Maxi Zoo w Atrium Płock
Płock zyska nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W najbliższą środę, 23 czerwca, w centrum handlowym Atrium Płock zostanie otwarty sklep Maxi Zoo z szeroką gamą produktów dla pupili domowych, a także barem dla zwierząt i specjalnym regałem z przysmakami na wagę. Sklep przenosi się do galerii z dotychczasowej lokalizacji przy ulicy Gałczyńskiego. Nowy lokal zajmuje powierzchnię prawie 400 m kw. i mieści się w pobliżu sklepów KiK i Bricomarche, obok wejścia do galerii.
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wszystkie niezbędne akcesoria i pokarm dla zwierząt (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Maxi Zoo oprócz karm znanych marek, oferuje także najwyższej jakości produkty dietetyczne, witaminy oraz przekąski. Dużą część asortymentu sklepu stanowią artykuły pielęgnacyjne i higieniczne, a także praktyczne akcesoria - legowiska, transportery, miski, smycze, obroże, ubranka, zabawki i gadżety dla zwierząt. Lokal dostępny będzie także dla czworonożnych podopiecznych, w którym znajduje się bar dla psów.
W dniach 23-27 czerwca, z okazji otwarcia, płockie Maxi Zoo zaplanowało dla klientów zniżkę w wysokości 20% na cały asortyment i dodatkowo aż do 75% rabatu na wybrane produkty.
- Serdecznie zapraszamy płocczan do nowego sklepu w Atrium Płock. Chcieliśmy zapewnić klientom jeszcze większą wygodę robienia zakupów oraz komfortowe warunki do odwiedzania naszego sklepu wraz z pupilami. Dlatego nasz nowy lokal zajmuje prawie 400 m kw. powierzchni. A dzięki lepszej lokalizacji klienci zyskują również bardziej dogodny dojazd, a przy okazji możliwość zrobienia kompleksowych zakupów bezpośrednio w galerii – mówi Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo to nowoczesna sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, oferująca ponad 6 000 produktów przygotowanych specjalnie dla miłośników zwierząt i ich pupili. Poza szeroką ofertą asortymentową, klienci mogą skorzystać w lokalach z fachowej porady dotyczącej doboru diety, dbania o zdrowie i odpowiedniej pielęgnacji pupila. Maxi Zoo nie jest zwykłym sklepem zoologicznym, a specjalistycznym sklepem dla zwierząt, którego oferta i filozofia skupia się na zaspokojeniu potrzeb domowych zwierzaków. Jako miejsce przyjazne zwierzętom (do sklepów można przyjść z pupilem), oferuje ich właścicielom kompleksową ofertę, natomiast nie sprzedaje w swoich lokalach zwierząt, ponieważ liczy się ich komfort i dobre samopoczucie, którego przestrzeń sklepu nie jest w stanie zapewnić.
- Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołączyło Maxi Zoo. To kolejny sklep tej marki otwierany
w centrum handlowym należącym do Grupy Atrium – jeden funkcjonuje już od kilku lat z powodzeniem w Atrium Plejada w Bytomiu. Nowy najemca stanowi wartość dodaną dla Atrium Płock oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio – Maxi Zoo to kolejny punkt, obok działającego w galerii sklepu Rex, z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupil - mówi Monika Leszczyńska, dyrektor Atrium Płock. – Stale koncentrujemy się na rozwoju naszego portfolio, dostosowując ofertę Atrium Płock do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Branża zoologiczna w Polsce intensywnie się rozwija. W ostatnich latach produkty dla zwierząt znajdują się wśród najczęściej poszukiwanych przez konsumentów w Polsce. Dlatego wierzę, że oferta marki Maxi Zoo idealnie wpisze się w potrzeby mieszkańców Płocka - dodaje Monika Leszczyńska.
Sklep Maxi Zoo w Atrium Płock czynny jest od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, w godzinach 9.00-20.00. Szczegółowe informacje na temat oferty Atrium Mosty można znaleźć na stronie centrum: www.atriumplock.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.