Komunikaty PR

Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song

2022-05-11  |  14:00

Zmiana motywowana jest świadczonymi usługami najwyższej jakości, które na nowo definiują relacje z klientami, sprzedaż, handel i marketing oraz innowacje biznesowe w postpandemicznym świecie. Wszystko po to, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwój ich działalności poprzez stałe dostosowywanie się i odpowiadanie na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się świecie.

 

Nazwa Accenture Song odzwierciedla wieloletnią kulturę zmian w firmie Accenture. Jest wyrazem trwałej i uniwersalnej formy rzemiosła łączącego inspiracje, umiejętności i doświadczenia, które pozwala na uwalnianie wyobraźni i pomysłowości pracowników w celu osiągania najlepszych rezultatów.

 

Accenture Song symbolizuje podróż, jaką odbywamy wraz z klientami w postpandemicznym świecie – mówi David Droga, CEO & Creative Chairman Accenture Song– Od powstania Accenture Interactive pomaga klientom w budowaniu i rozwijaniu ich działalności, kierując się doświadczeniem. Dzisiejsze potrzeby są zdecydowanie inne. Aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu, firmy muszą nadążać za tempem zmian, potwierdzając na każdym kroku, że w pełni odpowiadają na potrzeby klientów, pracowników i otoczenia. Zatrudniamy najbardziej utalentowanych i doświadczonych pracowników w branży ludzi, którzy będą kształtować przyszłość wielu sektorów. Połączenie kreatywności i technologii pomaga nam nie tylko inaczej postrzegać problemy, ale także rozwiązywać je w prostszy sposób i na dużą skalę. Jako Accenture Song oferujemy nieograniczone możliwości, zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników – dodaje David Droga.

 

Wspaniała piosenka wzbudza emocje, niesie przesłanie, jest rozpoznawalna przez odbiorców i staje się atutem dla nadawcy to ważne elementy w dzisiejszych interakcjach pomiędzy markami a ich klientami podkreśla Rainer Balensiefer, Accenture Song Lead Poland.Nazwa „Song” wyróżnia się na tle dotychczasowego nazewnictwa marek Accenture. Celowo zrezygnowaliśmy z podawania w nazwie konkretnej dziedziny, ponieważ nasza zorientowana na klienta oferta obejmuje różnorodne obszary. Łączymy strategię, kreatywność, technologię i dane, a także doskonałość operacyjną, aby pomóc naszym klientom wyróżnić się w oczach odbiorców. Dlaczego zmiana ta następuje właśnie teraz? Pandemia zrewolucjonizowała ludzkie wartości i potrzeby, co nasi klienci powinni uwzględnić w swojej działalności. Idealnym tego przykładem jest wzmocnienie podejścia ”direct to consumer” w czasie rzeczywistym, z silną integracją wszystkich fizycznych i wirtualnych punktów styku na ścieżce zakupowej klienta - dodaje Rainer Balensiefer.

 

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Accenture Song wynika, że niemal 90% kadry kierowniczej wyższego szczebla twierdzi, że obecne potrzeby klientów i pracowników zmieniają się szybciej, niż liderzy są w stanie zmienić firmy, którymi zarządzają. Wynik ten podkreśla potrzebę wprowadzenia nowych modeli biznesowych.

 

Pandemia zasadniczo zmieniła sposób, w jaki firmy z branż B2C i B2B współpracują z klientami i pracownikami. Co więcej, miała wpływ na tempo, w jakim muszą działać i wprowadzać innowacje, a także możliwości tworzenia nowych produktów, usług i modeli rozwoju – mówi Julie Sweet, Chair & Chief Executive Officer Accenture. – Firmy wiodące prym w następnej dekadzie, będą dokonywać całkowitej przebudowy organizacji. Accenture Song działa na styku kreatywności, technologii, analityki i przemysłu, aby pomóc klientom w tworzeniu nowych doświadczeń m.in. w zakresie kontinuum metaverse, sprzedaży, handlu, marketingu i nowych platform. Od pomysłu, poprzez budowę, aż po działanie, dzięki strategicznie zarządzanym usługom, umożliwiamy klientom uzyskanie znacznie szybszego dostępu do pomysłów, talentów i wyników – dodaje Julie Sweet.

 

Accenture Song, która według prognoz do końca roku obrotowego 2022, czyli do końca sierpnia 2022 r. osiągnie przychody w wysokości 14 mld dolarów, współpracuje z takimi przyszłościowymi markami, jak Coinbase, Blue Buffalo firmy General Mills i Shiseido. Ponadto, Accenture Song nawiązało kooperację z Capri Holdings, globalną grupą z branży mody i towarów luksusowych, do której należą kultowe marki Versace, Jimmy Choo i Michael Kors. Celem jest przyspieszenie ich zrównoważonego rozwoju oraz implementowanie doświadczenia związanego z luksusowymi zakupami w sklepach stacjonarnych na cyfrowe doznania zgodne z oczekiwaniami klientów.

 

Accenture Song jest liderem w wykorzystaniu rewolucji technologicznej w połączeniu z głębokim zrozumieniem klientów i przedsiębiorstw do tworzenia nowych perspektyw rozwoju i możliwości. Niedawno firma ogłosiła wprowadzenie usług Accenture Metaverse Continuum, świadczonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów wykorzystujących wiodące na rynku narzędzia w zakresie projektowania, wdrażania i prowadzenia klientów przez doświadczenia w metaverse.

 

Ponad 40 spółek przejętych w ostatniej dekadzie zacznie działać na rynku w ramach Accenture Song w celu wzmocnienia synergii w zakresie innowacji produktowych, projektowania doświadczeń, marketingu i handlu. Droga5 będzie nadal działać pod własną marką.

 

Accenture Song wspiera rozwój i powiększa wartość biznesów swoich klientów poprzez trwałe dostosowanie się do ich potrzeb. Oferujemy klientom pełny zakres usług, od pomysłu aż do jego realizacji. Specjalizujemy się w rozwoju, projektowaniu produktów i doświadczeń, technologiach i platformach doświadczeń, strategiach kreatywnych, mediowych i marketingowych, oraz zarządzaniu kampaniami, treściami i kanałami. Wieloletnie relacje i dogłębną znajomość branży wykorzystujemy, aby pomóc klientom nadążać za współczesnym tempem życia. Pomaga nam w tym nieograniczony potencjał wyobraźni, technologii i analityki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.