McCANN i Weber Shandwick dla nowej marki EFL
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.
Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) z ramienia CAL&F (Credit Agricole Leasing & Factoring) opracował nową markę i innowacyjną na rynku finansowym usługę. Warszawskie oddziały McCANN oraz Weber Shandwick zajmą się jej wprowadzeniem na rynek – na początku polski i niemiecki, a następnie na inne rynki europejskie.
Agencje na razie nie zdradzają szczegółów projektu, wiadomo jedynie, że będzie to nowoczesne rozwiązanie stworzone szczególnie z myślą o potrzebach mikro i małych przedsiębiorców oraz konkretnych sektorów gospodarki.
Obie agencje będą pełnić rolę HUB-u wprowadzającego nowy produkt na rynek polski, niemiecki i - w przyszłości - na inne planowane rynki.
McCANN odpowiadać będzie za strategię komunikacji, identyfikację wizualną nowej marki oraz koncept kreatywny i wdrożenie kampanii wprowadzającej. Agencja Weber Shandwick będzie odpowiadać za strategię i działania Public Relations.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, czy – jak w tym przypadku – zupełnie nowej marki, to zawsze ekscytujące wyzwanie. To wspaniałe zadanie kiedy od samego początku jej istnienia mamy wpływ na jej kształt, język, obietnicę czy sposób komunikowania. Bardzo nas też cieszy, że powierzone nam zadanie ma charakter kompleksowy – zajmiemy się pełnym spektrum działań wprowadzających nową markę – od identyfikacji wizualnej, poprzez strategię komunikacji marki i strategię PR, skończywszy na działaniach taktycznych i wdrożeniu kampanii. Jesteśmy dumni, że Europejski Fundusz Leasingowy i CAL&F powierzyli nam to zadanie. To dobry przykład, że jako grupa możemy realizować interdyscyplinarne, zintegrowane działania w obszarze komunikacji marketingowej i PR dla naszych klientów na wielu rynkach - mówi Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCANN Poland.
Europejski Fundusz Leasingowy i CAL&F pracują nad innowacyjnym rozwiązaniem, które stanowić będzie niespotykaną dotąd wartość dodaną dla klientów instytucji finansowych. Bardzo nam zależy, aby kampania informacyjna na ten temat dotarła do szerokiego grona przedsiębiorców w Polsce i innych krajach, dlatego zdecydowaliśmy się na kompleksową współpracę z agencjami McCANN i Weber Shandwick – powiedział Krzysztof Polcyn, Dyrektor ds. innowacji w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Nowa usługa będzie dostępna dla klientów w pierwszej połowie 2021 r.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.