19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin
Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która ruszyła w środę 11 maja br.
Głównym narzędziem komunikacji jest nowoczesna platforma www.TezToMialam.pl, kierowana do młodych dziewcząt i kobiet, popularyzująca dobre praktyki w zakresie dbania o zdrowie intymne. Język i sposób przekazu informacji odzwierciedla zupełnie nowe podejście do wrażliwych tematów, wokół których narosło wiele mitów i szkodliwych przekonań.
– Przed przystąpieniem do projektu zbadaliśmy sytuację wyjściową, przeprowadzając ankietę wśród nastolatek. To właśnie ciekawe insighty nakierowały nas na stworzenie idei #TeżToMiałam, wokół której zaprojektowaliśmy szereg działań komunikacyjnych – mówi Radek Grzybowski, Strategy & Creative Director w 19 Południku.
Na stronie www.TezToMialam.pl nastolatki znajdą rzetelną dawkę wiedzy w tematyce zdrowia intymnego, a także skorzystają z pomocnych narzędzi, takich jak blog ekspercki oraz quiz, który ma pomóc młodym dziewczynom w przeprowadzeniu wstępnego rozpoznania, czy zaobserwowane u nich objawy mogą być następstwem wystąpienia infekcji intymnej.
Stworzony został również autorski e-book #TeżToMiałam, w którym obalane są najpowszechniejsze internetowe mity, do tej pory dominujące nad rzetelną i sprawdzoną wiedzą ekspercką. Dodatkowo w zakładce FAQ, stanowiącej mini kompendium wiedzy, umieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wśród nastolatek pytania dotyczące infekcji intymnych.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 19 Południkiem ze względu na kompleksowość oferty oraz kreatywne podejście do naszych, jako marki potrzeb, a także pomysł na skuteczne dotarcie do grupy docelowej naszych produktów. Kampania #TeżToMiałam powstała z myślą o nastolatkach i młodych kobietach, które po raz pierwszy doświadczają infekcji intymnej. Ilość informacji w sieci, w tym wiele mitów na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z tym problemem, może powodować zagubienie i dysonans wśród młodych konsumentek. Będąc właścicielem marki Gynoxin – najczęściej wybieranych leków bez recepty na infekcje intymne w Polsce – postanowiliśmy w przystępny sposób przybliżyć ten delikatny temat młodym dziewczynom, przełamując towarzyszące mu tabu i zwiększając szanse na promowanie prawidłowej profilaktyki oraz leczenia - mówi Małgorzata Gebel, Senior Brand Manager OTC w Recordati Polska Sp. z o.o.
Na szczególną uwagę zasługuje layout strony www.TezToMialam.pl, pełen graficznych metafor, zaprojektowany z zamysłem, by skutecznie oswajać bliską nastolatkom, choć często przemilczaną, problematykę.
– Duża doza zaufania klienta popchnęła nas do zastosowania dość nieoczywistych rozwiązań. Kreacja wizualna powstała przede wszystkim z myślą o języku komunikacji, dominującym wśród młodych dziewczyn. Zastosowanie rysunkowych środków stylistycznych miało na celu przypominać notatnik nastolatki, a enigmatyczny „bazgroł” odzwierciedlać mnogość emocji, które pojawiają się podczas wystąpienia infekcji intymnych. Projekt dla Gynoxin jest jednym z tych bardziej wyrazistych i autentycznych, który z pewnością przykuje uwagę grupy docelowej – podkreśla Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku.
Akcji towarzyszy dodatkowo kampania z udziałem influencerów, prowadzona na TikToku. 19 Południk odpowiadał także za stworzenie konceptu paczki kreatywnej, do wysyłki PR-owej.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.