Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song
Zmiana motywowana jest świadczonymi usługami najwyższej jakości, które na nowo definiują relacje z klientami, sprzedaż, handel i marketing oraz innowacje biznesowe w postpandemicznym świecie. Wszystko po to, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwój ich działalności poprzez stałe dostosowywanie się i odpowiadanie na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Nazwa Accenture Song odzwierciedla wieloletnią kulturę zmian w firmie Accenture. Jest wyrazem trwałej i uniwersalnej formy rzemiosła łączącego inspiracje, umiejętności i doświadczenia, które pozwala na uwalnianie wyobraźni i pomysłowości pracowników w celu osiągania najlepszych rezultatów.
– Accenture Song symbolizuje podróż, jaką odbywamy wraz z klientami w postpandemicznym świecie – mówi David Droga, CEO & Creative Chairman Accenture Song. – Od powstania Accenture Interactive pomaga klientom w budowaniu i rozwijaniu ich działalności, kierując się doświadczeniem. Dzisiejsze potrzeby są zdecydowanie inne. Aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu, firmy muszą nadążać za tempem zmian, potwierdzając na każdym kroku, że w pełni odpowiadają na potrzeby klientów, pracowników i otoczenia. Zatrudniamy najbardziej utalentowanych i doświadczonych pracowników w branży — ludzi, którzy będą kształtować przyszłość wielu sektorów. Połączenie kreatywności i technologii pomaga nam nie tylko inaczej postrzegać problemy, ale także rozwiązywać je w prostszy sposób i na dużą skalę. Jako Accenture Song oferujemy nieograniczone możliwości, zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników – dodaje David Droga.
– Wspaniała piosenka wzbudza emocje, niesie przesłanie, jest rozpoznawalna przez odbiorców i staje się atutem dla nadawcy – to ważne elementy w dzisiejszych interakcjach pomiędzy markami a ich klientami – podkreśla Rainer Balensiefer, Accenture Song Lead Poland. – Nazwa „Song” wyróżnia się na tle dotychczasowego nazewnictwa marek Accenture. Celowo zrezygnowaliśmy z podawania w nazwie konkretnej dziedziny, ponieważ nasza zorientowana na klienta oferta obejmuje różnorodne obszary. Łączymy strategię, kreatywność, technologię i dane, a także doskonałość operacyjną, aby pomóc naszym klientom wyróżnić się w oczach odbiorców. Dlaczego zmiana ta następuje właśnie teraz? Pandemia zrewolucjonizowała ludzkie wartości i potrzeby, co nasi klienci powinni uwzględnić w swojej działalności. Idealnym tego przykładem jest wzmocnienie podejścia ”direct to consumer” w czasie rzeczywistym, z silną integracją wszystkich fizycznych i wirtualnych punktów styku na ścieżce zakupowej klienta - dodaje Rainer Balensiefer.
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Accenture Song wynika, że niemal 90% kadry kierowniczej wyższego szczebla twierdzi, że obecne potrzeby klientów i pracowników zmieniają się szybciej, niż liderzy są w stanie zmienić firmy, którymi zarządzają. Wynik ten podkreśla potrzebę wprowadzenia nowych modeli biznesowych.
– Pandemia zasadniczo zmieniła sposób, w jaki firmy z branż B2C i B2B współpracują z klientami i pracownikami. Co więcej, miała wpływ na tempo, w jakim muszą działać i wprowadzać innowacje, a także możliwości tworzenia nowych produktów, usług i modeli rozwoju – mówi Julie Sweet, Chair & Chief Executive Officer Accenture. – Firmy wiodące prym w następnej dekadzie, będą dokonywać całkowitej przebudowy organizacji. Accenture Song działa na styku kreatywności, technologii, analityki i przemysłu, aby pomóc klientom w tworzeniu nowych doświadczeń m.in. w zakresie kontinuum metaverse, sprzedaży, handlu, marketingu i nowych platform. Od pomysłu, poprzez budowę, aż po działanie, dzięki strategicznie zarządzanym usługom, umożliwiamy klientom uzyskanie znacznie szybszego dostępu do pomysłów, talentów i wyników – dodaje Julie Sweet.
Accenture Song, która według prognoz do końca roku obrotowego 2022, czyli do końca sierpnia 2022 r. osiągnie przychody w wysokości 14 mld dolarów, współpracuje z takimi przyszłościowymi markami, jak Coinbase, Blue Buffalo firmy General Mills i Shiseido. Ponadto, Accenture Song nawiązało kooperację z Capri Holdings, globalną grupą z branży mody i towarów luksusowych, do której należą kultowe marki Versace, Jimmy Choo i Michael Kors. Celem jest przyspieszenie ich zrównoważonego rozwoju oraz implementowanie doświadczenia związanego z luksusowymi zakupami w sklepach stacjonarnych na cyfrowe doznania zgodne z oczekiwaniami klientów.
Accenture Song jest liderem w wykorzystaniu rewolucji technologicznej w połączeniu z głębokim zrozumieniem klientów i przedsiębiorstw do tworzenia nowych perspektyw rozwoju i możliwości. Niedawno firma ogłosiła wprowadzenie usług Accenture Metaverse Continuum, świadczonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów wykorzystujących wiodące na rynku narzędzia w zakresie projektowania, wdrażania i prowadzenia klientów przez doświadczenia w metaverse.
Ponad 40 spółek przejętych w ostatniej dekadzie zacznie działać na rynku w ramach Accenture Song w celu wzmocnienia synergii w zakresie innowacji produktowych, projektowania doświadczeń, marketingu i handlu. Droga5 będzie nadal działać pod własną marką.
Accenture Song wspiera rozwój i powiększa wartość biznesów swoich klientów poprzez trwałe dostosowanie się do ich potrzeb. Oferujemy klientom pełny zakres usług, od pomysłu aż do jego realizacji. Specjalizujemy się w rozwoju, projektowaniu produktów i doświadczeń, technologiach i platformach doświadczeń, strategiach kreatywnych, mediowych i marketingowych, oraz zarządzaniu kampaniami, treściami i kanałami. Wieloletnie relacje i dogłębną znajomość branży wykorzystujemy, aby pomóc klientom nadążać za współczesnym tempem życia. Pomaga nam w tym nieograniczony potencjał wyobraźni, technologii i analityki.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.