19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin
Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która ruszyła w środę 11 maja br.
Głównym narzędziem komunikacji jest nowoczesna platforma www.TezToMialam.pl, kierowana do młodych dziewcząt i kobiet, popularyzująca dobre praktyki w zakresie dbania o zdrowie intymne. Język i sposób przekazu informacji odzwierciedla zupełnie nowe podejście do wrażliwych tematów, wokół których narosło wiele mitów i szkodliwych przekonań.
– Przed przystąpieniem do projektu zbadaliśmy sytuację wyjściową, przeprowadzając ankietę wśród nastolatek. To właśnie ciekawe insighty nakierowały nas na stworzenie idei #TeżToMiałam, wokół której zaprojektowaliśmy szereg działań komunikacyjnych – mówi Radek Grzybowski, Strategy & Creative Director w 19 Południku.
Na stronie www.TezToMialam.pl nastolatki znajdą rzetelną dawkę wiedzy w tematyce zdrowia intymnego, a także skorzystają z pomocnych narzędzi, takich jak blog ekspercki oraz quiz, który ma pomóc młodym dziewczynom w przeprowadzeniu wstępnego rozpoznania, czy zaobserwowane u nich objawy mogą być następstwem wystąpienia infekcji intymnej.
Stworzony został również autorski e-book #TeżToMiałam, w którym obalane są najpowszechniejsze internetowe mity, do tej pory dominujące nad rzetelną i sprawdzoną wiedzą ekspercką. Dodatkowo w zakładce FAQ, stanowiącej mini kompendium wiedzy, umieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wśród nastolatek pytania dotyczące infekcji intymnych.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 19 Południkiem ze względu na kompleksowość oferty oraz kreatywne podejście do naszych, jako marki potrzeb, a także pomysł na skuteczne dotarcie do grupy docelowej naszych produktów. Kampania #TeżToMiałam powstała z myślą o nastolatkach i młodych kobietach, które po raz pierwszy doświadczają infekcji intymnej. Ilość informacji w sieci, w tym wiele mitów na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z tym problemem, może powodować zagubienie i dysonans wśród młodych konsumentek. Będąc właścicielem marki Gynoxin – najczęściej wybieranych leków bez recepty na infekcje intymne w Polsce – postanowiliśmy w przystępny sposób przybliżyć ten delikatny temat młodym dziewczynom, przełamując towarzyszące mu tabu i zwiększając szanse na promowanie prawidłowej profilaktyki oraz leczenia - mówi Małgorzata Gebel, Senior Brand Manager OTC w Recordati Polska Sp. z o.o.
Na szczególną uwagę zasługuje layout strony www.TezToMialam.pl, pełen graficznych metafor, zaprojektowany z zamysłem, by skutecznie oswajać bliską nastolatkom, choć często przemilczaną, problematykę.
– Duża doza zaufania klienta popchnęła nas do zastosowania dość nieoczywistych rozwiązań. Kreacja wizualna powstała przede wszystkim z myślą o języku komunikacji, dominującym wśród młodych dziewczyn. Zastosowanie rysunkowych środków stylistycznych miało na celu przypominać notatnik nastolatki, a enigmatyczny „bazgroł” odzwierciedlać mnogość emocji, które pojawiają się podczas wystąpienia infekcji intymnych. Projekt dla Gynoxin jest jednym z tych bardziej wyrazistych i autentycznych, który z pewnością przykuje uwagę grupy docelowej – podkreśla Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku.
Akcji towarzyszy dodatkowo kampania z udziałem influencerów, prowadzona na TikToku. 19 Południk odpowiadał także za stworzenie konceptu paczki kreatywnej, do wysyłki PR-owej.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.