4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter, a jego przedstawiciele mogą pochwalić się mianem lidera kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych.
Konkurs Polish Businesswomen Awards, organizowany przez magazyn Businesswoman&Life, ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.
- Zdobycie tej prestiżowej nagrody jest świadectwem naszego zaangażowania, innowacyjności i chęci nieustannego rozwoju. - komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter - To wyróżnienie jest efektem pracy całego zespołu i potwierdza, że nasze podejście do diagnostyki przynosi wymierne korzyści zarówno dla pacjentów, jak i całej branży.
Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. Znajdujące się w ofercie firmy kompleksowe przeglądy zdrowia pozwalają na zbadanie całego ciała w jeden dzień.
- W 4DCenter łączymy nowoczesne technologie z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. Nasze precyzyjne metody diagnostyczne pozwalają na wczesne wykrycie chorób, dając pacjentom przewagę w walce z potencjalnymi zagrożeniami zdrowotnymi. – dodaje Anastasiia Danhulzhi
Zwycięstwo w konkursie jest w tym wypadku szczególnie imponującym osiągnięciem, gdyż 4DCenter wciąż pozostaje nowym punktem na mapie Warszawy. Zostało ono bowiem otwarte jeszcze w tym roku, co pozwala sądzić, że kolejne nagrody są tylko kwestią czasu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.