MAXI ZOO W HOMEPARK JANKI
Homepark Janki – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, powiększył się o nowoczesny sklep sieci Maxi Zoo, zajmujący ponad 420 metrów kwadratowych.
Maxi Zoo, obecne na polskim rynku od 2012 roku jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów z produktami dla zwierząt. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG oraz otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”. W tej chwili Maxi Zoo ma 88 sklepów w kilkunastu miastach w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK. Z kolei w 2022 miała miejsce premiera aplikacji, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów online. Prócz asortymentu produktowego, w aplikacji cyklicznie pojawiają się atrakcyjne kupony rabatowe oraz specjalistyczne poradniki, które poruszają istotne kwestie związane m.in. z wychowaniem oraz pielęgnacją pupili. Aplikacja umożliwia również skorzystanie z rabatu Friends*, gwarantującego 5% zniżki przy każdych zakupach.
W listopadzie 2022 kolejny sklep Maxi Zoo otworzył się tym razem w Homepark Janki, gdzie dopełnia ofertę parku handlowego, znanego nie tylko z szerokiej oferty mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, ale także ze sklepów z artykułami elektronicznymi, apteką, drogerią, punktami usługowymi i popularnym sklepem sieci Lidl. Maxi Zoo doskonale wpisuje się w strategię rozwoju tego parku handlowego.
„Homepark Janki jest kolejnym obiektem w naszym portfolio, gdzie otworzył się sklep sieci Maxi Zoo. Niewątpliwie tego typu asortyment cieszy się zainteresowaniem klientów Homeparków i jest ważnym dopełnieniem naszej oferty. Widzimy szybki rozwój Maxi Zoo, czego potwierdzenie mieliśmy na tegorocznej gali PRCH Retail Awards, gdzie nagrodę w kategorii „Ekspansja sieci handlowej” przyznano właśnie tej sieci sklepów.” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Otwarciu sklepu towarzyszyły działania promocyjne w Homepark Janki. Wszystkie produkty były objęte 20% rabatem. Działo się to w gorącym okresie Black Friday i Black Week. Dzięki temu Klienci mogli zapoznać się z ofertą sklepu w bardzo korzystnych cenach.
„Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że nasz nowy sklep mieszczący się w parku handlowym Homepark Janki stanowi kolejny krok do realizacji strategii, którą założyliśmy na początku bieżącego roku. Pomimo trudności nie zatrzymaliśmy swojej dynamicznej ekspansji, a w najbliższych latach mamy apetyt na o wiele więcej. Nasze działania podkreślają, co stanowi dla nas główny priorytet. Jest nim bycie blisko klienta oraz jego potrzeb dlatego chcemy dawać możliwość kompleksowego wyposażania pupili coraz większej grupie osób. Pamiętajmy, że szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie.” – komentuje Grzegorz Kaprzyk Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach w Europie, głównie pod marką Maxi Zoo, generując obroty na poziomie 2 mld euro rocznie. W każdym ze sklepów można znaleźć ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci: Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. Podczas rozmów z Maxi Zoo Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firmę doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera 57 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz na Bliskim Wschodzie posiadających łącznie 2500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2023 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.