Maxi Zoo wspiera pracowników w walce z inflacją
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Tak jak w roku poprzednim, zarząd sieci sklepów dla zwierząt Maxi Zoo Polska zdecydował o przyznaniu swoim pracownikom wsparcia finansowego. W tym roku będzie to bonus inflacyjny. Dodatek ma na celu pomóc w walce ze stale rosnącymi cenami.
Ostatnie dwa lata przyniosły ze sobą trudne wyzwania. Pogłębiający się kryzys gospodarczy, a także rosnąca inflacja, przysporzyły wielu problemów zarówno obywatelom, jak i przedsiębiorstwom. Obecnie, wzrost cen notowany jest w niemal w każdym sektorze rynku.
Realia, w jakich aktualnie przyszło nam żyć, są naprawdę ciężkie. Od dłuższego czasu borykamy się ze wzrostem cen prawie wszystkich produktów i usług. Żywność podrożała o kilkadziesiąt procent względem poprzedniego roku i ciężko dostrzec koniec tego negatywnego procesu. Z drugiej strony mamy wiszący w powietrzu kryzys energetyczny, który rzutuje na znacznie większe rachunki. Zdajemy sobie sprawę, że duża część domowych budżetów jest aktualnie przeznacza na podstawowe zobowiązania i produkty pierwszej potrzeby. W takiej sytuacji nie możemy zostać obojętni wobec naszych pracowników, którzy zawsze mogą liczyć na wsparcie ze strony organizacji. Dlatego podobnie jak w roku ubiegłym, wspólnie z zarządem całej grupy Fressnapf postanowiliśmy przyznać dodatek finansowy w Maxi Zoo Polska. To zarówno wsparcie, jak i podziękowanie, ponieważ pomimo kryzysu udaje nam się realizować zarówno cele strategiczne, jak i sprzedażowe. - powiedział Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Pomoc w trudnych czasach
Nasilony kryzys pojawił się wraz z pandemią i znacznie odcisnął swoje piętno na światowej gospodarce. Brak produktów, problem z dostępnością komponentów, zamrożone sieci dystrybucyjne i w końcu zamykanie się przedsiębiorstw, negatywnie wpłynęły na globalne, ale również lokalne rynki. Czynnikiem, który jeszcze bardziej przyspieszył narastający kryzys był wybuch konfliktu w Ukrainie. Wojna spowodowała znaczne napięcia na rynkach finansowych, a niepewna sytuacja gospodarcza przełożyła się na wzrost cen surowców i wysoką inflację. Nadal wielu osobom ciężko jest się zaadaptować do nowej rzeczywistości, która cyklicznie dostarcza kolejnych podwyżek. Firma Maxi Zoo Polska stara się wychodzić temu naprzeciw, dlatego podobnie jak w roku poprzednim, wypłaci swoim pracownikom pomoc finansową. Tym razem w postaci bonusu inflacyjnego. Dodatek będzie wyliczany na podstawie dochodów, jego wysokość będzie wahała się od 1300 do nawet 2600 złotych brutto.
Wsparcie podstawą solidnych relacji
Obecnie wiele badań wskazuje na niepewność, jaka zagościła na rynku pracy. Zatrudnione osoby mocno odczuwają w swoich portfelach inflację, co przekłada się na częstsze wnioskowanie o podwyżkę. Wiele osób jest gotowych zmienić pracę dla lepszego wynagrodzenia, dlatego firmy szukają sposobów na zatrzymanie pracownika. Niestety nie każda z nich może sobie pozwolić na wyrównanie pensji każdego z pracowników, dlatego sięgają po różne, alternatywne formy wsparcia np. czterodniowy tydzień pracy czy dofinansowania do szkoleń. Jednym z kolejnych benefitów nadal pozostaje możliwość pracy zdalnej, która redukuje wydatki związane z dojazdem. Najważniejszy jest dialog i wzajemne zrozumienie. Kryzys dotyka zarówno pracowników, jak i pracodawców, dlatego istotne jest znalezienie rozwiązania, które będzie korzystne dla obu ze stron. Sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo Polska szuka sposobów, aby pomagać swoim pracownikom w walce z rosnącymi cenami, czego wynikiem jest m.in. dodatek inflacyjny. To pomoc, ale jednocześnie nagroda za realizację strategicznych celów, a wszelkie benefity są istotne, szczególnie teraz. Firma chce tym samym uświadomić pracownikom, że zrobi wszystko, aby wspólnie przejść przez ten trudny okres.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 88 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2021”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022 oraz wyróżnienie “Innowacyjna Sieć Roku” przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.