Komunikaty PR

4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych

2024-06-25  |  12:00
Biuro prasowe

Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter, a jego przedstawiciele mogą pochwalić się mianem lidera kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych.

Konkurs Polish Businesswomen Awards, organizowany przez magazyn Businesswoman&Life, ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.

- Zdobycie tej prestiżowej nagrody jest świadectwem naszego zaangażowania, innowacyjności i chęci nieustannego rozwoju. - komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter -  To wyróżnienie jest efektem pracy całego zespołu i potwierdza, że nasze podejście do diagnostyki przynosi wymierne korzyści zarówno dla pacjentów, jak i całej branży.

Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. Znajdujące się w ofercie firmy kompleksowe przeglądy zdrowia pozwalają na zbadanie całego ciała w jeden dzień.

- W 4DCenter łączymy nowoczesne technologie z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. Nasze precyzyjne metody diagnostyczne pozwalają na wczesne wykrycie chorób, dając pacjentom przewagę w walce z potencjalnymi zagrożeniami zdrowotnymi. – dodaje Anastasiia Danhulzhi

Zwycięstwo w konkursie jest w tym wypadku szczególnie imponującym osiągnięciem, gdyż 4DCenter wciąż pozostaje nowym punktem na mapie Warszawy. Zostało ono bowiem otwarte jeszcze w tym roku, co pozwala sądzić, że kolejne nagrody są tylko kwestią czasu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.