Komunikaty PR

19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin

2022-05-11  |  09:00
Biuro prasowe

Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która ruszyła w środę 11 maja br.

Głównym narzędziem komunikacji jest nowoczesna platforma www.TezToMialam.pl, kierowana do młodych dziewcząt i kobiet, popularyzująca dobre praktyki w zakresie dbania o zdrowie intymne. Język i sposób przekazu informacji odzwierciedla zupełnie nowe podejście do wrażliwych tematów, wokół których narosło wiele mitów i szkodliwych przekonań. 

– Przed przystąpieniem do projektu zbadaliśmy sytuację wyjściową, przeprowadzając ankietę wśród nastolatek. To właśnie ciekawe insighty nakierowały nas na stworzenie idei #TeżToMiałam, wokół której zaprojektowaliśmy szereg działań komunikacyjnych – mówi Radek Grzybowski, Strategy & Creative Director w 19 Południku. 

Na stronie www.TezToMialam.pl nastolatki znajdą rzetelną dawkę wiedzy w tematyce zdrowia intymnego, a także skorzystają z pomocnych narzędzi, takich jak blog ekspercki oraz quiz, który ma pomóc młodym dziewczynom w przeprowadzeniu wstępnego rozpoznania, czy zaobserwowane u nich objawy mogą być następstwem wystąpienia infekcji intymnej.

Stworzony został również autorski e-book #TeżToMiałam, w którym obalane są najpowszechniejsze internetowe mity, do tej pory dominujące nad rzetelną i sprawdzoną wiedzą ekspercką. Dodatkowo w zakładce FAQ, stanowiącej mini kompendium wiedzy, umieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wśród nastolatek pytania dotyczące infekcji intymnych. 

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 19 Południkiem ze względu na kompleksowość oferty oraz kreatywne podejście do naszych, jako marki potrzeb, a także pomysł na skuteczne dotarcie do grupy docelowej naszych produktów. Kampania #TeżToMiałam powstała z myślą o nastolatkach i młodych kobietach, które po raz pierwszy doświadczają infekcji intymnej. Ilość informacji w sieci, w tym wiele mitów na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z tym problemem, może powodować zagubienie i dysonans wśród młodych konsumentek. Będąc właścicielem marki Gynoxin – najczęściej wybieranych leków bez recepty na infekcje intymne w Polsce – postanowiliśmy w przystępny sposób przybliżyć ten delikatny temat młodym dziewczynom, przełamując towarzyszące mu tabu i zwiększając szanse na promowanie prawidłowej profilaktyki oraz leczenia - mówi Małgorzata Gebel, Senior Brand Manager OTC w Recordati Polska Sp. z o.o.

Na szczególną uwagę zasługuje layout strony www.TezToMialam.pl, pełen graficznych metafor, zaprojektowany z zamysłem, by skutecznie oswajać bliską nastolatkom, choć często przemilczaną, problematykę.

– Duża doza zaufania klienta popchnęła nas do zastosowania dość nieoczywistych rozwiązań. Kreacja wizualna powstała przede wszystkim z myślą o języku komunikacji, dominującym wśród młodych dziewczyn. Zastosowanie rysunkowych środków stylistycznych miało na celu przypominać notatnik nastolatki, a enigmatyczny „bazgroł” odzwierciedlać mnogość emocji, które pojawiają się podczas wystąpienia infekcji intymnych. Projekt dla Gynoxin jest jednym z tych bardziej wyrazistych i autentycznych, który z pewnością przykuje uwagę grupy docelowej – podkreśla Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku.  

Akcji towarzyszy dodatkowo kampania z udziałem influencerów, prowadzona na TikToku. 19 Południk odpowiadał także za stworzenie konceptu paczki kreatywnej, do wysyłki PR-owej. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.