Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
Firma Tarczyński – innowacyjny producent przekąsek białkowych, w tym Gryzzali oraz Chipsów Mięsnych, kierowanych do dzieci i młodzieży – została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na antenie TVP został wyemitowany w sobotę 27 lutego.
Gryzzale i Chipsy Mięsne w roli głównej
Gryzzale oraz Chipsy Mięsne Tarczyński będą obecne przez 8 kolejnych tygodni w najpopularniejszym w Polsce rozrywkowym programie telewizyjnym dla dzieci i młodzieży. Wybór ten nie jest przypadkowy. Gryzzale, czyli kabanoski i paróweczki dla najmłodszych, wyróżnia prosty skład oraz brak konserwantów. Chipsy Mięsne to z kolei chrupiące przekąski, naturalnie bogate w białko, stanowiące idealną alternatywę dla tradycyjnych słonych przysmaków.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę naszych marek Gryzzali i Chipsów Mięsnych Tarczyński z The Voice Kids, ponieważ dostarczają one niezbędnej energii do realizowania marzeń przez młodych i zdolnych uczestników – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.
Mocu, Mega i Lool w spocie promującym markę
Ekspozycja marki odbywać się będzie m.in. poprzez billboardy sponsorskie przy każdym z odcinków. W spotach pojawią się Mocu, Mega i Lool, czyli animowani bohaterowie marki Gryzzali. Oprócz billboardów sponsorskich marka postawiła także na lokowanie produktu, a także specjalną strefę chillout, w której uczestnicy wraz z prowadzącymi spędzą czas między występami.
Uzupełnieniem działań telewizyjnych będzie silna kampania digitalowa skierowana do rodziców z dziećmi. Premiery programu z udziałem produktów marki oglądać można w soboty o godz. 20:00 w TVP2, a jego powtórki w niedziele o godz. 11:45. The Voice Kids można również oglądać online za pośrednictwem platformy Vod.tvp.pl.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.