Komunikaty PR

Marki własne w rękach Greek Trade

2021-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne. 

Greek Trade, oprócz własnych linii produktowych, oferuje również produkcję marek własnych, zleconą przez największe sieci handlowe. W ich ramach znajduje się kilkaset produktów w różnych kategoriach, kupowanych przez miliony Polaków.

Tworzenie marek własnych – stanowi dla Firmy bardzo ważne zadanie, nie mniej ważne niż przygotowanie własnych, firmowych produktów – mówi Katarzyna Klimczak, Dyrektor Handlowy  Greek Trade 

Od lat specjalizujemy  się w produkcji marek własnych. Wśród naszych stałych klientów znajdują się największe sieci handlowe w Polsce i za granicą. Śledzimy trendy rynkowe, aby spełniać rosnące oczekiwania naszych Klientów. Oferujemy kompleksowość usługi, od stworzenia nazwy produktu, zaprojektowania opakowania, po jego produkcję.  Profesjonalizm i wysoka jakość wykonania, wynikają z ponad 29-letniego doświadczenia i są gwarancją sukcesu. Codziennie wykorzystujemy naszą wiedzę i najnowsze technologie, które łączymy z zaangażowaniem i innowacyjnością, tworząc produkt.   Zespół  specjalistów czuwa nad projektem na każdym etapie jego realizowania - dodaje Klimczak.

Greek Trade obsługuje sieci zarówno w kwestii produkcji, konfekcji, jak i importu produktów w markach własnych. Dyskonty odpowiadają obecnie za około jedną trzecią sprzedaży FMCG w Polsce, ale w przypadku marek własnych ich udział przekracza aż 80 proc. Warto podkreślić, że aż 44 proc. Polaków deklaruje zakup produktów pod markami własnymi. Siedem lat temu twierdziła tak tylko jedna trzecia z nich.

Atutem Greek Trade, oprócz ugruntowanej pozycji na rynku, jest nowoczesny park maszynowy znajdujący się w centralnej Polsce oraz certyfikaty poświadczające rzetelność, wartość i sposób działania firmy. To one są gwarantem jakości produktów.  Paczkujemy bakalie, ziarna, pestki, produkujemy przetwory warzywne, owocowe, zgodnie z recepturami własnymi, jak również naszych klientów. 

Greek Trade Sp. z.o.o powstała w 1992 roku. Posiada własny Zakład Produkcyjny oraz Centrum Logistyczne. Produkuje pod markami własnymi: Helcom, Helcom Naturalnie, Helios, Helcom Premium, Biooaza, Orient Taste, Athina, Barri, Querico, 4tea, , Helios, Bite the World. Zaopatruje sieci handlowe, hurtownie, cukiernie, piekarnie, lodziarnie, zakłady cukiernicze, zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego  w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty: BRC, AEO, FDA. Importuje produkty z całego świata, sygnowane jej markami i markami własnymi klientów firmy. 

 

---

Kontakt:

 

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.