Komunikaty PR

4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

2020-07-14  |  01:00
Biuro prasowe

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją popularność w Internecie budują już od dawna - wirtualną działalność rozpoczęli około 10 lat temu.

4 miliony - tylu subskrybentów zgromadzili na swoich kanałach Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń. To popularni polscy YouTuberzy, których liczby mogą robić wrażenie. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją internetową popularność budują  już od wielu lat.

Po 4 miliony subskrypcji dla dwudziestoparolatków
Karol “Friz” Wiśniewski założył konto w serwisie YouTube 15 października 2010 roku. Największą popularność przyniosły mu treści tworzone wspólnie z grupą znajomych, znaną w Internecie jako Ekipa. 24-letni twórca przez rok publikował codzienne filmy, natomiast obecnie nowości na kanale Karol Friz Wiśniewski pojawiają się kilka razy w miesiącu i pokazują najciekawsze momenty z minionych dni. Aktualnie na kanale jest dostępnych ponad 500 filmów, które na chwilę obecną wygenerowały przeszło 1,3 mld odsłon. - Mimo że tworzę treści na YouTube już od prawie 10 lat, to każdy kolejny rekord cieszy mnie równie mocno. To pokazuje, że warto być konsekwentnym i świadomym twórcą, który ma plan na swój rozwój i konsekwentnie go realizuje - wyjaśnia Friz.

Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zaczął publikować filmy na YouTube już w 2008 roku. Na początku na jego kanałach pojawiały się głównie treści gamingowe. Obecnie 23-letni twórca nagrywa także filmy lifestylowe, w których, w luźnej formie, prezentuje między innymi swoje zainteresowania. Aktualnie na kanale reZigiusz jest dostępnych ponad 1 000 filmów, które do tej pory wygenerowały ponad 850 mln odsłon. - Cieszę się, że moje zainteresowania i to, co na co dzień sprawia mi radość interesuje również moich widzów. To bardzo ważne, by po tylu latach nagrywanie nadal sprawiało taką samą frajdę, jak na samym początku tej długiej i ciekawej przygody - mówi reZi.

Obaj twórcy są zrzeszeni w sieci partnerskiej GetHero. Agencja marketingowa z Wrocławia jest także organizatorem MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania fanów z twórcami internetowymi. W ubiegłym roku Friz (wraz z pozostałymi członkami Ekipy) i reZi byli ambasadorami tego wydarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.