Marki usługowe przedłużają współpracę z Greenman Poland

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Marki usługowe dostrzegają potencjał centrów handlowych z portfolio Greenman Poland i zacieśniają współpracę. Tylko w ciągu ostatnich tygodni dział leasingu przedłużył aż sześć umów z najemcami tego segmentu.
W efekcie, marka KODANO OPTYK przez kolejne lata będzie dostępna w centrach handlowych Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu. Z kolei teleoperator Play podpisał aneksy obejmujące całe portfolio centrów Greenman Poland, co sprawia, że lokale popularnej sieci nadal będą działać w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach oraz w Nowej Górnej w Łodzi. W tym ostatnim obiekcie także przez następne lata dostępny będzie punkt mBank. Najemca również zdecydował się przedłużyć współpracę.
– Charakter convenience centrów w Krakowie, Toruniu i Łodzi, które są często wybierane na codzienne zakupy, sprawia, że usługi są niezwykle ważne dla ich pozycji na lokalnym rynku. Wielu klientów odwiedza dziś te obiekty właśnie z uwagi na szeroką ofertę tego typu oraz dostęp do różnych usług pod jednym dachem, w tym przypadku związanych z optyką, usługami telekomunikacyjnymi i bankowością – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Priorytetem dla nas jest dalszy rozwój tenant-mixu w tym obszarze, także poprzez zacieśnianie współpracy z konceptami obecnymi od lat. Zwłaszcza że brandy usługowe, z którymi już współpracujemy, niezmiennie postrzegają nasze centra jako atrakcyjne biznesowo lokalizacje o dużym potencjale. Przykładem tych dobrych, długofalowych relacji są ostatnie aneksy – dodaje.
KODANO OPTYK, Play i mBank dołączają tym samym do grona marek, które podjęły wcześniej podobne decyzje. Tylko od początku tego roku dział leasingu Greenman Poland przedłużył aż 27 umów z wieloletnimi partnerami, które objęły łącznie 5,7 tys. m kw. w centrach handlowych w Toruniu Krakowie i Łodzi oraz w parkach handlowych.
– Za nami owocny leasingowo okres, który pokazał, jak silną pozycję na rynku mają dziś nasze obiekty handlowe, a także jak dużym zaufaniem cieszą się m.in. Nowe Bielawy, Nowa Górna i Nowe Czyżyny wśród najemców, reprezentujących różne segmenty, od mody przez RTV/AGD po wspomniane usługi – mówi Karolina Nitowska. – Najemcy dostrzegają nasz rozwój, chłonny rynek konsumencki oraz unikalny na rynku charakter, wykraczający poza tradycyjny schemat convenience. Zwracają także uwagę na wyniki naszych centrów, które są bardzo dobrą prognozą na przyszłość. To skłania do dalszej współpracy, a także buduje trwałe relacje biznesowe – dodaje.
Te relacje opierają się na solidnych fundamentach. Wszystkie trzy centra z portfolio Greenman Poland mają za sobą modernizację przestrzeni i elewacji oraz rekomercjalizację, która przyniosła nie tylko aneksy, ale także nowe otwarcia, m.in. Smyk, Empik, Tatuum, 4F czy W.Kruk. Dwa centra – Nowe Bielawy i Nowa Górna – zostały natomiast rozbudowane o parki handlowe. Każdy obiekt z portfolio Greenman Poland ma niemal 100-procentowy poziom wynajmu.
– Jako KODANO widzimy duży potencjał dalszej współpracy z centrami Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu, dlatego wypracowaliśmy porozumienie w kwestii podpisania przedłużeń naszych umów najmu. Od samego początku współpracę z Greenman Poland oceniamy bardzo dobrze, a profesjonalne i partnerskie podejście obu stron tylko zachęca do otwierania salonów w obiektach Greenman. W przyszłości sami zamierzamy otwierać salony franczyzowe właśnie w obiektach Greenman – mówi Maciej Dudek, młodszy specjalista ds. rozwoju, KODANO OPTYK.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.