Komunikaty PR

McCANN i Weber Shandwick dla nowej marki EFL

2020-11-26  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) z ramienia CAL&F (Credit Agricole Leasing & Factoring) opracował nową markę i innowacyjną na rynku finansowym usługę. Warszawskie oddziały McCANN oraz Weber Shandwick zajmą się jej wprowadzeniem na rynek – na początku polski i niemiecki, a następnie na inne rynki europejskie.

Agencje na razie nie zdradzają szczegółów projektu, wiadomo jedynie, że będzie to nowoczesne rozwiązanie stworzone szczególnie z myślą o potrzebach mikro i małych przedsiębiorców oraz konkretnych sektorów gospodarki.

Obie agencje będą pełnić rolę HUB-u wprowadzającego nowy produkt na rynek polski, niemiecki i - w przyszłości  - na inne planowane rynki.

McCANN odpowiadać będzie za strategię komunikacji, identyfikację wizualną nowej marki oraz koncept kreatywny i wdrożenie kampanii wprowadzającej. Agencja Weber Shandwick będzie odpowiadać za strategię i działania Public Relations.

Wprowadzenie na rynek nowego produktu, czy – jak w tym przypadku – zupełnie nowej marki, to zawsze ekscytujące wyzwanie. To wspaniałe zadanie kiedy od samego początku jej istnienia mamy wpływ na jej kształt, język, obietnicę czy sposób komunikowania. Bardzo nas też cieszy, że powierzone nam zadanie ma charakter kompleksowy – zajmiemy się pełnym spektrum działań wprowadzających nową markę – od identyfikacji wizualnej, poprzez strategię komunikacji marki i strategię PR, skończywszy na działaniach taktycznych i wdrożeniu kampanii. Jesteśmy dumni, że Europejski Fundusz Leasingowy i CAL&F powierzyli nam to zadanie. To dobry przykład, że jako grupa możemy realizować interdyscyplinarne, zintegrowane działania w obszarze komunikacji marketingowej i PR dla naszych klientów na wielu rynkach - mówi Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCANN Poland.

Europejski Fundusz Leasingowy i CAL&F pracują nad innowacyjnym rozwiązaniem, które stanowić będzie niespotykaną dotąd wartość dodaną dla klientów instytucji finansowych. Bardzo nam zależy, aby kampania informacyjna na ten temat dotarła do szerokiego grona przedsiębiorców w Polsce i innych krajach, dlatego zdecydowaliśmy się na kompleksową współpracę z agencjami McCANN i Weber Shandwick – powiedział Krzysztof Polcyn, Dyrektor ds. innowacji w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Nowa usługa będzie dostępna dla klientów w pierwszej połowie 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona Biuro prasowe
2024-04-17 | 12:00

Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca.  Jej celem było
Media i PR McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media i PR NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu Broadcast Control
2024-04-16 | 13:00

NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu "Broadcast Control"

Norweski nadawca publiczny NRK podjął decyzję o modernizacji systemów produkcyjnych i zainwestował w platformę orkiestrującą systemy produkcji telewizyjnej VideoIPath,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.