Komunikaty PR

Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song

2022-05-11  |  14:00

Zmiana motywowana jest świadczonymi usługami najwyższej jakości, które na nowo definiują relacje z klientami, sprzedaż, handel i marketing oraz innowacje biznesowe w postpandemicznym świecie. Wszystko po to, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwój ich działalności poprzez stałe dostosowywanie się i odpowiadanie na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się świecie.

 

Nazwa Accenture Song odzwierciedla wieloletnią kulturę zmian w firmie Accenture. Jest wyrazem trwałej i uniwersalnej formy rzemiosła łączącego inspiracje, umiejętności i doświadczenia, które pozwala na uwalnianie wyobraźni i pomysłowości pracowników w celu osiągania najlepszych rezultatów.

 

Accenture Song symbolizuje podróż, jaką odbywamy wraz z klientami w postpandemicznym świecie – mówi David Droga, CEO & Creative Chairman Accenture Song– Od powstania Accenture Interactive pomaga klientom w budowaniu i rozwijaniu ich działalności, kierując się doświadczeniem. Dzisiejsze potrzeby są zdecydowanie inne. Aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu, firmy muszą nadążać za tempem zmian, potwierdzając na każdym kroku, że w pełni odpowiadają na potrzeby klientów, pracowników i otoczenia. Zatrudniamy najbardziej utalentowanych i doświadczonych pracowników w branży ludzi, którzy będą kształtować przyszłość wielu sektorów. Połączenie kreatywności i technologii pomaga nam nie tylko inaczej postrzegać problemy, ale także rozwiązywać je w prostszy sposób i na dużą skalę. Jako Accenture Song oferujemy nieograniczone możliwości, zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników – dodaje David Droga.

 

Wspaniała piosenka wzbudza emocje, niesie przesłanie, jest rozpoznawalna przez odbiorców i staje się atutem dla nadawcy to ważne elementy w dzisiejszych interakcjach pomiędzy markami a ich klientami podkreśla Rainer Balensiefer, Accenture Song Lead Poland.Nazwa „Song” wyróżnia się na tle dotychczasowego nazewnictwa marek Accenture. Celowo zrezygnowaliśmy z podawania w nazwie konkretnej dziedziny, ponieważ nasza zorientowana na klienta oferta obejmuje różnorodne obszary. Łączymy strategię, kreatywność, technologię i dane, a także doskonałość operacyjną, aby pomóc naszym klientom wyróżnić się w oczach odbiorców. Dlaczego zmiana ta następuje właśnie teraz? Pandemia zrewolucjonizowała ludzkie wartości i potrzeby, co nasi klienci powinni uwzględnić w swojej działalności. Idealnym tego przykładem jest wzmocnienie podejścia ”direct to consumer” w czasie rzeczywistym, z silną integracją wszystkich fizycznych i wirtualnych punktów styku na ścieżce zakupowej klienta - dodaje Rainer Balensiefer.

 

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Accenture Song wynika, że niemal 90% kadry kierowniczej wyższego szczebla twierdzi, że obecne potrzeby klientów i pracowników zmieniają się szybciej, niż liderzy są w stanie zmienić firmy, którymi zarządzają. Wynik ten podkreśla potrzebę wprowadzenia nowych modeli biznesowych.

 

Pandemia zasadniczo zmieniła sposób, w jaki firmy z branż B2C i B2B współpracują z klientami i pracownikami. Co więcej, miała wpływ na tempo, w jakim muszą działać i wprowadzać innowacje, a także możliwości tworzenia nowych produktów, usług i modeli rozwoju – mówi Julie Sweet, Chair & Chief Executive Officer Accenture. – Firmy wiodące prym w następnej dekadzie, będą dokonywać całkowitej przebudowy organizacji. Accenture Song działa na styku kreatywności, technologii, analityki i przemysłu, aby pomóc klientom w tworzeniu nowych doświadczeń m.in. w zakresie kontinuum metaverse, sprzedaży, handlu, marketingu i nowych platform. Od pomysłu, poprzez budowę, aż po działanie, dzięki strategicznie zarządzanym usługom, umożliwiamy klientom uzyskanie znacznie szybszego dostępu do pomysłów, talentów i wyników – dodaje Julie Sweet.

 

Accenture Song, która według prognoz do końca roku obrotowego 2022, czyli do końca sierpnia 2022 r. osiągnie przychody w wysokości 14 mld dolarów, współpracuje z takimi przyszłościowymi markami, jak Coinbase, Blue Buffalo firmy General Mills i Shiseido. Ponadto, Accenture Song nawiązało kooperację z Capri Holdings, globalną grupą z branży mody i towarów luksusowych, do której należą kultowe marki Versace, Jimmy Choo i Michael Kors. Celem jest przyspieszenie ich zrównoważonego rozwoju oraz implementowanie doświadczenia związanego z luksusowymi zakupami w sklepach stacjonarnych na cyfrowe doznania zgodne z oczekiwaniami klientów.

 

Accenture Song jest liderem w wykorzystaniu rewolucji technologicznej w połączeniu z głębokim zrozumieniem klientów i przedsiębiorstw do tworzenia nowych perspektyw rozwoju i możliwości. Niedawno firma ogłosiła wprowadzenie usług Accenture Metaverse Continuum, świadczonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów wykorzystujących wiodące na rynku narzędzia w zakresie projektowania, wdrażania i prowadzenia klientów przez doświadczenia w metaverse.

 

Ponad 40 spółek przejętych w ostatniej dekadzie zacznie działać na rynku w ramach Accenture Song w celu wzmocnienia synergii w zakresie innowacji produktowych, projektowania doświadczeń, marketingu i handlu. Droga5 będzie nadal działać pod własną marką.

 

Accenture Song wspiera rozwój i powiększa wartość biznesów swoich klientów poprzez trwałe dostosowanie się do ich potrzeb. Oferujemy klientom pełny zakres usług, od pomysłu aż do jego realizacji. Specjalizujemy się w rozwoju, projektowaniu produktów i doświadczeń, technologiach i platformach doświadczeń, strategiach kreatywnych, mediowych i marketingowych, oraz zarządzaniu kampaniami, treściami i kanałami. Wieloletnie relacje i dogłębną znajomość branży wykorzystujemy, aby pomóc klientom nadążać za współczesnym tempem życia. Pomaga nam w tym nieograniczony potencjał wyobraźni, technologii i analityki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.