Marta Tomalczyk dołącza do zespołu wydawnictwa KUKBUK
Do zespołu wydawnictwa KUKBUK dołączyła Marta Tomalczyk, obejmując stanowisko Głównej Menadżerki do spraw Projektów Specjalnych oraz Rozwoju Biznesu. Będzie zajmowała się wsparciem sprzedaży (druk oraz on-line), jak również rozwojem nowych projektów spoza głównej linii działalności wydawnictwa KUKBUK.
Marta Tomalczyk jest ekspertem w takich dziedzinach, jak zarządzanie relacjami biznesowymi, komunikacja marketingowa oraz sprzedaż. Współorganizowała mi.in. jedną z największych konferencji branżowych – European Executive Forum z ramienia Executive Club. Była project managerem wielu crossmediowych, biznesowych kampanii tematycznych o charakterze content marketingowym. Jest specjalistką w zakresie relacji inwestorskich oraz działań B2C, B2B, B2E. Doświadczenie zdobywała we współpracy z firmami z sektora prywatnego i państwowego, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Pracowała m.in.: w Tomo Group, jako New Business Director, w Walter Herz, jako Client Relationship Director, w Executive Club, jako Business Development Director i w Mediaplanet Publishing House, jako project manager.
Reprezentowała spółki i brała czynny udział w najważniejszych konferencjach, kongresach i forach w Polsce, takich jak: Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei, IMPACT Kraków, czy Business Insider.
Prywatnie miłośniczka jogi, jazdy konnej, nurkowania i jazdy na nartach.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Unia Europejska

Ukraińska kultura cierpi na wstrzymaniu pomocy z USA. Wiele projektów potrzebuje wsparcia UE
Rosyjska agresja ma ogromny i destrukcyjny wpływ na ukraiński sektor kultury. Zniszczeniu uległo wiele obiektów kultury, wstrzymano działalność wielu instytucji kultury, a możliwości finansowania kultury drastycznie ograniczone. Ukraiński sektor kultury potrzebuje więc wsparcia ze strony Europy, zwłaszcza w kontekście wstrzymania pomocy ze strony USA. Programy takie jak Kreatywna Europa, Erasmus+ czy inicjatywy na rzecz zachowania dziedzictwa kulturowego zapewniają kluczowe wsparcie różnym sektorom kulturalnym.
Handel
Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów

ONZ podaje, że ponad 37 proc. światowych zasobów ryb jest poławianych w sposób niezrównoważony, czyli zagrażający środowisku i populacjom morskim. Przeciwdziałanie przełowieniu jest o tyle istotne, że ryby i owoce morza stanowią ważne źródło białka dla ponad 3 mld ludzi na świecie. W Polsce dużym zainteresowaniem cieszą się białe ryby jak mintaj czy dorsz. Choć trzy czwarte poławianych białych ryb pochodzi z certyfikowanych rybołówstw, to produkty MSC stanowią obecnie zaledwie 5–10 proc. wszystkich produktów z białych ryb dostępnych na polskim rynku.
Prawo
KE chce uznawania rodzicielstwa we wszystkich krajach. Europosłanka PiS nazywa to de facto legalizacją surogacji

Jak podaje Komisja Europejska, nawet 2 mln dzieci może dotyczyć sytuacja, w której ich rodzice nie są uznawani w innych państwach członkowskich UE. Od kilku lat na forum Unii toczą się prace nad rozporządzeniem, które ma uregulować transgraniczne uznawanie rodzicielstwa. – To próba obejścia wyłącznych kompetencji państw członkowskich w zakresie polityki rodzinnej i legalizacji surogacji. Nie potrzebujemy, szczególnie w tych trudnych czasach, rewolucji ideologicznej – ocenia europosłanka PiS Jadwiga Wiśniewska.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.