Maxi Zoo w Atrium Płock
Płock zyska nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W najbliższą środę, 23 czerwca, w centrum handlowym Atrium Płock zostanie otwarty sklep Maxi Zoo z szeroką gamą produktów dla pupili domowych, a także barem dla zwierząt i specjalnym regałem z przysmakami na wagę. Sklep przenosi się do galerii z dotychczasowej lokalizacji przy ulicy Gałczyńskiego. Nowy lokal zajmuje powierzchnię prawie 400 m kw. i mieści się w pobliżu sklepów KiK i Bricomarche, obok wejścia do galerii.
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wszystkie niezbędne akcesoria i pokarm dla zwierząt (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Maxi Zoo oprócz karm znanych marek, oferuje także najwyższej jakości produkty dietetyczne, witaminy oraz przekąski. Dużą część asortymentu sklepu stanowią artykuły pielęgnacyjne i higieniczne, a także praktyczne akcesoria - legowiska, transportery, miski, smycze, obroże, ubranka, zabawki i gadżety dla zwierząt. Lokal dostępny będzie także dla czworonożnych podopiecznych, w którym znajduje się bar dla psów.
W dniach 23-27 czerwca, z okazji otwarcia, płockie Maxi Zoo zaplanowało dla klientów zniżkę w wysokości 20% na cały asortyment i dodatkowo aż do 75% rabatu na wybrane produkty.
- Serdecznie zapraszamy płocczan do nowego sklepu w Atrium Płock. Chcieliśmy zapewnić klientom jeszcze większą wygodę robienia zakupów oraz komfortowe warunki do odwiedzania naszego sklepu wraz z pupilami. Dlatego nasz nowy lokal zajmuje prawie 400 m kw. powierzchni. A dzięki lepszej lokalizacji klienci zyskują również bardziej dogodny dojazd, a przy okazji możliwość zrobienia kompleksowych zakupów bezpośrednio w galerii – mówi Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo to nowoczesna sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, oferująca ponad 6 000 produktów przygotowanych specjalnie dla miłośników zwierząt i ich pupili. Poza szeroką ofertą asortymentową, klienci mogą skorzystać w lokalach z fachowej porady dotyczącej doboru diety, dbania o zdrowie i odpowiedniej pielęgnacji pupila. Maxi Zoo nie jest zwykłym sklepem zoologicznym, a specjalistycznym sklepem dla zwierząt, którego oferta i filozofia skupia się na zaspokojeniu potrzeb domowych zwierzaków. Jako miejsce przyjazne zwierzętom (do sklepów można przyjść z pupilem), oferuje ich właścicielom kompleksową ofertę, natomiast nie sprzedaje w swoich lokalach zwierząt, ponieważ liczy się ich komfort i dobre samopoczucie, którego przestrzeń sklepu nie jest w stanie zapewnić.
- Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołączyło Maxi Zoo. To kolejny sklep tej marki otwierany
w centrum handlowym należącym do Grupy Atrium – jeden funkcjonuje już od kilku lat z powodzeniem w Atrium Plejada w Bytomiu. Nowy najemca stanowi wartość dodaną dla Atrium Płock oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio – Maxi Zoo to kolejny punkt, obok działającego w galerii sklepu Rex, z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupil - mówi Monika Leszczyńska, dyrektor Atrium Płock. – Stale koncentrujemy się na rozwoju naszego portfolio, dostosowując ofertę Atrium Płock do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Branża zoologiczna w Polsce intensywnie się rozwija. W ostatnich latach produkty dla zwierząt znajdują się wśród najczęściej poszukiwanych przez konsumentów w Polsce. Dlatego wierzę, że oferta marki Maxi Zoo idealnie wpisze się w potrzeby mieszkańców Płocka - dodaje Monika Leszczyńska.
Sklep Maxi Zoo w Atrium Płock czynny jest od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, w godzinach 9.00-20.00. Szczegółowe informacje na temat oferty Atrium Mosty można znaleźć na stronie centrum: www.atriumplock.pl.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.