Komunikaty PR

19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin

2022-05-11  |  09:00
Biuro prasowe

Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która ruszyła w środę 11 maja br.

Głównym narzędziem komunikacji jest nowoczesna platforma www.TezToMialam.pl, kierowana do młodych dziewcząt i kobiet, popularyzująca dobre praktyki w zakresie dbania o zdrowie intymne. Język i sposób przekazu informacji odzwierciedla zupełnie nowe podejście do wrażliwych tematów, wokół których narosło wiele mitów i szkodliwych przekonań. 

– Przed przystąpieniem do projektu zbadaliśmy sytuację wyjściową, przeprowadzając ankietę wśród nastolatek. To właśnie ciekawe insighty nakierowały nas na stworzenie idei #TeżToMiałam, wokół której zaprojektowaliśmy szereg działań komunikacyjnych – mówi Radek Grzybowski, Strategy & Creative Director w 19 Południku. 

Na stronie www.TezToMialam.pl nastolatki znajdą rzetelną dawkę wiedzy w tematyce zdrowia intymnego, a także skorzystają z pomocnych narzędzi, takich jak blog ekspercki oraz quiz, który ma pomóc młodym dziewczynom w przeprowadzeniu wstępnego rozpoznania, czy zaobserwowane u nich objawy mogą być następstwem wystąpienia infekcji intymnej.

Stworzony został również autorski e-book #TeżToMiałam, w którym obalane są najpowszechniejsze internetowe mity, do tej pory dominujące nad rzetelną i sprawdzoną wiedzą ekspercką. Dodatkowo w zakładce FAQ, stanowiącej mini kompendium wiedzy, umieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wśród nastolatek pytania dotyczące infekcji intymnych. 

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 19 Południkiem ze względu na kompleksowość oferty oraz kreatywne podejście do naszych, jako marki potrzeb, a także pomysł na skuteczne dotarcie do grupy docelowej naszych produktów. Kampania #TeżToMiałam powstała z myślą o nastolatkach i młodych kobietach, które po raz pierwszy doświadczają infekcji intymnej. Ilość informacji w sieci, w tym wiele mitów na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z tym problemem, może powodować zagubienie i dysonans wśród młodych konsumentek. Będąc właścicielem marki Gynoxin – najczęściej wybieranych leków bez recepty na infekcje intymne w Polsce – postanowiliśmy w przystępny sposób przybliżyć ten delikatny temat młodym dziewczynom, przełamując towarzyszące mu tabu i zwiększając szanse na promowanie prawidłowej profilaktyki oraz leczenia - mówi Małgorzata Gebel, Senior Brand Manager OTC w Recordati Polska Sp. z o.o.

Na szczególną uwagę zasługuje layout strony www.TezToMialam.pl, pełen graficznych metafor, zaprojektowany z zamysłem, by skutecznie oswajać bliską nastolatkom, choć często przemilczaną, problematykę.

– Duża doza zaufania klienta popchnęła nas do zastosowania dość nieoczywistych rozwiązań. Kreacja wizualna powstała przede wszystkim z myślą o języku komunikacji, dominującym wśród młodych dziewczyn. Zastosowanie rysunkowych środków stylistycznych miało na celu przypominać notatnik nastolatki, a enigmatyczny „bazgroł” odzwierciedlać mnogość emocji, które pojawiają się podczas wystąpienia infekcji intymnych. Projekt dla Gynoxin jest jednym z tych bardziej wyrazistych i autentycznych, który z pewnością przykuje uwagę grupy docelowej – podkreśla Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku.  

Akcji towarzyszy dodatkowo kampania z udziałem influencerów, prowadzona na TikToku. 19 Południk odpowiadał także za stworzenie konceptu paczki kreatywnej, do wysyłki PR-owej. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.