Komunikaty PR

Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids

2021-03-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania mp4 ( 11.68 MB )

Firma Tarczyński – innowacyjny producent przekąsek białkowych, w tym Gryzzali oraz Chipsów Mięsnych, kierowanych do dzieci i młodzieży – została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na antenie TVP został wyemitowany w sobotę 27 lutego.

Gryzzale i Chipsy Mięsne w roli głównej

Gryzzale oraz Chipsy Mięsne Tarczyński będą obecne przez 8 kolejnych tygodni w najpopularniejszym w Polsce rozrywkowym programie telewizyjnym dla dzieci i młodzieży. Wybór ten nie jest przypadkowy. Gryzzale, czyli kabanoski i paróweczki dla najmłodszych, wyróżnia prosty skład oraz brak konserwantów. Chipsy Mięsne to z kolei chrupiące przekąski, naturalnie bogate w białko, stanowiące idealną alternatywę dla tradycyjnych słonych przysmaków.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę naszych marek Gryzzali i Chipsów Mięsnych Tarczyński z The Voice Kids, ponieważ dostarczają one niezbędnej energii do realizowania marzeń przez młodych i zdolnych uczestników – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.

Mocu, Mega i Lool w spocie promującym markę

Ekspozycja marki odbywać się będzie m.in. poprzez billboardy sponsorskie przy każdym z odcinków. W spotach pojawią się Mocu, Mega i Lool, czyli animowani bohaterowie marki Gryzzali. Oprócz billboardów sponsorskich marka postawiła także na lokowanie produktu, a także specjalną strefę chillout, w której uczestnicy wraz z prowadzącymi spędzą czas między występami.

Uzupełnieniem działań telewizyjnych będzie silna kampania digitalowa skierowana do rodziców z dziećmi. Premiery programu z udziałem produktów marki oglądać można w soboty o godz. 20:00 w TVP2, a jego powtórki w niedziele o godz. 11:45. The Voice Kids można również oglądać online za pośrednictwem platformy Vod.tvp.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.