Master XP zapowiada serię Master Cup Lab i turniej Master Cup Rocket League Euro
Należąca do Cooler Mastera marka Master XP rusza z nowymi seriami turniejów dla graczy. Fani elektronicznej rozrywki będą mogli wziąć udział w rozgrywkach zarówno online’owych, jak i offline’owych na poziomach lokalnym i globalnym. Będzie to dla nich szansa na zdobycie sławy, a także wartościowych nagród.
Master Cup to seria turniejów rozgrywanych zarówno online, jak i offline, adresowana do graczy z całego świata. Obejmuje ona wydarzenia na szczeblu lokalnym i międzynarodowym. Udział w nich daje graczom możliwość rywalizacji w ulubionych grach, zdobywanie nagród i budowanie swojej marki.
W roli pierwszych partnerów-założycieli serii Master Cup wystąpią Cooler Master i Master XP
i to oni odegrają kluczową rolę w pierwszych latach rozwoju serii. Pierwszy z brandów już teraz legitymuje się bogatą historią tworzenia unikalnych turniejów skupiających się na społeczności, pozwalających na podnoszenie poziomu graczy casualowych i e-sportowych. Kolejni partnerzy eventów Master Cup będą ogłaszani w ciągu 2022 roku.
Turnieje Master Cup będą obejmowały wiele kategorii gier, od sportowych, poprzez tzw. “bijatyki”, shootery i gry towarzyskie. W każdym przypadku organizatorzy zamierzają skupić się na lokalnej i globalnej rywalizacji. Finałowe rozgrywki, w których wezmą udział najbardziej utalentowane drużyny z danego regionu, mają być meczami pełnymi pasji i emocji. Te zaś wyłonią 32 najlepsze drużyny, które będą miały szansę wygrać epickie gadżety.
Kwalifikacje regionalne
Do regionalnych kwalifikacji można zgłaszać się najpóźniej do godziny 18.00 ostatniego dnia zapisów, mecze natomiast zaczynają się już pół godziny później. Harmonogram jest następujący:
-
do 26.11. Europa Wschodnia;
-
do 27.11. kraje Beneluksu;
-
do 28.11. kraje z Półwyspu Iberyjskiego;
-
do 3.12. Francja;
-
do 4.12. Europa Południowa;
-
do 5.12. Wielka Brytania i Irlandia;
-
do 18.12. kraje nordyckie;
-
do 19.12. Niemcy.
Każde regionalne kwalifikacje będą miały formę podwójnej eliminacji, z której dwie najlepsze drużyny awansują do fazy play-off. Podwójne eliminacje będą odbywać się w trybie Bo3 (najlepsza z trzech gier), za wyjątkiem faz wyższego finału i wielkiego finału, które będą prowadzone w trybach Bo5 i Bo7.
W fazie play-off 16 drużyn będzie rywalizować przez 3 dni w systemie szwajcarskim w celu wyłonienia finałowej ósemki. Topowa ósemka będzie walczyć w trybie pojedynczej eliminacji w celu wyłonienia zwycięzcy.
Nagrody
Marka Master XP stara się myśleć przyszłościowo, jak wspierać i zachęcać młodsze pokolenia do podążania za marzeniami i rozwijania własnych społeczności. Brand chce odgrywać aktywną rolę w tych procesach, stąd dla uczestników faz play-off przewidziano nagrody, zarówno pieniężne, jak i rzeczowe.
Pula pieniężna: 3000 euro
-
1. miejsce - 900 euro
-
2. miejsce - 600 euro
-
miejsca 3. - 4. - 225 euro
-
miejsca 5. - 8. - 120 euro
-
miejsca 9. - 12. - 90 euro
-
miejsca 12. - 14. - 60 euro
-
miejsca 15. - 16. - 30 euro
Dodatkowo do wygrania są zestawy komponentów warte sumarycznie około 20 000 €.
-
1. miejsce - procesor, karta graficzna i biurko (+ wcześniej zdobyte nagrody);
-
2. miejsce - dysk SSD M.2, pamięć RAM, płyta główna, fotel i monitor (+ wcześniej zdobyte nagrody);
-
3. i 4. miejsce - zasilacz, chłodzenie procesora i obudowa (+ wcześniej zdobyte nagrody);
-
miejsca 5. - 8. - podkładka pod mysz, mysz, klawiatura i headset (+ wcześniej zdobyte nagrody).
Struktura nagród została tak przemyślana, by zwycięski zespół posiadał komponenty do budowy komputera do gier dla każdego członka ekipy. Z kolei dla każdego uczestnika turnieju będą dostępne streamingowe warsztaty z montażu PC - DIY PC.
Począwszy od fazy play-off, wszystkie rozgrywki będą transmitowane na kanałach społeczności Rocket League, jak również na kanale Twitch Master Cup wraz z wirtualnym studio. Osoby, które chciałyby uzyskać więcej informacji, poznać zasady i szczegółową listę nagród organizator zaprasza na stronę smash.gg.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.