Media Expert z 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, kolejny raz z firmą Terg – właścicielem sieci elektromarketów Media Expert. Najemca skorzysta z ponad 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III, położonym w dzielnicy Widzew. Przedsiębiorstwo wprowadzi się do obiektu we wrześniu 2020, a w podpisaniu umowy doradzała firma Colliers International.
Kolejny raz dla Media Expert. Kolejny raz w Łodzi. Panattoni wynajęło 12 115 m kw., w tym 12 049 m kw. magazynu, firmie Terg – właścicielowi sieci elektromarketów Media Expert. W Panattoni Business Center Łódź III najemca będzie składował sprzęt RTV i AGD dostarczany do sklepów i odbiorców w całej Polsce, a działania rozpocznie już 1 września br. Budynek służyć będzie jako obiekt buforowy dla centralnego magazynu Media Expert, dostarczonego przez Panattoni w 2019 roku w Central European Logistics Hub. Wtedy firma zajęła aż 73 300 m kw., konsolidując swoje powierzchnie.
Media Expert to największa sieć RTV/AGD w Polsce, działająca na rynku od 2002 roku. W jej skład wchodzi ponad 480 elektromarketów w niemal 390 miastach w Polsce. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych placówkach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
„Myśląc o przyszłości i naszym rozwoju, musimy sukcesywnie udoskonalać infrastrukturę i wdrażane rozwiązania logistyczne. Chcemy minimalizować czas dostaw i zapewnić ich niezawodność zarówno w obsłudze zamówień internetowych, jak i każdego z niemal 500 elektromarketów Media Expert w całej Polsce. Nasza obecność w Panattoni Business Center Łódź III wpisuje się w realizację tych wyzwań – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Umowę najmu z właścicielem sieci Media Expert komentuje Kamil Kwiatkowski, Senior Leasing Manager z Panattoni: „Rozszerzenie współpracy z firmą Terg cieszy z dwóch powodów. Po pierwsze to dowód, że dostarczony przez nas magazyn centralny zdał egzamin i przedsiębiorstwo chce się rozwijać w naszych obiektach. Po drugie Panattoni Business Center Łódź III stało się kolejnym obiektem wynajętym w całości, potwierdzając, że Łódź, w której działamy od lat, wciąż jest lokalizacją bardzo atrakcyjną”.
„Reprezentacja Media Expert w wynajmie powierzchni w łódzkim parku Panattoni to kolejny projekt, przy którym współpracowaliśmy z tym klientem. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarza. W transakcji firma Panattoni wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb najemcy i elastycznością, która w obecnych warunkach gwałtownego rozwoju logistyki i jej ogromnej roli w firmach jest kluczowa. Posiadanie odpowiednio dużego portfolio nowoczesnych budynków magazynowych oferujących natychmiastowy najem powierzchni jest niezbędne, aby przyciągać najemców na konkurencyjnym rynku magazynowym w Łodzi.” mówi Jan Barbasiewicz, partner w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych w Colliers International.
Dzięki umowie najmu z właścicielem sieci Media Expert, deweloper wynajął całą powierzchnię Panattoni Business Łódź Center III, czyli 30 128 m kw. Elastyczne moduły obiektu pozwalają na działania zarówno produkcyjne, magazynowe i logistyczne. Oprócz sieci elektromarketów, działają tu więc firmy z sektora opakowań kosmetycznych, TSL, czy produkujące zabezpieczenia wrażliwych produktów podczas transportu. Ogromnym atutem Panattoni Business Łódź Center III jest również jego lokalizacja. Budynek leży zaledwie 3,5 km od centrum miasta, co pozwala na wygodny dojazd tramwajem lub autobusem. Ponadto zaledwie 5 km dzieli obiekt od autostrady A1 - leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym – i 18 km od autostrady A2, łączącej Łódź m.in. z Poznaniem, Warszawą i Berlinem.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.