Maxi Zoo w Atrium Płock
Płock zyska nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W najbliższą środę, 23 czerwca, w centrum handlowym Atrium Płock zostanie otwarty sklep Maxi Zoo z szeroką gamą produktów dla pupili domowych, a także barem dla zwierząt i specjalnym regałem z przysmakami na wagę. Sklep przenosi się do galerii z dotychczasowej lokalizacji przy ulicy Gałczyńskiego. Nowy lokal zajmuje powierzchnię prawie 400 m kw. i mieści się w pobliżu sklepów KiK i Bricomarche, obok wejścia do galerii.
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wszystkie niezbędne akcesoria i pokarm dla zwierząt (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Maxi Zoo oprócz karm znanych marek, oferuje także najwyższej jakości produkty dietetyczne, witaminy oraz przekąski. Dużą część asortymentu sklepu stanowią artykuły pielęgnacyjne i higieniczne, a także praktyczne akcesoria - legowiska, transportery, miski, smycze, obroże, ubranka, zabawki i gadżety dla zwierząt. Lokal dostępny będzie także dla czworonożnych podopiecznych, w którym znajduje się bar dla psów.
W dniach 23-27 czerwca, z okazji otwarcia, płockie Maxi Zoo zaplanowało dla klientów zniżkę w wysokości 20% na cały asortyment i dodatkowo aż do 75% rabatu na wybrane produkty.
- Serdecznie zapraszamy płocczan do nowego sklepu w Atrium Płock. Chcieliśmy zapewnić klientom jeszcze większą wygodę robienia zakupów oraz komfortowe warunki do odwiedzania naszego sklepu wraz z pupilami. Dlatego nasz nowy lokal zajmuje prawie 400 m kw. powierzchni. A dzięki lepszej lokalizacji klienci zyskują również bardziej dogodny dojazd, a przy okazji możliwość zrobienia kompleksowych zakupów bezpośrednio w galerii – mówi Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo to nowoczesna sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, oferująca ponad 6 000 produktów przygotowanych specjalnie dla miłośników zwierząt i ich pupili. Poza szeroką ofertą asortymentową, klienci mogą skorzystać w lokalach z fachowej porady dotyczącej doboru diety, dbania o zdrowie i odpowiedniej pielęgnacji pupila. Maxi Zoo nie jest zwykłym sklepem zoologicznym, a specjalistycznym sklepem dla zwierząt, którego oferta i filozofia skupia się na zaspokojeniu potrzeb domowych zwierzaków. Jako miejsce przyjazne zwierzętom (do sklepów można przyjść z pupilem), oferuje ich właścicielom kompleksową ofertę, natomiast nie sprzedaje w swoich lokalach zwierząt, ponieważ liczy się ich komfort i dobre samopoczucie, którego przestrzeń sklepu nie jest w stanie zapewnić.
- Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołączyło Maxi Zoo. To kolejny sklep tej marki otwierany
w centrum handlowym należącym do Grupy Atrium – jeden funkcjonuje już od kilku lat z powodzeniem w Atrium Plejada w Bytomiu. Nowy najemca stanowi wartość dodaną dla Atrium Płock oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio – Maxi Zoo to kolejny punkt, obok działającego w galerii sklepu Rex, z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupil - mówi Monika Leszczyńska, dyrektor Atrium Płock. – Stale koncentrujemy się na rozwoju naszego portfolio, dostosowując ofertę Atrium Płock do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Branża zoologiczna w Polsce intensywnie się rozwija. W ostatnich latach produkty dla zwierząt znajdują się wśród najczęściej poszukiwanych przez konsumentów w Polsce. Dlatego wierzę, że oferta marki Maxi Zoo idealnie wpisze się w potrzeby mieszkańców Płocka - dodaje Monika Leszczyńska.
Sklep Maxi Zoo w Atrium Płock czynny jest od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, w godzinach 9.00-20.00. Szczegółowe informacje na temat oferty Atrium Mosty można znaleźć na stronie centrum: www.atriumplock.pl.
Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności
Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.