Komunikaty PR

4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

2020-07-14  |  01:00
Biuro prasowe

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją popularność w Internecie budują już od dawna - wirtualną działalność rozpoczęli około 10 lat temu.

4 miliony - tylu subskrybentów zgromadzili na swoich kanałach Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń. To popularni polscy YouTuberzy, których liczby mogą robić wrażenie. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją internetową popularność budują  już od wielu lat.

Po 4 miliony subskrypcji dla dwudziestoparolatków
Karol “Friz” Wiśniewski założył konto w serwisie YouTube 15 października 2010 roku. Największą popularność przyniosły mu treści tworzone wspólnie z grupą znajomych, znaną w Internecie jako Ekipa. 24-letni twórca przez rok publikował codzienne filmy, natomiast obecnie nowości na kanale Karol Friz Wiśniewski pojawiają się kilka razy w miesiącu i pokazują najciekawsze momenty z minionych dni. Aktualnie na kanale jest dostępnych ponad 500 filmów, które na chwilę obecną wygenerowały przeszło 1,3 mld odsłon. - Mimo że tworzę treści na YouTube już od prawie 10 lat, to każdy kolejny rekord cieszy mnie równie mocno. To pokazuje, że warto być konsekwentnym i świadomym twórcą, który ma plan na swój rozwój i konsekwentnie go realizuje - wyjaśnia Friz.

Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zaczął publikować filmy na YouTube już w 2008 roku. Na początku na jego kanałach pojawiały się głównie treści gamingowe. Obecnie 23-letni twórca nagrywa także filmy lifestylowe, w których, w luźnej formie, prezentuje między innymi swoje zainteresowania. Aktualnie na kanale reZigiusz jest dostępnych ponad 1 000 filmów, które do tej pory wygenerowały ponad 850 mln odsłon. - Cieszę się, że moje zainteresowania i to, co na co dzień sprawia mi radość interesuje również moich widzów. To bardzo ważne, by po tylu latach nagrywanie nadal sprawiało taką samą frajdę, jak na samym początku tej długiej i ciekawej przygody - mówi reZi.

Obaj twórcy są zrzeszeni w sieci partnerskiej GetHero. Agencja marketingowa z Wrocławia jest także organizatorem MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania fanów z twórcami internetowymi. W ubiegłym roku Friz (wraz z pozostałymi członkami Ekipy) i reZi byli ambasadorami tego wydarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.