MasterBox TD500L - przestronna i przewiewna obudowa Cooler Master już w sprzedaż

Cooler Master MasterBox TD500L to obudowa, która ma przyciągać wzrok designem, a zatrzymywać funkcjonalnością i przestronnością. Jest tu miejsce na karty graficzne o długości do 410 mm, przedni panel typu mesh zapewnia dopływ powietrza, a rolę ścianki przejęło bezkrawędziowe okno.
Obudowa Cooler Master MasterBox TD500L to obudowa dla osób, które na równi z praktycznością cenią styl. Projektanci postawili na trójwymiarowy design frontowego panelu, który przypomina szlif diamentu. Jest on perforowany, dzięki czemu ułatwia dopływ chłodnego powierza do wnętrza obudowy. Z kolei zainstalowane komponenty można podziwiać poprzez bezkrawędziowe okno, którym całkowicie zastąpiono boczną ściankę.
Utrzymanie porządku w obudowie ułatwiają zainstalowane filtry przeciwkurzowe, które chronią wszystkie wloty powietrza, oraz system organizacji okablowania. Tego ostatniego może być sporo, gdyż obudowa Cooler Master MasterBox TD500L oferuje miejsce na topowe podzespoły. Użytkownik może zainstalować kartę graficzną o długości do 410 mm i nawet trzy zestawy AiO z radiatorami od 120 mm (tył) do 360 mm (przód).
Zwolennicy tradycyjnego chłodzenia mogą użyć coolera procesora o wysokości do 165 mm i wesprzeć go maksymalnie sześcioma wentylatorami. Jeden z nich, o średnicy 120 mm, znajduje się w komplecie i odpowiada za wyprowadzanie gorącego powietrza na zewnątrz. Oprócz nich w obudowie Cooler Master MasterBox TD500L jest miejsce na siedem kart rozszerzeń i cztery dyski - dwa w formacie 2,5” i dwa 3,5”.
Całość uzupełnia funkcjonalny panel I/O, który oferuje dwa porty USB 3.0 oraz wejście i wyjście audio. Konstrukcja wykonana ze stali, hartowanego szkła i tworzyw sztucznych jest już dostępna w sprzedaży. W sklepach ceny obudowy Cooler Master MasterBox TD500L zaczynają się od około 330 zł.
Dane techniczne:
- model: MasterBox TD500L
- format: midi tower
- wymiary (W x S x G): 493 x 217 x 468 mm
- materiał: stal, szkło, tworzywa sztuczne
- obsługiwane formaty płyt głównych: ATX, m-ATX, m-ITX
- maks. wysokość chłodzenia CPU: 165 mm
- maks. długość karty graficznej: 410 mm
- maks. długość zasilacza: 180 mm (lub 295 mm po zdemontowaniu kosza na dyski)
- liczba slotów rozszerzeń PCI-E: 7
- liczba zatok 2,5”: 2
- liczba zatok 3,5”: 2
- miejsca na dodatkowe wentylatory:
- 2 x 120/140 mm na górze
- 3 x 120 mm lub 2 x 140 mm z przodu
- 1 x 120 mm z tyłu (fabrycznie zainstalowany)
- możliwość instalacji chłodzenia wodnego: tak
- chłodnica 120/240 mm na górze
- chłodnica 120/240/280/360 mm z przodu
- chłodnica 120 mm z tyłu
- wyprowadzone złącza:
- 2 x USB 3.0
- 1 x wyjście słuchawkowe
- 1 x wejście mikrofonowe

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.