19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin
Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która ruszyła w środę 11 maja br.
Głównym narzędziem komunikacji jest nowoczesna platforma www.TezToMialam.pl, kierowana do młodych dziewcząt i kobiet, popularyzująca dobre praktyki w zakresie dbania o zdrowie intymne. Język i sposób przekazu informacji odzwierciedla zupełnie nowe podejście do wrażliwych tematów, wokół których narosło wiele mitów i szkodliwych przekonań.
– Przed przystąpieniem do projektu zbadaliśmy sytuację wyjściową, przeprowadzając ankietę wśród nastolatek. To właśnie ciekawe insighty nakierowały nas na stworzenie idei #TeżToMiałam, wokół której zaprojektowaliśmy szereg działań komunikacyjnych – mówi Radek Grzybowski, Strategy & Creative Director w 19 Południku.
Na stronie www.TezToMialam.pl nastolatki znajdą rzetelną dawkę wiedzy w tematyce zdrowia intymnego, a także skorzystają z pomocnych narzędzi, takich jak blog ekspercki oraz quiz, który ma pomóc młodym dziewczynom w przeprowadzeniu wstępnego rozpoznania, czy zaobserwowane u nich objawy mogą być następstwem wystąpienia infekcji intymnej.
Stworzony został również autorski e-book #TeżToMiałam, w którym obalane są najpowszechniejsze internetowe mity, do tej pory dominujące nad rzetelną i sprawdzoną wiedzą ekspercką. Dodatkowo w zakładce FAQ, stanowiącej mini kompendium wiedzy, umieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wśród nastolatek pytania dotyczące infekcji intymnych.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 19 Południkiem ze względu na kompleksowość oferty oraz kreatywne podejście do naszych, jako marki potrzeb, a także pomysł na skuteczne dotarcie do grupy docelowej naszych produktów. Kampania #TeżToMiałam powstała z myślą o nastolatkach i młodych kobietach, które po raz pierwszy doświadczają infekcji intymnej. Ilość informacji w sieci, w tym wiele mitów na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z tym problemem, może powodować zagubienie i dysonans wśród młodych konsumentek. Będąc właścicielem marki Gynoxin – najczęściej wybieranych leków bez recepty na infekcje intymne w Polsce – postanowiliśmy w przystępny sposób przybliżyć ten delikatny temat młodym dziewczynom, przełamując towarzyszące mu tabu i zwiększając szanse na promowanie prawidłowej profilaktyki oraz leczenia - mówi Małgorzata Gebel, Senior Brand Manager OTC w Recordati Polska Sp. z o.o.
Na szczególną uwagę zasługuje layout strony www.TezToMialam.pl, pełen graficznych metafor, zaprojektowany z zamysłem, by skutecznie oswajać bliską nastolatkom, choć często przemilczaną, problematykę.
– Duża doza zaufania klienta popchnęła nas do zastosowania dość nieoczywistych rozwiązań. Kreacja wizualna powstała przede wszystkim z myślą o języku komunikacji, dominującym wśród młodych dziewczyn. Zastosowanie rysunkowych środków stylistycznych miało na celu przypominać notatnik nastolatki, a enigmatyczny „bazgroł” odzwierciedlać mnogość emocji, które pojawiają się podczas wystąpienia infekcji intymnych. Projekt dla Gynoxin jest jednym z tych bardziej wyrazistych i autentycznych, który z pewnością przykuje uwagę grupy docelowej – podkreśla Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku.
Akcji towarzyszy dodatkowo kampania z udziałem influencerów, prowadzona na TikToku. 19 Południk odpowiadał także za stworzenie konceptu paczki kreatywnej, do wysyłki PR-owej.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.