Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song
Zmiana motywowana jest świadczonymi usługami najwyższej jakości, które na nowo definiują relacje z klientami, sprzedaż, handel i marketing oraz innowacje biznesowe w postpandemicznym świecie. Wszystko po to, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwój ich działalności poprzez stałe dostosowywanie się i odpowiadanie na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Nazwa Accenture Song odzwierciedla wieloletnią kulturę zmian w firmie Accenture. Jest wyrazem trwałej i uniwersalnej formy rzemiosła łączącego inspiracje, umiejętności i doświadczenia, które pozwala na uwalnianie wyobraźni i pomysłowości pracowników w celu osiągania najlepszych rezultatów.
– Accenture Song symbolizuje podróż, jaką odbywamy wraz z klientami w postpandemicznym świecie – mówi David Droga, CEO & Creative Chairman Accenture Song. – Od powstania Accenture Interactive pomaga klientom w budowaniu i rozwijaniu ich działalności, kierując się doświadczeniem. Dzisiejsze potrzeby są zdecydowanie inne. Aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu, firmy muszą nadążać za tempem zmian, potwierdzając na każdym kroku, że w pełni odpowiadają na potrzeby klientów, pracowników i otoczenia. Zatrudniamy najbardziej utalentowanych i doświadczonych pracowników w branży — ludzi, którzy będą kształtować przyszłość wielu sektorów. Połączenie kreatywności i technologii pomaga nam nie tylko inaczej postrzegać problemy, ale także rozwiązywać je w prostszy sposób i na dużą skalę. Jako Accenture Song oferujemy nieograniczone możliwości, zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników – dodaje David Droga.
– Wspaniała piosenka wzbudza emocje, niesie przesłanie, jest rozpoznawalna przez odbiorców i staje się atutem dla nadawcy – to ważne elementy w dzisiejszych interakcjach pomiędzy markami a ich klientami – podkreśla Rainer Balensiefer, Accenture Song Lead Poland. – Nazwa „Song” wyróżnia się na tle dotychczasowego nazewnictwa marek Accenture. Celowo zrezygnowaliśmy z podawania w nazwie konkretnej dziedziny, ponieważ nasza zorientowana na klienta oferta obejmuje różnorodne obszary. Łączymy strategię, kreatywność, technologię i dane, a także doskonałość operacyjną, aby pomóc naszym klientom wyróżnić się w oczach odbiorców. Dlaczego zmiana ta następuje właśnie teraz? Pandemia zrewolucjonizowała ludzkie wartości i potrzeby, co nasi klienci powinni uwzględnić w swojej działalności. Idealnym tego przykładem jest wzmocnienie podejścia ”direct to consumer” w czasie rzeczywistym, z silną integracją wszystkich fizycznych i wirtualnych punktów styku na ścieżce zakupowej klienta - dodaje Rainer Balensiefer.
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Accenture Song wynika, że niemal 90% kadry kierowniczej wyższego szczebla twierdzi, że obecne potrzeby klientów i pracowników zmieniają się szybciej, niż liderzy są w stanie zmienić firmy, którymi zarządzają. Wynik ten podkreśla potrzebę wprowadzenia nowych modeli biznesowych.
– Pandemia zasadniczo zmieniła sposób, w jaki firmy z branż B2C i B2B współpracują z klientami i pracownikami. Co więcej, miała wpływ na tempo, w jakim muszą działać i wprowadzać innowacje, a także możliwości tworzenia nowych produktów, usług i modeli rozwoju – mówi Julie Sweet, Chair & Chief Executive Officer Accenture. – Firmy wiodące prym w następnej dekadzie, będą dokonywać całkowitej przebudowy organizacji. Accenture Song działa na styku kreatywności, technologii, analityki i przemysłu, aby pomóc klientom w tworzeniu nowych doświadczeń m.in. w zakresie kontinuum metaverse, sprzedaży, handlu, marketingu i nowych platform. Od pomysłu, poprzez budowę, aż po działanie, dzięki strategicznie zarządzanym usługom, umożliwiamy klientom uzyskanie znacznie szybszego dostępu do pomysłów, talentów i wyników – dodaje Julie Sweet.
Accenture Song, która według prognoz do końca roku obrotowego 2022, czyli do końca sierpnia 2022 r. osiągnie przychody w wysokości 14 mld dolarów, współpracuje z takimi przyszłościowymi markami, jak Coinbase, Blue Buffalo firmy General Mills i Shiseido. Ponadto, Accenture Song nawiązało kooperację z Capri Holdings, globalną grupą z branży mody i towarów luksusowych, do której należą kultowe marki Versace, Jimmy Choo i Michael Kors. Celem jest przyspieszenie ich zrównoważonego rozwoju oraz implementowanie doświadczenia związanego z luksusowymi zakupami w sklepach stacjonarnych na cyfrowe doznania zgodne z oczekiwaniami klientów.
Accenture Song jest liderem w wykorzystaniu rewolucji technologicznej w połączeniu z głębokim zrozumieniem klientów i przedsiębiorstw do tworzenia nowych perspektyw rozwoju i możliwości. Niedawno firma ogłosiła wprowadzenie usług Accenture Metaverse Continuum, świadczonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów wykorzystujących wiodące na rynku narzędzia w zakresie projektowania, wdrażania i prowadzenia klientów przez doświadczenia w metaverse.
Ponad 40 spółek przejętych w ostatniej dekadzie zacznie działać na rynku w ramach Accenture Song w celu wzmocnienia synergii w zakresie innowacji produktowych, projektowania doświadczeń, marketingu i handlu. Droga5 będzie nadal działać pod własną marką.
Accenture Song wspiera rozwój i powiększa wartość biznesów swoich klientów poprzez trwałe dostosowanie się do ich potrzeb. Oferujemy klientom pełny zakres usług, od pomysłu aż do jego realizacji. Specjalizujemy się w rozwoju, projektowaniu produktów i doświadczeń, technologiach i platformach doświadczeń, strategiach kreatywnych, mediowych i marketingowych, oraz zarządzaniu kampaniami, treściami i kanałami. Wieloletnie relacje i dogłębną znajomość branży wykorzystujemy, aby pomóc klientom nadążać za współczesnym tempem życia. Pomaga nam w tym nieograniczony potencjał wyobraźni, technologii i analityki.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.