4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter, a jego przedstawiciele mogą pochwalić się mianem lidera kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych.
Konkurs Polish Businesswomen Awards, organizowany przez magazyn Businesswoman&Life, ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.
- Zdobycie tej prestiżowej nagrody jest świadectwem naszego zaangażowania, innowacyjności i chęci nieustannego rozwoju. - komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter - To wyróżnienie jest efektem pracy całego zespołu i potwierdza, że nasze podejście do diagnostyki przynosi wymierne korzyści zarówno dla pacjentów, jak i całej branży.
Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. Znajdujące się w ofercie firmy kompleksowe przeglądy zdrowia pozwalają na zbadanie całego ciała w jeden dzień.
- W 4DCenter łączymy nowoczesne technologie z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. Nasze precyzyjne metody diagnostyczne pozwalają na wczesne wykrycie chorób, dając pacjentom przewagę w walce z potencjalnymi zagrożeniami zdrowotnymi. – dodaje Anastasiia Danhulzhi
Zwycięstwo w konkursie jest w tym wypadku szczególnie imponującym osiągnięciem, gdyż 4DCenter wciąż pozostaje nowym punktem na mapie Warszawy. Zostało ono bowiem otwarte jeszcze w tym roku, co pozwala sądzić, że kolejne nagrody są tylko kwestią czasu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.