzędziem, aby dostarczyć fanom słodkich tabliczek wyjątkowe doświadczenie, które będzie bezpieczną alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania. Za działania digitalowe związane z projektem odpowiadała agencja Golden Submarine.
„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii”
Podcasty opowiadające historie związane z marką otrzymały nagrody w aż 2 kategoriach: brązową statuetkę w kategorii content marketing – branded content oraz brązową statuetkę w kategorii sektor spożywczy. W erze nadprodukcji treści, gdy o uwagę odbiorcy walczą setki informacji, tylko niezwykłe historie zapadają w pamięć. Autentyczna historia obroni się sama – pod warunkiem, że nada się jej odpowiednią formę. Marka E.Wedel postanowiła więc wrócić do korzeni i opowiedzieć o swojej historii w cyklu 5 podcastów. Nowoczesne słuchowiska o historii, która wydarzyła się lata temu, trafiły do tysięcy młodych odbiorców, pokazując, że o tradycji i dziedzictwie można mówić w ciekawy i inspirujący sposób, a autentyczne treści mają niezwykłą moc.
Współpraca z doświadczonym i kompetentnym partnerem przy realizacji ciekawych
i angażujących projektów sama w sobie jest niebywałą przyjemnością. Tym milej, jeśli efekty takiej współpracy są dodatkowo doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze. Nasze projekty wyróżniały się kompleksowym podejściem do planowania działań oraz elastycznością w związku z niestabilną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z efektów pracy agencji WALK PR, z którą współpracujemy już od 2018 roku – mówi Dominika Igielińska-Kluk, Branded Content Manager E.Wedel.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.