4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu
Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją popularność w Internecie budują już od dawna - wirtualną działalność rozpoczęli około 10 lat temu.
4 miliony - tylu subskrybentów zgromadzili na swoich kanałach Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń. To popularni polscy YouTuberzy, których liczby mogą robić wrażenie. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją internetową popularność budują już od wielu lat.
Po 4 miliony subskrypcji dla dwudziestoparolatków
Karol “Friz” Wiśniewski założył konto w serwisie YouTube 15 października 2010 roku. Największą popularność przyniosły mu treści tworzone wspólnie z grupą znajomych, znaną w Internecie jako Ekipa. 24-letni twórca przez rok publikował codzienne filmy, natomiast obecnie nowości na kanale Karol Friz Wiśniewski pojawiają się kilka razy w miesiącu i pokazują najciekawsze momenty z minionych dni. Aktualnie na kanale jest dostępnych ponad 500 filmów, które na chwilę obecną wygenerowały przeszło 1,3 mld odsłon. - Mimo że tworzę treści na YouTube już od prawie 10 lat, to każdy kolejny rekord cieszy mnie równie mocno. To pokazuje, że warto być konsekwentnym i świadomym twórcą, który ma plan na swój rozwój i konsekwentnie go realizuje - wyjaśnia Friz.
Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zaczął publikować filmy na YouTube już w 2008 roku. Na początku na jego kanałach pojawiały się głównie treści gamingowe. Obecnie 23-letni twórca nagrywa także filmy lifestylowe, w których, w luźnej formie, prezentuje między innymi swoje zainteresowania. Aktualnie na kanale reZigiusz jest dostępnych ponad 1 000 filmów, które do tej pory wygenerowały ponad 850 mln odsłon. - Cieszę się, że moje zainteresowania i to, co na co dzień sprawia mi radość interesuje również moich widzów. To bardzo ważne, by po tylu latach nagrywanie nadal sprawiało taką samą frajdę, jak na samym początku tej długiej i ciekawej przygody - mówi reZi.
Obaj twórcy są zrzeszeni w sieci partnerskiej GetHero. Agencja marketingowa z Wrocławia jest także organizatorem MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania fanów z twórcami internetowymi. W ubiegłym roku Friz (wraz z pozostałymi członkami Ekipy) i reZi byli ambasadorami tego wydarzenia.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.