Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
Firma Tarczyński – innowacyjny producent przekąsek białkowych, w tym Gryzzali oraz Chipsów Mięsnych, kierowanych do dzieci i młodzieży – została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na antenie TVP został wyemitowany w sobotę 27 lutego.
Gryzzale i Chipsy Mięsne w roli głównej
Gryzzale oraz Chipsy Mięsne Tarczyński będą obecne przez 8 kolejnych tygodni w najpopularniejszym w Polsce rozrywkowym programie telewizyjnym dla dzieci i młodzieży. Wybór ten nie jest przypadkowy. Gryzzale, czyli kabanoski i paróweczki dla najmłodszych, wyróżnia prosty skład oraz brak konserwantów. Chipsy Mięsne to z kolei chrupiące przekąski, naturalnie bogate w białko, stanowiące idealną alternatywę dla tradycyjnych słonych przysmaków.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę naszych marek Gryzzali i Chipsów Mięsnych Tarczyński z The Voice Kids, ponieważ dostarczają one niezbędnej energii do realizowania marzeń przez młodych i zdolnych uczestników – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.
Mocu, Mega i Lool w spocie promującym markę
Ekspozycja marki odbywać się będzie m.in. poprzez billboardy sponsorskie przy każdym z odcinków. W spotach pojawią się Mocu, Mega i Lool, czyli animowani bohaterowie marki Gryzzali. Oprócz billboardów sponsorskich marka postawiła także na lokowanie produktu, a także specjalną strefę chillout, w której uczestnicy wraz z prowadzącymi spędzą czas między występami.
Uzupełnieniem działań telewizyjnych będzie silna kampania digitalowa skierowana do rodziców z dziećmi. Premiery programu z udziałem produktów marki oglądać można w soboty o godz. 20:00 w TVP2, a jego powtórki w niedziele o godz. 11:45. The Voice Kids można również oglądać online za pośrednictwem platformy Vod.tvp.pl.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.