Komunikaty PR

McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards

2021-10-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.

Rok 2021 był dla McCANN niezwykle udany pod kątem liczby nominacji i otrzymanych nagród na festiwalach dotyczących kreatywności, innowacji oraz efektywności biznesowej. To z czego jesteśmy najbardziej dumni to różnorodność kampanii, które znalazły uznanie na tak renomowanych konkursach jak Cannes Lions, Webby Awards, NY Festivals, The One Show, Golden Drum, czy na zakończonej właśnie gali EFFIE Awards. Takie wyniki świadczą o bardzo wysokim i wyrównanym poziomie projektów, które współtworzymy z naszymi Klientami na rzecz bardzo różnorodnych marek oraz grup konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Siedem nominacji przyznanych McCANN Poland przez Jury EFFIE Awards składającego się z ponad 170 wybitnych ekspertów w rezultacie przełożyło się na 6 nagród. 

– Sukces w tegorocznym EFFIE cieszy tym bardziej, że to kolejny rok z rzędu kiedy McCANN jest jedną z najefektywniejszych agencji w kraju. To także dowód na skuteczność naszej metodologii strategicznej – Truth to Meaning – dzięki której tworzymy tak efektywny kontent komunikacyjny. – powiedział Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN Poland.

Nagrodzone na EFFIE Awards kampanie McCANN Poland to:

Random dla Storytel, która otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach kultura i rozrywka oraz branded content. To wielokanałowa kampania kontentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random – słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube, w ramach której McCANN odpowiadał za konsulting badawczo-strategiczny.

Kiedy do Carrefour dla Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Commerce oraz brązową statuetkę w kategorii B2B. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.

E-Skarbonka napędzana przez Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.

#MatteInkSong by Maybelline NY, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.

EFFIE Awards od wielu lat wyznacza trendy w branży marketingowej i definiuje standardy efektywności. To dla nas zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie laureatów, a tytuł „Agencji roku” to nie tylko powód do świętowania, ale też ogromna mobilizacja by za rok powtórzyć ten sukces. Jesteśmy dumni i wdzięczni naszym klientom z którymi realizujemy kampanie będące inspiracją i wyznacznikiem efektywnej komunikacji biznesowej dla naszej branży. – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Group Business Director McCANN.

EFFIE Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych. W Polsce organizowany od 1999 roku. Z okazji jubileuszu 20-lecia SAR – Effie Poland, w 2019 roku McCANN Poland (wówczas jeszcze jako McCANN Worldgroup) znalazła się w rankingu TOP20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych w Polsce. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.