Komunikaty PR

Marketing nieruchomości w praktyce

2022-01-05  |  12:00

Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. To stawia przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości.

Na czym polega marketing nieruchomości?

Zadaniem marketingu w nieruchomościach jest odpowiednie zaprezentowanie inwestycji deweloperskich w celu stworzenia przyjaznego wizerunku firmy, umocnienia pozycji marki na rynku oraz pozyskania nowych klientów.

Marketing nieruchomości – dlaczego warto?

Marketing dla deweloperów ma kluczowe znaczenie. Firmy deweloperskie na swoją reputację pracują przez lata. Przy stale rozwijającej się konkurencyjności warto pracować nad ogólnym wizerunkiem i budować pozycję lidera na rynku. Sprawdzona marka to taka, która kojarzy się konsumentom z bezpieczeństwem zakupu i jest wiarygodna. Marketing deweloperów jest ważny również w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi, na które firmy deweloperskie są często narażone.

Jakie narzędzia są wykorzystywane w marketingu nieruchomości?

Narzędzia dobierane są na podstawie wielu czynników, m.in. od rodzaju inwestycji i grupy docelowej. W marketingu nieruchomości wykorzystujemy treści przygotowane na strony WWW i blogi firmowe, pozycjonowanie eksperckie zarządu, kreatywne materiały sprzedażowe oraz bieżący monitoring trendów rynkowych połączony z analizą działań konkurencji. Do promocji inwestycji używamy narzędzi z obszaru content marketingu, social mediów, organizacji eventów oraz media relations. Całość działań oparta jest na indywidualnie opracowanej strategii komunikacji.

Postaw na wsparcie profesjonalistów!

Nieruchomości to bardzo rozwinięty i mocno zróżnicowany segment rynku. Tauber Promotion zapewnia wsparcie pozycjonowania nieruchomości na każdym etapie – od planowania, przez jej realizację, aż do funkcjonowania budynku. Sposób prowadzenia marketingu inwestycji deweloperskich zależy od wielu czynników, m.in. od tego, do jakiego rodzaju inwestycji będzie się on odnosił. Nieruchomości mieszkaniowe, magazyny, biura, hotele czy condohotele wymagają innych form promocji. Jedno jest niezmienne. Wszystkie działania oparte są na odpowiednio opracowanej strategii uwzględniającej zamierzone cele biznesowe.

Izabela Radomska | Tauber Promotion

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.